Ga naar inhoud

Dashcam


GTX

Aanbevolen berichten

14 minuten geleden, Cyrano.ak zei:

Of om wat interessante fragmenten online te gooien?

YT wordt hier geblokkeerd, dus kan niet zien of het de moeite is, maar dan nog....
Ik heb wel andere dingen die ik wel doen dan elke avond een filmpje online te zetten van mijn of andere hun domme stoten. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mijn vorige dashcam haalde ik het kaartje er één keer in de week uit om beelden die ik wilde bewaren op mijn harde schijf te zetten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 2/25/2018 om 15:08, ir_fuel zei:

Nee ik heb een module in de koffer gestoken en de kabel onder de bekleding van het dak getrokken, boven de deuren door.

 

Op 2/25/2018 om 15:18, dragonfly zei:

@ir_fuel deze module? :) 

https://www.allcam.nl/continue-voeding-micro-usb

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is zoiets in die aard ja. Ik heb wel een zekering gepiggybacked  met een speciale kabel ipv onder de zekering een kabel te moffelen.

  • Thanks Friendly 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uren geleden, Dirk75 zei:

Is dat een dashcam? :facepalm:

Heeft toch geen nut? Waarom wil je 360° filmen, om je passagiers ook te filmen? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minutes ago, Polygoon said:

Heeft toch geen nut? Waarom wil je 360° filmen, om je passagiers ook te filmen? 

Om nog maar van de resolutie te zwijgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Dirk75
8 uren geleden, Polygoon zei:

Heeft toch geen nut? Waarom wil je 360° filmen, om je passagiers ook te filmen? 

Ik zou eigenlijk iets willen waarmee je rondom de wagen filmt, niet zozeer de passagiers. Wat ik soms links en rechts van me zie. Dus minimaal 4 camera’s  liefst geïntegreerd in de spiegels en de klassieke plaats voor en achteraan. De resolutie mag geen probleem meer zijn. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

31 minuten geleden, Dirk75 zei:

Ik zou eigenlijk iets willen waarmee je rondom de wagen filmt, niet zozeer de passagiers. Wat ik soms links en rechts van me zie. Dus minimaal 4 camera’s  liefst geïntegreerd in de spiegels en de klassieke plaats voor en achteraan. De resolutie mag geen probleem meer zijn. 

 

Op 4/3/2018 om 17:16, Dirk75 zei:

Is dat een dashcam? :facepalm:

:D 

Ik denk dat je dan beter af bent met 4 camera's.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Dirk75

Eigenlijk is het jammer, dat niet iedere auto met 360° dashcam als optie te koop is. Sommigen hebben reeds surround view...  alleen de opnamefunctie ontbreekt.

Denk ik... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het woord zegt het natuurlijk zelf: DASHcam. Je gaat ook al serieus wat opslag moeten voorzien als je het aantal camera's maal vier doet. 

Ik moet eerlijk zijn dat ik het nut niet zie van zijwaarts gerichte camera's. Achteraan eventueel nog maar bij een ongeval achteraan ben je meestal toch in je recht :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Naast een camera zou ik ook een toestel willen hebben dat de acceleratie of snelheid meet van de auto die je voorbij aan het steken bent of voorbijgestoken hebt.

Hoe vaak ik merk dat mensen gas beginnen te geven als ik aan het inhalen ben... Ze rijden 40, ge steekt ze voorbij en trekt op tot 70-90, je kijkt in je spiegel en ze rijden plots achter u :fp:

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Dirk75
8 uren geleden, Jochen zei:

Naast een camera zou ik ook een toestel willen hebben dat de acceleratie of snelheid meet van de auto die je voorbij aan het steken bent of voorbijgestoken hebt.

Hoe vaak ik merk dat mensen gas beginnen te geven als ik aan het inhalen ben... Ze rijden 40, ge steekt ze voorbij en trekt op tot 70-90, je kijkt in je spiegel en ze rijden plots achter u :fp:

 

Strak plan :)  met de zijdelingse camera zou dit kunnen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uren geleden, Polygoon zei:

Het woord zegt het natuurlijk zelf: DASHcam. Je gaat ook al serieus wat opslag moeten voorzien als je het aantal camera's maal vier doet. 

Ik moet eerlijk zijn dat ik het nut niet zie van zijwaarts gerichte camera's. Achteraan eventueel nog maar bij een ongeval achteraan ben je meestal toch in je recht :) 

Je bant dan wel in je recht ja, maar als die persoon dan vluchtmisdrijf pleegt zit je daar schoon want je hebt geen bewijs.
Vandaar dat ik bij de Citroën ook voor een dual dashcam had gekozen (met camera achteraan)
Omdat ik zo een ongeval met vluchtmisdrijf meegemaakt heb, gelukkig had ik toen zijn nummerplaat nog kunnen noteren en hebben ze hem kunnen vinden.

Nu wil ik dus ook terug zo een dual dashcam voor de Megane, maar het blijkt niet zo simpel om mijn goesting te vinden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid