Ga naar inhoud

BMW i8


BMWMB

Aanbevolen berichten

Op 23-8-2017 om 21:37 zei BMWMB:

Ik steun [mention=42]wooter[/mention]! Hybride is noch vis, noch vlees. Idd beter 100% elektrisch.

 

"Mossel noch vis". Ik denk dat de i8 bijna een ton meer gaat wegen om enkel elektrisch dezelfde prestaties te halen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

"Mossel nog vis". Ik denk dat de i8 bijna een ton meer gaat wegen om enkel elektrisch dezelfde prestaties te halen.

Grappig genoeg zou een volledig elektrische i8 veel makkelijker te bouwen zijn dan een hybride.
Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei wooter:


Grappig genoeg zou een volledig elektrische i8 veel makkelijker te bouwen zijn dan een hybride.

Zou? Kan toch moelijk anders? Een electrische met generator is waarschijnlijk ook makkelijker.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik geloof juist dat hybride  veel meer toekomst heeft als full elektrisch. Je bent niet 'gehandicapt' door opladen en dergelijke.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist zei Speedhunter:

Ik geloof juist dat hybride juist  veel meer toekomst heeft als full elektrisch. Je bent niet 'gehandicapt' door opladen en dergelijke.

Vind ik ook

Link naar reactie
Delen op andere sites

Enkel mensen zonder elektrische auto denken dat ze gehandicapt zijn zonder verbrandingsmotor. Er is zelfs nu absoluut geen reden meer om een hybride of gewone auto te kopen, behalve budget.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Da’s zoals dat de overheid denkt dat er nog meer laadpalen nodig zijn. Ja, extra superchargers zijn altijd welkom, maar het is absoluut niet nodig om op elke parking 20 laadpalen te gaan zetten. Een elektrische auto laad je gewoon thuis op. Enkel voor mensen die op straat parkeren moeten de oplossingen nog uitgewerkt worden, maar die investeringen dreigen verlieslatend te worden als die mensen binnen 5 tot 10 jaar hun auto inwisselen op een Cambio/Uber abonnement met zelfrijdende auto’s.

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uur geleden zei Martini Racing:

"Mossel nog vis". Ik denk dat de i8 bijna een ton meer gaat wegen om enkel elektrisch dezelfde prestaties te halen.

Noch.

En 'vis noch vlees' is even correct.

Link naar reactie
Delen op andere sites

38 minuten geleden zei wooter:

Ik heb niet gezegd dat je drie verschillende modellen kan kopen. Maar feit is wel dat er relatief veel Tesla Roadsters verkocht zijn geweest, en nog altijd rijden.

Er zijn er blijkbaar 2000 van gebouwd?

Als je Laferrari, P1 en 918 samen neemt kom je al aan dat aantal. De NSX en i8 heb je dan nog niet meegeteld en die zijn een pak goedkoper. Lijkt mij dus onzin dat er meer elektrische sportwagens rondrijden dan hybrides.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Enkel mensen zonder elektrische auto denken dat ze gehandicapt zijn zonder verbrandingsmotor. Er is zelfs nu absoluut geen reden meer om een hybride of gewone auto te kopen, behalve budget.

Mijn i8 kost evenveel/meer dan een tesla s. Dus budget was de reden niet. Sommige mensen hebben gewoon nog graag een verbrandingsmotor of hebben geen mogelijk tot laden elke dag bij hun klanten. Ja dan moet je iets anders kiezen dan vol elektrisch. Het is precies de mode om te willen bepalen wat een ander zou moeten doen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik snap het al, we spreken over verschillende zaken. Een praat over de bruikbaarheid en willen van een specifieke auto en de andere over ‘de man zijn’. Doe gerust voort, de man. Ik zal me afzijdig houden :-)

  • Vind ik leuk 5
Link naar reactie
Delen op andere sites

Net alsof een elektrische auto niet bruikbaar is. Ik heb nog nooit bij klanten mijn auto opgeladen.

En net alsof een volledig elektrische i8 minder bruikbaar zou zijn als een hybride i8.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid