Ga naar inhoud

automaat of extra opties


Tomski

Wat?  

34 leden hebben gestemd

  1. 1. Wat?

    • Automaat
      7
    • Extra opties
      1
    • Iets anders
      5


Aanbevolen berichten

Jij bent ook zo iemand die de waarde van een auto bekijkt in functie van het aantal kubieke meter dat deze inneemt?

 

Nope, algemeen gebruiksgemak. Jij gaat nog met de trein werken dus prachtige aankoop voor ernaast alhoewel je de auto al deels moet afbreken om er een echte M-reeks van te maken.

Maar ik hoor Tomski paar maanden geleden nog zeggen dat hij een grote koffer wil + binnenkort misschien nog wat koters dus dan versta ik niet waarom je een 2-reeks zou kopen :D

 

Maar iedereen koopt wat hij wil hé. Als ik kijk wat ik betaald heb voor een grotere coupé zou ik zoveel geld nooit kunnen aan een 2-serie geven als daily.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Maar ik hoor Tomski paar maanden geleden nog zeggen dat hij een grote koffer wil 

Is Tomski al zolang aan het twijfelen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is Tomski al zolang aan het twijfelen?

 

Haha neen. Volvo was aan het twijfelen denk ik :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

wat zouden jullie nemen:

 

8traps sportautomaat voor 2360 euro

 

of 

 

manuele versie met 

 

adaptieve M-ophanging (€775)

achteruitrijcamera (€430)

lichtpakket (€235)

schuifdak (€1000)

manuele versie met 

 

adaptieve M-ophanging (€775)

achteruitrijcamera (€430)

lichtpakket (€235)

head up display (€1000)

 

Schuifdak mag weg wegens airco.

 

Manueel want, stond hier ook al te lezen, ik roer liever zelf in de pot. Ik wil met de auto rijden, ik wil niet dat de auto met mij rijdt.

 

Wellicht ben ik een beetje bevooroordeeld omdat ik gelukkig niet zo vaak in de file sta, maar toch...

 

Gisteren een uurtje rond gereden met een 435i xDrive met automaat en... believe me, it was great !

En afhankelijk van de stand die je kiest (Eco -> Sport) schakelt die van redelijk snel naar supersnel.

En dan heb ik de pook naar links gezwierd, ik mocht er eens mee spelen, ik kon toch niks mis doen (behalve het verbruik eens de hoogte in jagen :lol: ). En... ja dat was plezant, maar meteen dacht ik dat ik aan't spelen was in plaats van aan't rijden.

 

Ja, die automaat is leuk, maar toch...

 

 

Mijn visie, hé ! ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nope, algemeen gebruiksgemak. Jij gaat nog met de trein werken dus prachtige aankoop voor ernaast alhoewel je de auto al deels moet afbreken om er een echte M-reeks van te maken.

Maar ik hoor Tomski paar maanden geleden nog zeggen dat hij een grote koffer wil + binnenkort misschien nog wat koters dus dan versta ik niet waarom je een 2-reeks zou kopen :D

 

Maar iedereen koopt wat hij wil hé. Als ik kijk wat ik betaald heb voor een grotere coupé zou ik zoveel geld nooit kunnen aan een 2-serie geven als daily.

 

ik heb al een grote koffer hé, de 330d gaat niet weg.

Dit is een bijkomende auto die enkel gaat dienen om mijn professionele km mee te doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

How vent, is da spel hier ol besteld of hoe scheejdt dadiere.

 

neje :D

 

gisteren tot de vaststelling gekomen dat een F21 bijna 5000 euro goedkoper is met dezelfde uitrusting..

 

dat wordt véél en uitgebreid testrijden :D

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast caoimhin

Nope, algemeen gebruiksgemak. Jij gaat nog met de trein werken dus prachtige aankoop voor ernaast alhoewel je de auto al deels moet afbreken om er een echte M-reeks van te maken.

Maar ik hoor Tomski paar maanden geleden nog zeggen dat hij een grote koffer wil + binnenkort misschien nog wat koters dus dan versta ik niet waarom je een 2-reeks zou kopen :D

Maar iedereen koopt wat hij wil hé. Als ik kijk wat ik betaald heb voor een grotere coupé zou ik zoveel geld nooit kunnen aan een 2-serie geven als daily.

De A5 is idd een voorbeeld van ruimte! :D

En dan ben ik ook wel een zot, een dure A-klasse als daily! Een A5 naar mijn zin was nu eenmaal te duur :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik kijk wat ik betaald heb voor een grotere coupé zou ik zoveel geld nooit kunnen aan een 2-serie geven als daily.

 

ik weet niet wat jij betaald hebt maar als ik de basisprijs van zo een drieliter A5 bekijk ben je al 50K kwijt zonder opties... voor dat geld mag het al wat groter zijn hé :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

in hoeverre zijn die financieringen op de bmw site "correct"

 

vind ze nogal redelijk duur volgens de configurator.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Dit is een bijkomende auto die enkel gaat dienen om mijn professionele km mee te doen.

dus je gaat net klanten en werfbezoeken gaan doen, met een splinternieuwe bmw?

'k zou het precies omdraaien. :unsure:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nope, algemeen gebruiksgemak. Jij gaat nog met de trein werken dus prachtige aankoop voor ernaast alhoewel je de auto al deels moet afbreken om er een echte M-reeks van te maken.

Maar ik hoor Tomski paar maanden geleden nog zeggen dat hij een grote koffer wil + binnenkort misschien nog wat koters dus dan versta ik niet waarom je een 2-reeks zou kopen :D

 

 

Je kon ook gewoon "ja" antwoorden op mijn vraag.

 

Ik ben er zeker van dat je A5 achterin amper (als het al) ruimer is dan mijn auto (zeker met die daklijn), en dat een A klasse achterin meer plaats heeft. Je zal enkel een grotere koffer hebben.

 

Leg me trouwens eens uit waarom moest ik niet de trein gebruiken ik dan een grotere auto zou moeten hebben? Moet u trouwens teleurstellen, want bij bepaalde klanten ga ik ook met de auto ;)

Ik ben 1.5 jaar lang 4 keer per week naar Brussel gereden met een Megane RS. Ik zie het voordeel niet van dat te doen met een grotere wagen (qua afmetingen). Of heb jij veel ruimte nodig om je ego mee te pakken? :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

neje :D

 

gisteren tot de vaststelling gekomen dat een F21 bijna 5000 euro goedkoper is met dezelfde uitrusting..

 

dat wordt véél en uitgebreid testrijden :D

 

En je krijgt daar meer korting op.

 

Ik heb puur voor de 2 gekozen tov de 1 voor de looks. Uiteindelijk is het een quasi identieke auto (afgezien van wat finetuning van het onderstel) met een andere kas op.

Link naar reactie
Delen op andere sites

in hoeverre zijn die financieringen op de bmw site "correct"

 

 

Als ge u die vraag moet stellen kunt ge het niet betalen.

 

mgv

 

Autominded

Link naar reactie
Delen op andere sites

meer korting op een 1 dan op een 2? :o

 

Absoluut.

 

een 1 had ik nooit in de UK gekocht. Prijsverschil zou te klein zijn geweest.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ge u die vraag moet stellen kunt ge het niet betalen.

 

mgv

 

Autominded

 

:lolz:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik dacht dat dat algemeen was bij BMW: uw smoel staat mij aan, gij krijgt 7%!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mag / kan je ondertussen al een BMW kopen van de verkoper? :D

 

ik moet nog even smeken om ene te mogen kopen, maar het komt slim denk ik

Link naar reactie
Delen op andere sites

:party:

bij bmw romein was dat bij mij geen probleem. die bleef maar bellen en mailen.

bij audi  thoen kregen ze mij precies niet snel genoeg buiten naar hun goesting.

dus ben ik maar in eupen gaan shoppen. :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij Romein mag ik altijd iets gaan kiezen op de parking van de tweedehandswagens :inlove:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid