Ga naar inhoud

Beste Autosportbeelden


Lotuzzz

Aanbevolen berichten

Buemi was een beetje boos :lolz: 

Citaat

Sébastian Buemi was niet blij na de ePrix van Montréal en maakte ruzie met alles en iedereen, waaronder Robin Frijns. En dan te bedenken dat iemand hem even later moest vertellen dat hij gediskwalificeerd was omdat zijn auto te licht was...

 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisteren live zitten kijken, Buemi is echt absurd snel in die dingen. Zit wel in het beste team, maar toch. Ik vond zijn reactie nadien wel terecht. De eerste helft met een scheve stuurinrichting moeten rijden na een contact. Dan door Abt vertraagd in de pitlane, dan unsafe release door het team waarna Abt achter in hem rijdt. Om dan in de laatste rondes nog bijna de muur in geduwd te worden door Sarrazin.

Dat hij nadien gediskwalificeerd werd is nog erger, klote dat zijn kampioenschap zo moet eindigen. Was veruit de beste, maar heeft een paar races gemist, waardoor zijn voorsprong gisteren weg was. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎29‎-‎7‎-‎2017 om 19:31 zei Mich:

 


Een wijs man sprak:

"Une course sans bruit, c'est une course ratée"

Deze wijze man heet Jacky Ickx emoji122.pngemoji106.png

 

Un voiture qui ne fait pas un beau bruit, c'est une voiture ratée.

De dag dat motorsport elektrosport wordt, zoek ik mij een andere hobby! Sad but true :(

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 3-8-2017 om 11:13 zei Maxime S:

Un voiture qui ne fait pas un beau bruit, c'est une voiture ratée.

De dag dat motorsport elektrosport wordt, zoek ik mij een andere hobby! Sad but true :(

Idem, heb eens naar die Formule E zitten kijken en daar is echt geen zak aan, behalve dat ze veel botsen

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 maanden later...
  • 3 weken later...
Op 8/4/2017 om 18:19, brjefs zei:

Idem, heb eens naar die Formule E zitten kijken en daar is echt geen zak aan, behalve dat ze veel botsen

Dat is he? Vreselijk. Precies een karting op vrijgezellenweekend.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Onlangs passeerde hier een rallyfilmpje waarin ook enkele passages te zien waren van een Aston Martin. Ik had het eerlijk gezegd nog nooit gezien, hierbij nog wat extra beeldmateriaal met niemand minder dan François Delecour aan het stuur.

  • Vind ik leuk 8
Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uren geleden, TomT zei:

Onlangs passeerde hier een rallyfilmpje waarin ook enkele passages te zien waren van een Aston Martin. Ik had het eerlijk gezegd nog nooit gezien, hierbij nog wat extra beeldmateriaal met niemand minder dan François Delecour aan het stuur.

voor diegenen die zich afvragen waar MAT voor staat ...

Mäkelä Auto-Tuning : http://www.mat.fi/company

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid