Ga naar inhoud

BMW 2 Reeks Active Tourer


Phil

Aanbevolen berichten

Ik ben vandaag ook eens gaan kijken bij BMW Beckers in Genk. Voor zo'n monovolumer vind ik het best wel een leuke auto. Het dashboard vind ik echt wel geslaagd. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toen ik gisteren voorbij garage Meeusen reed stond er een 2 reeks Active Tourer buiten. Ik ben niet gestopt maar in profiel was het een kleine teleurstelling. Toegegeven, het was in het voorbijrijden dus echt aandachtig bestuderen kon ik niet maar op het eerste zicht ben ik hier niet kapot van....sprak de man met een buskot op wielen (Touran). :mellow:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toen ik gisteren voorbij garage Meeusen reed stond er een 2 reeks Active Tourer buiten. Ik ben niet gestopt maar in profiel was het een kleine teleurstelling. Toegegeven, het was in het voorbijrijden dus echt aandachtig bestuderen kon ik niet maar op het eerste zicht ben ik hier niet kapot van....sprak de man met een buskot op wielen (Touran). :mellow:

voor de prijs van een naakte fwd 2reeks heb je een full option touran fwd. ik zou weten wat kiezen ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

voor de prijs van een naakte fwd 2reeks heb je een full option touran fwd. ik zou weten wat kiezen ;)

 

Waarom heb je zelf dan geen passat of octavia gekocht? :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarom heb je zelf dan geen passat of octavia gekocht? :P

passat alltrack goed in de opties kost waarschijnlijk meer dan hetgeen ik nu betaald heb. en de octavia RS vond sally niet mooi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik bedoelde maar: ik rijd zelf niet met een sportieve of mooie wagen. Functioneel is hij wel en hij rijdt eigenlijk best goed, maar ik kan 'm bezwaarlijk mooi noemen.

 

On topic: ik vond dat de 2 Active Tourer wat klein over kwam. Ik begreep meteen waarom ze hem onder de "2 reeks" paraplu geduwd hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

betwijfel ik

km-stand bouwjaar en prijs van je audi aub

aangezien er hier graag rekeningen gemaakt worden, heb ik zelf snel even de configurator opengedaan. :D

de alltrack staat er niet meer tussen zie ik dus heb ik een gewone 140pk 4motion aangevinkt. met ietwat opties komt die op 41000€, meer dus dan hetgeen ik betaald heb. ;)

maar dit is offtopic

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb er ondertussen al 2 verkocht, vandaag eentje van 43500 eur :silly:

Wel een 20i :D

Heb mezelf maar beloond door een 225i een weekend mee te hebben.

 

Hoe rijdt die 225i?

Mijn ouders zijn serieus aan het twijfelen tussen active tourer 220i en 225i. Is de 25i zijn meerprijs waard tegenover de 20i?

Is er trouwens al een optie- en prijslijst beschikbaar van de 220i?

 

De X1 28i heeft ondertussen al afgedaan wegens zijn ouderdom. Valt op dat de 2 active tourer een frisser interieur heeft en ruimer is, alsook een ruimer optiepakket heeft. De X1 28i is daarenboven nog eens 5000euro duurder dan die 225i...

Audi Q3 2.0TFSI zijn ze ook gaan bekijken maar waren ze niet onder de indruk van.

Link naar reactie
Delen op andere sites

20i nog niet mee gereden, is pas voor productie november.

25i rijdt vlot, maar niet zo indrukwekkend als je zou verwachten met dat vermogen.

18d met automaat vond ik zelfs een aangenamere combinatie bij rustig rijden :oops:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb nog enkele onduidelijkheden ivm de carconfigurator van de bmw site:

 

-Is de servotronic standaard of optioneel? In de BMW catalogus versie augustus 2014 staat dat dit een optie is van 150euro. Volgens de configurator is dat standaard op alle modellen.

 

-De Comfort Pack Plus (ZB2) kan ik in de configurator enkel op de 225i en 220d configureren. Betekent dit dat deze pack niet te bestellen is op de andere modellen? Volgens de BMW catalogus versie augustus 2014 kan dit wel.

 

Hoe staan jullie trouwens tegenover die servotronic? Ik sta eigenlijk redelijk sceptisch tegenover dergelijke kunstmatige snelheidsafhankelijke bekrachtiging en zou het dus nooit zelf nemen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

active tourer, wat een naam eigenlijk

 

als het nu nog een station was, maar tis een busje, met hetzelfde cijfer als een coupe

 

en dan een 18i met een 1.5

 

het klootjesvolk gaat helemaal gek worden

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb nog enkele onduidelijkheden ivm de carconfigurator van de bmw site:

 

-Is de servotronic standaard of optioneel? In de BMW catalogus versie augustus 2014 staat dat dit een optie is van 150euro. Volgens de configurator is dat standaard op alle modellen.

 

-De Comfort Pack Plus (ZB2) kan ik in de configurator enkel op de 225i en 220d configureren. Betekent dit dat deze pack niet te bestellen is op de andere modellen? Volgens de BMW catalogus versie augustus 2014 kan dit wel.

 

Hoe staan jullie trouwens tegenover die servotronic? Ik sta eigenlijk redelijk sceptisch tegenover dergelijke kunstmatige snelheidsafhankelijke bekrachtiging en zou het dus nooit zelf nemen.

Servotronic is voorlopig tot februari 2015 standaard, zonder meerprijs.

Heb er zelf geen slechte ervaringen mee, vind het best aangenaam. Kunstmatig is het immers altijd.

Comfort pack plus is bij mijn weten op alle modellen te krijgen, maar weet het niet vanbuiten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

en dan een 18i met een 1.5

 

het klootjesvolk gaat helemaal gek worden

 

Dat is voor aan den toog hé, ik rijd wel met nen 218i hé en gij nu met uw 1.5 Megane :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pracht BMW, dit wordt een topper!!!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

"opent autoscoot en plaats mijn M3 te koop"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid