Ga naar inhoud

automaat of extra opties


Tomski

Wat?  

34 leden hebben gestemd

  1. 1. Wat?

    • Automaat
      7
    • Extra opties
      1
    • Iets anders
      5


Aanbevolen berichten

wat vind je van deze tweede, hans?

ik vind 'm wel ok, john!

Link naar reactie
Delen op andere sites

die zijn failliet sinds 2008 :D

Gelukkig woont EXELL hier niet of ik zat nog advertenties te bekijken van moto's.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

pff ik was beginnen multiquoten maar teveel zever dus ik zal mijn ego maar in de A5 gaan proppen hé :D

 

Ter info: bij mij kan je perfect achteraan (stil)zitten als volwassene en nog eens veel bagage meenemen :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

maar die kist van jou kost dan ook zeker nog es 10K meer dan die van mij, als het niet meer is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

maar die kist van jou kost dan ook zeker nog es 10K meer dan die van mij, als het niet meer is.

 

true, wist wel niet dat je probleemkar ging houden. Kan op termijn een dure grap worden :(

Koop dan een goedkope Golf ofzo hé als het allemaal maar is om te gaan werken of iets 2de hands.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

 

Ter info: bij mij kan je perfect achteraan (stil)zitten als volwassene en nog eens veel bagage meenemen :P

dat is wel een feit. mijn voeten zaten verdekke hellemaal onder de voorzetel. ik moest geen veiligheidsgordel aandoen, want ik zat muurvast aan mijn benen. :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

true, wist wel niet dat je probleemkar ging houden. Kan op termijn een dure grap worden :(

Koop dan een goedkope Golf ofzo hé als het allemaal maar is om te gaan werken of iets 2de hands.

 

nu ist geen probleemkar meer hé, alles is vervangen :lolz:

Link naar reactie
Delen op andere sites

nu ist geen probleemkar meer hé, alles is vervangen :lolz:

 

Blijft helaas niet duren, heb ook iets te lang met de A4 blijven rijden en als je zo eens 2k en dan nog eens 2-3k kwijt bent is dat het geld niet meer waard.

Link naar reactie
Delen op andere sites

dat is waar.

 

maar ik kan er ook geen afscheid van nemen :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

dat is wel een feit. mijn voeten zaten verdekke hellemaal onder de voorzetel. ik moest geen veiligheidsgordel aandoen, want ik zat muurvast aan mijn benen. :D

 

Ik ben groot hé, die 2 kleine pagadders a la tomski & fuel kunnen hun zetel wat meer naar voor zetten :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

ben op het salon es in een Skoda gaan zitten en de premiumfeel gaan testen

 

#tehhorror

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast caoimhin

Ter info: bij mij kan je perfect achteraan (stil)zitten als volwassene en nog eens veel bagage meenemen :P

Ik ben 1m78 en ik kon maar net achter mezelf gaan zitten, maar wel met de knieën heel dicht tegen de voorzetel. Als jij groter bent dan geloof ik niet dat iemand comfortabel achter u kan zitten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben 1m78 en ik kon maar net achter mezelf gaan zitten, maar wel met de knieën heel dicht tegen de voorzetel. Als jij groter bent dan geloof ik niet dat iemand comfortabel achter u kan zitten.

 

Kan je in zo'n 2-serie achteraan zitten? :)

 

Comfortabel inderdaad niet maar ik heb dan ook geen kinderen. Als het eens moet perfect haalbaar. Hangt er ook vanaf welke zetels je neemt hé

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik kan in een 1 serie perfect achter mezelf zitten, ik vermoed dus hetzelfde in een 2

 

en ik ben 1m83.

 

Ik moet er wel bij zeggen dat ik sommigen wel zie rijden dat als ze opzij willen kijken ze door de achterruitjes turen :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan je in zo'n 2-serie achteraan zitten? :)

 

Comfortabel inderdaad niet maar ik heb dan ook geen kinderen. Als het eens moet perfect haalbaar. Hangt er ook vanaf welke zetels je neemt hé

 

Het gaat over het niet kiezen van een 2 wegens niet praktisch maar wel een A5 pakken.

Een A5 is ook niet praktisch ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

4000 euro die je voor je upgrade naar een 125d kan gebruiken  :ninja:

 

dat had ik me ook al bedacht, maar in dat geval kies ik toch eerder voor de coupé, als ik dan toch 47000 uitgeef

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast caoimhin

Kan je in zo'n 2-serie achteraan zitten? :)

 

 

Het gaat over het niet kiezen van een 2 wegens niet praktisch maar wel een A5 pakken.

Een A5 is ook niet praktisch ;)

Dit dus.

Link naar reactie
Delen op andere sites

dat had ik me ook al bedacht, maar in dat geval kies ik toch eerder voor de coupé, als ik dan toch 47000 uitgeef

poser! :D 

Neen, volledig te begrijpen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid