Ga naar inhoud

Mercedes-Benz A-Klasse


stradge

Aanbevolen berichten

Dit zou een 2.0 viercilinder biturbo worden met 330pk. Van 0-100 zou deze A gaan in minder dan 5 sec. Knap!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit zou een 2.0 viercilinder biturbo worden met 330pk. Van 0-100 zou deze A gaan in minder dan 5 sec. Knap!

354pk en 5.1 seconden

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vraag me wel af hoe ze aan het cijfer '45' komen in de typebenaming?

-EDIT- al gevonden... AMG zou 45 jaar bestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een A250 samengesteld.

Opties:

- AMG-line

- Xenon

- Harman Kardon

- Metaalkleur

- Navigatie Command online

- Exclusief-pakket

- licht en zicht pakket

- Thermotronic airco

- ...

Prijs: €44.500

55ccb77803be807c8a0934e92f6130e11d67f.jpg

e38d425450653e56e1c0d4bbfec873ec9842d.jpg5d55de3b30c7ace2e431d5a9c8810b0c73b4b.jpg

Wat een knap karretje. :inlove:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Benieuwd om is irl te zien. Op foto is het een prachtige wagen. AMG versie wordt fun, awd zou gekozen zijn om al die pk's en het koppel efficiënt op het asfalt te krijgen. Met al die turbo's van tegenwoordig en de korte wielbasis, kan ik me daar iets bij voorstellen....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vorige week paar A-klasses gezien mét amg pack in Mercedes Brussel(door fascination centre en via de 2 poorten naar de achterste hangar).

Werden wel meteen weggestuurd, cursisten niet toegelaten :(

Ik vind 'm mooier irl dan op foto's!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een A250 samengesteld.

Opties:

- AMG-line

- Xenon

- Harman Kardon

- Metaalkleur

- Navigatie Command online

- Exclusief-pakket

- licht en zicht pakket

- Thermotronic airco

- ...

Prijs: €44.500

Thumb resize.

Thumb resize.Thumb resize.

Wat een knap karretje. :inlove:

Wat een gigantisch lelijke auto is het zeg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Da's wel vrij cru.

Deze week nog zo'n ding gezien, in een soort beige, met wieldoppen, ik heb nog net m'n lach kunnen inhouden. :D

Nu ja, ik vind ook dat de achterkant er 'raar' uitziet. Nogal atypisch, doet me vrij sterk aan een DS3 denken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wow..

Al die verschillende lijnen op de flank, die zo maar wat door elkaar lopen. Korte overhang achter die heel erg op een Fiat Stilo uit +/- 2004 lijkt. Veel te grote achterlichten achteraan waardoor de achterkant zeer gedrongen over komt. En dan die belachelijk zware olifantenneus met veel te grote overhang, te grote grille en te hoog/lang in vergelijking met de rest van de auto. Nee echt, ik vind het een designflater tot en met.

Om nog maar te zwijgen van de koplampen, maar dat vind ik bij elke nieuwe Benz sinds de nieuwe CLS. Ze maken de koplampen veel te druk met al die verschillende LEDS en lampjes en hoekjes en kantjes.

Eenvoud siert, nu is dit misschien modern, maar over 5-8 jaar auto gaat het al een vreselijk gedateerde auto zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pas de nieuwe SL gezien en die vind ik even erg, zo gedrongen! Lijnen en overhangen komen voor mij nooit tot een harmonieus geheel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid