Ga naar inhoud

BMW F33 4 Reeks Cabrio


Thebiemerke

Aanbevolen berichten

Het is toch al beter in mijn ogen.

Was er trouwens een speciale serie van die e93, want in de serie "de ridder" reed de hoofdpersonage met eentje met een zwart dak. Was precies wel beter zo.

Op het einde was er idd de mogelijkheid om het dak in andere kleur te verkrijgen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
Wil je tegen volgende lente een BMW 4-reeks cabrio op je oprit parkeren, dan moet je daarvoor 46.700 euro opzij leggen. Voor de voorlopige basisversie, that is.
Voor dat bedrag krijg je namelijk een 420d voorgeschoteld. Die krijgt -  net als in de coupé - 184 pk en verbruikt volgens BMW 4,8 tot 5,3 l/100 km, afhankelijk van de versnellingsbak. Behalve deze 420d zijn er ook een 428i en een 435i beschikbaar. De 428i kost 48.750 euro en krijgt -  in tegenstelling tot wat de modelnaam laat vermoeden - een 2.0 met een hele hoop turbo's en 245 pk mee. Op dit moment is de topversie de 435i met 306 pk. Die kost dan ook 57.950 euro, exclusief opties. Met die prijzen kost een 4-serie Cabrio je 7.550 euro meer dan een 4-serie coupé.

Volledig artikel lees je op Autofans.be

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Praktisch gezien hoeft het niet, maar esthetisch heeft het wel iets. Mits een stoffen kap natuurlijk.

Ik heb in nog geen enkele cabrio mee gereden of meegereden waarin ik het windgeruis niet hoorde en het me niet stoorde. Looks zijn een maar ermee rijden zijn twee.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb in nog geen enkele cabrio mee gereden of meegereden waarin ik het windgeruis niet hoorde en het me niet stoorde. Looks zijn een maar ermee rijden zijn twee.

Dat moet ieder voor zich uitmaken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wou je maar waarschuwen dat je haartooi mogelijks in de war zal geraken.

 

Weet ik. Terecht.

 

 

wat bedoel je dan met esthetisch?

 

Ik ging niet akkoord met je post, omdat je twee stellingen verbindt en zo de betekenis verandert.

 

Ja, een cabrio met stoffen dak vind ik esthetisch mooi.

Nee, ik ben niet echt een cabrio adept.

Nee, met een metalen dak zie ik dus geen meerwaarde.

 

Ik zou de 4 cabrio dus niet kopen voor de looks. 'Een' cabrio met stoffen dak, absoluut. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind 'em zeker niet mis, al moet ik toegeven dat de hoofdsteunen achteraan me wel storen.

 

Zetels zijn magnifiek, maar het feit dat je die achterste hoofdsteunen niet in horizontale stand kunt omklappen vind ik een tegenvaller.

Ook stel ik me vragen bij de dikte van de achterbank. Is toch wel heel fijn en vraag me af of je passagiers dat op den duur niet gewaar worden bij lange ritten,...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weet ik.

 

Ik ging niet akkoord met je post, omdat je twee stellingen verbindt en zo de betekenis verandert.

 

Ja, een cabrio met stoffen dak vind ik esthetisch mooi.

Nee, ik ben niet echt een cabrio adept.

Nee, met een metalen dak zie ik dus geen meerwaarde.

 

Ik zou de 4 cabrio dus niet kopen voor de looks. 'Een' cabrio met stoffen dak, absoluut.

Ik begreep je al de eerste keer, ik voel me slim.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook stel ik me vragen bij de dikte van de achterbank. Is toch wel heel fijn en vraag me af of je passagiers dat op den duur niet gewaar worden bij lange ritten,...

 

geen kat rijdt met vier volwassenen in een cabrio

als je vaak cabrio rijdt zit daar een windnet

en de achterbank is stouwruimte

 

of het moet zijn dat je helemaal zoals de bijbel (i.e. polo ralph lauren catalogus herfst/winter 2013/2014)à voorschrijft, dus met de kindjes helemaal uitgedost en de haartjes strak in de gel gelegd, wil gaan flaneren in knokke, ja dan moeten die achterin hé en laat je ze maar een kopvalling opdoen zodat ze de week erna halfziek naar school moeten; alles voor de show! :)

 

wat mag hoor, mij niet gelaten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid