Ga naar inhoud

Beste Autosportbeelden


Lotuzzz

Aanbevolen berichten

  • 3 weken later...

Niet echt een best moment want heavy crash :( Hij zat een metertje extra van de muur bij het insturen + beetje curb mee gepakt en vermoed zo verloren? :noparty: 

 

 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Stuurt te vroeg in of zou het kunnen dat zijn aero verstoord raakt door zijn voorligger? Hoe groot is het effect op de aero als je slipstreamt?  

Vreemd dat hij alsnog de overwinning krijgt terwijl hij daar properkes werd ingehaald tijdens de laatste ronde..   

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik was ook aan aero aan het denken, zeker ook gezien de snelheid. Verliest 'm ook pas helemaal na de apex.

Kerel van de Porsche was not amused uiteraard met die uitslag. Merkwaardige beslissing.

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden zei dragonfly:

Iedereen klaagt daarover maar zijn gewoon de regels. Rode vlag is stand van de laatste volle ronde :) 

 

en is toch ook al heel lang zo.

het is toch ook niet dat vanthoor 'm daar express in de vangrail jaagt, om zo de race te winnen.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

'zicht op de baan' als manier van filmen.  Je ziet dus niet (enkel) het gezicht of de handen van de piloot, maar ook de baan ervoor.  Dat is 'Streckenansicht', heeft niets met verkenning te maken. ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Verkenningen mogen niet met de rallywagen gebeuren en ik denk dat als ge zo rijdt tijdens de verkenningen dat het bij verkennen zal blijven :D tenslotte moeten ze zich dan aan de wegcode houden...

Link naar reactie
Delen op andere sites

abbon. Dat dat dus niet vooruit ging eh. Dat heb ik bij een ander porsche filmke ook al gehad, dat gevoel dat dat stuur er maar als versiering bijzat en dat alles achterin moest gebeuren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou dat graag eens live zien zo een wedstrijd. Ik neem aan dat dat spectaculairder is voor de toeschouwers dan de zoveelste rally in België?

Dus hopelijk is het volgend jaar terug in Mettet te doen. Iemand daar al naar toe geweest?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid