Ga naar inhoud

MINI Cooper 3D & 5D F56/F57


Gast

Aanbevolen berichten

@@Phil : dat zou kunnen maar ik blijf bij mijn gedacht: sub 200 pk voor een tweeliter turbo is niet echt indrukwekkend. Dat je er meer uit zou kunnen halen verandert niets aan de perceptie. Niet dat mijn mening zo belangrijk is, natuurlijk.

Nee hoor, klopt volledig. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

De stap naar een 2.0 turbo is verrassend te noemen, zeker in deze tijden. Motor heeft uiteraard wel tuning potentieel. Misschien voelen ze toch een beetje de hete adem van de PSA 1.6 turbo 270pk in de nek?

Link naar reactie
Delen op andere sites

De stap naar een 2.0 turbo is verrassend te noemen, zeker in deze tijden. Motor heeft uiteraard wel tuning potentieel. Misschien voelen ze toch een beetje de hete adem van de PSA 1.6 turbo 270pk in de nek?

 

 

Imho gewoon omdat ze de modulaire BMW motoren gebruiken (1.5 3cil en 2.0 4cil).

Uit die 1.5 zal ook wel 190pk te halen zijn, maar er moet ook nog een JCW komen he...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je een idee welke motoren er gebruikt worden?

 

Edit: de driecilinder is de B38 blijkbaar. Is die van de N20 afgeleid?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...
  • 2 weken later...
  • 2 weken later...

Afgaande op foto's vind ik het maar lelijk. Ben benieuwd of de auto me IRL wel kan overtuigen.<br /><br />En nu ook een vijfdeurs zie ik? Gamma wordt groter en groter en ik vrees dat het nodig zal zijn om het merk levend te houden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waar gaat een paceman dan ook over?

Roadster en coupe zie je ook nooit,al kan ik die wel smaken(voor een vrouwelijke bestuurster wel te verstaan)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wij gaan naar alle waarschijnlijkheid een dezer dagen de bestelbon tekenen voor een F56 Cooper S Chili. Buitenkleur Thundergrey. Binnen Leder Lounge Satellite Grey. Met zwarte 17 inch cosmos spoke velgen, Navi prof, Panoramisch dak, en pianolak inleglijsten  :)

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid