Ga naar inhoud

Dashcam


GTX

Aanbevolen berichten

52 minuten geleden, ir_fuel zei:

Dat is diene met die supercapacitor ipv een batterij zeker? Kan wel beter tegen de warmte.

De 0806s zou ook met capacitaror zijn.

Die parkeersensor zekering is wel geen goede, stroom valt zeer snel wel als je de wagen niet meteen start. Als die grote toekomen zoek ik een andere.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmm soortgelijke heb ik nu ook, staat ingesteld op 11,8V dus ik zou eigenlijk wel de parkingstand kunnen gebruiken.

Waar moet je die gele kabel dan op aansluiten aub? 😊

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
50 minuten geleden, Gixxer zei:

Heb je een idee hoe lang hij opneemt vooraleer alles wordt uitgezet om de batterij te sparen?

Bij mij? Amper 2-3 seconden ofzo of bedoel je met parking mode?

Link naar reactie
Delen op andere sites

In parking mode blijft hij normaal gezien opnemen.

Als je een voeding hebt met batterijbeveiliging, dan valt de 5V spanning weg als de batterijspanning te laag gaat, en stopt hij dus ook met opnemen. Kans dat de batterijspanning zo laag gaat is vrij klein, dan spreek je al over een paar dagen filmen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
  • 1 maand later...
12 uren geleden, Dirk75 zei:

Zijn er nog nieuwigheden op de markt gekomen? Welk model is momenteel zo een beetje de referentie?

Welk budget? 🙂 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, dragonfly zei:

Welk budget? 🙂 

Gewoon zoals het hoor te werken. Parking mode minstens 24h. Leesbare nummerplaten. Voor en achter.

Welke budget moet je voorzien? Minder vind ik weggegooid geld en een vals gevoel van veiligheid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gewoon zoals het hoor te werken. Parking mode minstens 24h. Leesbare nummerplaten. Voor en achter.
Welke budget moet je voorzien? Minder vind ik weggegooid geld en een vals gevoel van veiligheid.
Ik volg dit even.

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5000 met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uren geleden, Jokke_vlo zei:

Ik heb Blackvue, maar dat is niet van de poes qua prijs (voor en achter camera op beide auto's) 

Ik denk ook dat dat nog altijd de referentie is op vlak van dashcams, ik heb ook de DR750S-2CH met 128GB micro sd kaartje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De guardo begon na net geen 3 jaar wat te haperen.
Geluid was stiller en soms kon hij de laatste opname niet bewaren.

Heb een mailtje gestuurd en een nieuwe gekregen.
Top service.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Ik heb het mij eenvoudig gemaakt en een minimum aan tijd geinvesteerd. Ben langs de FNAC gelopen voor een entry level dashcam of action cam, hebben mij voor een 90 euro een MIO MYVUE C320 in mijn pollen gestopt(micro sd niet inbegrepen) en ik ga die zaterdag op Weeze eens aan mijn achterruit hangen.

Ik ga er van uit dat dat 'te doen' zal zijn en meer moet dat niet zijn.

Aan mijn gsm heb ik nog minder tijd besteed. Gevraagd aan een collega , budget zoveel, volgende dag toegekomen.

aangepast door Le Capri Mauve
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat zal u leren uw handtekening te veranderen!

Nee wacht, dat klopt niet....

Anyway, van echt dashcam gebruik verwacht ik wel dat er problemen kunnen zijn, altijd maar uw data overschrijven, en aan temperaturen die kunnen oplopen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid