Ga naar inhoud

McLaren 675LT


Gast

Aanbevolen berichten

  • 4 maanden later...
  • 2 weken later...
  • 10 maanden later...

Video (voor een deeltje) bekeken, ik kan 'm wel geloven (en Brunault ook) dat zo'n recente McLaren fantastisch rijdt ... maar ik kan me toch niet van de indruk ontdoen dat dat daar, op die weg, een pakske leuker zou zijn met een manuele atmo ketel. Ik kan me al inbeelden om in 1 van de 2 GT3 RS'en van dit forum te rijden, met een uit volle borst zingende Mezger achterin en drie pedaaltjes om op te dansen. Of een GT4. Of Fuel z'n Coxsterette.

Vooral qua sound: ik ben er niet wild van. :oops: Is dat live dan plots zo veel beter?

(Doet niks af van het werk dat McLaren blijkbaar wel geleverd heeft om die karren zo damn good te laten rijden.)

aangepast door gTa
  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden zei gTa:

Video (voor een deeltje) bekeken, ik kan 'm wel geloven (en Brunault ook) dat zo'n recente McLaren fantastisch rijdt ... maar ik kan me toch niet van de indruk ontdoen dat dat daar, op die weg, een pakske leuker zou zijn met een manuele atmo ketel. Ik kan me al inbeelden om in 1 van de 2 GT3 RS'en van dit forum te rijden, met een uit volle borst zingende Mezger achterin en drie pedaaltjes om op te dansen. Of een GT4. Of Fuel z'n Coxsterette.

Vooral qua sound: ik ben er niet wild van. :oops: Is dat live dan plots zo veel beter?

(Doet niks af van het werk dat McLaren blijkbaar wel geleverd heeft om die karren zo damn good te laten rijden.)

PJH vindt dat je een pijpbeurt verdiend hebt.

aangepast door Gast
Link naar reactie
Delen op andere sites

50 minutes ago, gTa said:

Video (voor een deeltje) bekeken, ik kan 'm wel geloven (en Brunault ook) dat zo'n recente McLaren fantastisch rijdt ... maar ik kan me toch niet van de indruk ontdoen dat dat daar, op die weg, een pakske leuker zou zijn met een manuele atmo ketel. Ik kan me al inbeelden om in 1 van de 2 GT3 RS'en van dit forum te rijden, met een uit volle borst zingende Mezger achterin en drie pedaaltjes om op te dansen. Of een GT4. Of Fuel z'n Coxsterette.

Vooral qua sound: ik ben er niet wild van. :oops: Is dat live dan plots zo veel beter?

(Doet niks af van het werk dat McLaren blijkbaar wel geleverd heeft om die karren zo damn good te laten rijden.)

Allez @gTa, dat spel KNALT wel bij het opschakelen heeee!!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zeg altijd dat ik dat maar bah vind, maar mijn moto doet dat ook als ik opschakel met de quickshifter. Consequent! :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 hours ago, Fille said:

Net op tijd dat ie die gekocht heeft, prijzen serieus gestegen na die TopGear aflevering.

 

Waarom? En wat is het verschil tussen de 650 en dit? Want daar had hij het ook over, dat eentje niet meer werd gemaakt. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een losers zijn al die youtube vloggers en followers eigenlijk. Af en toe een beetje quality content kan ik appreciëren maar het merendeel is gewoon content voor content om mensen bezig te houden.  

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Timo:

Waarom? En wat is het verschil tussen de 650 en dit? Want daar had hij het ook over, dat eentje niet meer werd gemaakt. 

Gelimiteerd aantal van de coupes en de spiders. 

500 van elk en na die TopGear aflevering zijn die 675LT's een pak meer gewild..

de 675LT heeft bv een titanium uitlaat t.o.v. de 650S, verder is de 675LT ook motorisch nog een beetje veranderd t.o.v. de 650s dacht ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 hours ago, Timo said:

Wat een losers zijn al die youtube vloggers en followers eigenlijk. Af en toe een beetje quality content kan ik appreciëren maar het merendeel is gewoon content voor content om mensen bezig te houden.  

Volgens mij ben jij grote van van Schmee150

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 hours ago, ir_fuel said:

Volgens mij ben jij grote van van Schmee150

 

Ik kwam gisteren nog bij zijn filmpjes terecht na het zien van die Mclaren. Om van te kotsen. En dan deed hij nog mee aan de Gumball... Het stelt al jarenlang niets meer voor maar die kerel maakt het plaatje compleet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 19-6-2016 om 12:49 zei Timo:

Ik kwam gisteren nog bij zijn filmpjes terecht na het zien van die Mclaren. Om van te kotsen. En dan deed hij nog mee aan de Gumball... Het stelt al jarenlang niets meer voor maar die kerel maakt het plaatje compleet.

Ik heb zijn filmpje bekeken over de Ferrari FF en een Ikea kast ... Serieus of wat?!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid