Ga naar inhoud

BMW 2 Reeks Active Tourer


Phil

Aanbevolen berichten

  • 2 maanden later...
  • 1 maand later...
  • 2 weken later...

Een E46 vind ik een mooie auto, zelfs zonder M-pack. En dat rijdt ook nog best goed. Een E60 idem, als je dat koopt om mee te cruisen over de snelwegen. Zelfs de nieuwe 5 reeks vind ik subliem.

 

Bij bvb een E46 330d denk dat dat een ideale mix is tussen "sportief" kunnen rijden op pakweg de ardennenrit maar ook in comfort er naartoe rijden over de snelweg met een aanvaardbaar verbruik. Ik zou zo iets durven kopen als enige auto, omdat ik iets nodig heb dat een bocht kan nemen, maar waarmee ik ook naar mijn werk moet en om boodschappen.

 

Maar ik merk dat de nieuwe BMW's soft worden, en dat rijplezier niet echt meer primeert. En ik begrijp ook waarom, want 99% van de klanten koopt dat als status symbool, niet voor de freude am fahren. Nu ze de 1 reeks FWD willen maken en auto's zoals de 2 active tourer op de markt brengen verliest BMW voor mij niet alleen zijn sportiviteit, maar ook zijn standing. Wat is er dan nog over?

 

Ze dreigen een beetje een massa product te worden, wat goed is voor hun, maar minder voor de mensen die echt naar BMW komen omdat ze een sportieve sedan willen.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het dan over de modellen vanaf de e46/E39 en niet de M-modellen.

 

Wordt het eens niet tijd om daarover te stoppen? De BMW-lovers blijven maar teruggaan in de tijd terwijl BMW gewoon een merk als een ander geworden is.

Dit busje en FWD bewijst dat alleen maar :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid