Ga naar inhoud

Porsche 991 GT3 RS


Gast

Aanbevolen berichten

Tegenwoordig moet je niet meer kunnen rijden.  Moet je die eerste freinage zien, remt hem volop in de ABS.   Vroeger moest je echt gaan doseren om geen wielen te blokkeren.  Dat mis ik toch wel dat die sensatie er niet meer is.  Je kan als rijder veel moeilijker het verschil gaan maken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

En waarom zou je geen gebruik maken van een systeem die ervoor zorgt dat je veel efficiënter kan remmen?

Een goede rijder zal het verschil maken in de bochten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Purple looks nice on vid. Denk dat dat fantastisch combineert met de kikker van de zwitser.

325/2x/21 achteraan ... slik! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ondertussen de vier kleuren gezien in t echt en het paars is fenomenaal - wat ik op foto ECHT niet dacht.

Wit is niet mooi, oranje ... Dat gaat iedereen nemen, en GT vind ik niet bijzonder genoeg voor een RS.

Rijden is trouwens schitterend. Zeer lichtvoetig, achterkant komt heel mooi mee ...

Geluid heb ik wat moeite mee, maar in de auto zelf bij vollast boven 5krpm is t schitterend.

Wat ik niet verwacht had is de overvloed aan echt mechanische geluiden, die je typisch in elke RS hebt en waarvan je je in t begin afvraagt of het wel zeker normaal is :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ondertussen de vier kleuren gezien in t echt en het paars is fenomenaal - wat ik op foto ECHT niet dacht.

Wit is niet mooi, oranje ... Dat gaat iedereen nemen, en GT vind ik niet bijzonder genoeg voor een RS.

Nee. Iedereen gaat wit nemen ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Afgezien van uitspraken over de versnellingsbak kan je denk ik de tekst van gelijk welke GT3 (RS) review van Chris Harris onderling uitwisselen en je gaat het verschil niet merken :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die karren verkopen uit op een maand. Terwijl de auto waarvan ze afgeleid zijn en waarmee ze de motor delen, net massaal werden teruggeroepen owv motorbranden en waarvan de productie (ook daardoor) werd stopgezet. Als je dat, als merk, ziet: waarom zou je je prijzen niet verhogen? They're shouting "SHUT UP AND TAKE MORE OF MY MONEY!!" out loud...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben al lang content dat ze bij Porsche ingezien hebben dat er in het "lagere prijssegment" (ahum) ook ruimte is voor een echte circuit-toy, ipv the sky is the limit te gaan met hun prijzen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

En ondertussen verkoopt het nieuwe kleine broertje, de GT4, ook als gek.

 

Porsche sales peepz be like:

 

Sit-back-and-Relax-Thumbs-Up.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Van al dat succes zou je zowaar Volkswagen op willen kopen, ofzo!

Link naar reactie
Delen op andere sites

En het is dan ook nog het merk met het meeste marge per auto. Ding ding ding.

 

Ja ze moeten hun verkopers toch op verwenweek kunnen sturen hé :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Was dat bij de 996 en 997 RS versies eigenlijk ook al zo? Of is dit een trend van de laatste jaren? Of worden ze nu gewoon meer gehyped dan vroeger?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zonder er cijfers op te willen kleven schat ik dat voor belgie in 991 RS ongeveer drie a vier keer de totale Belgische lifecycle productie (dus ph I, ph II, RS4.0) van 997 RS verkocht werd

Niemand had zoiets kunnen voorspellen ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid