Ga naar inhoud

Beste Autosportbeelden


Lotuzzz

Aanbevolen berichten

On 2017-4-19 at 10:14 PM, dragonfly said:

Eerder iets voor minder leuke beelden maar dat hebben we hier niet. Bewijst nog maar eens welke pech je kan hebben, kereltje is zijn beide onderbenen kwijt :(:( 

https://www.justgiving.com/crowdfunding/BillyMonger23?utm_id=106&utm_term=DMRbXq8qQ

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat rood in uw foto, zouden dat stukken van zijn benen zijn? Lijkt me wel straf, maar wat zou dat anders kunen zijn :o 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1_22.jpg?itok=uXvUx7_N

2_22.jpg?itok=ejQzwFe5

6_18.jpg?itok=r2I9v22L

7_17.jpg?itok=XdfpvtOe

8_15.jpg?itok=KYZcmPHf

10_13.jpg?itok=eSQF_49P

li2960943row_0460.jpg?itok=K9iNDNbc

Wauw :inlove:

https://www.topgear.com/car-news/classic/whats-it-drive-renaults-800bhp-1983-f1-car?utm_campaign=Echobox&utm_content=News&utm_medium=Social&utm_source=Facebook&link_time=1495795520#5

Quote

The widescreen vision of my helmet perfectly frames the front wheels, tiny mirrors, spoiler and nosecone. If I feel like I’m strapped to the front of a rocket, it’s because I am. It’s time to ride the lightning. For the second time, an engineer nods at me, I flick the ignition switch, give the throttle a centimetre and wait for the frantic squealing of the pneumatic starter. Pheeeeeeee-ooo. This time, it starts easily. Last time, it looked like this might all be over before it began.

You feel rather than hear the sudden flare of revs, but the vibrations through the carbon chassis aren’t too coarse. Unless you let the revs fade, at which point the engine will seem to drop a cylinder and lump about and will need a good dose of throttle to pull itself out of this lethargy. And yes, a good dose of throttle will have alarming affects if applied once you have anywhere north of 4,000rpm on the dial. And yes, 4,000rpm is where the dial starts.

 

  • Vind ik leuk 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
  • 4 weken later...
  • 2 weken later...
  • 2 weken later...

Het hedendaagse streven naar ecologie en green minded zijn, maakt dat we deze vormen van gemotoriseerde sporten meer en meer gaan zien.

Het grootste plezier dat ik beleef bij hedendaagse races is de geur van benzine die word opgestookt en de muziek van de motoren. 

Neem dat weg en het is raar. Misschien allemaal wel spannend en competitief, maar ontbreekt aan beleving voor de toeschouwer. 

Althans, voor mij toch. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het hedendaagse streven naar ecologie en green minded zijn, maakt dat we deze vormen van gemotoriseerde sporten meer en meer gaan zien.
Het grootste plezier dat ik beleef bij hedendaagse races is de geur van benzine die word opgestookt en de muziek van de motoren. 
Neem dat weg en het is raar. Misschien allemaal wel spannend en competitief, maar ontbreekt aan beleving voor de toeschouwer. 
Althans, voor mij toch. 


Een wijs man sprak:

"Une course sans bruit, c'est une course ratée"

Deze wijze man heet Jacky Ickx [emoji122][emoji106]
  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid