Ga naar inhoud

Porsche 991 GT3 RS


Gast

Aanbevolen berichten

Zijn ze inderdaad, maar niet té. Ik bedoel: ook in 't zwart zijn ze prachtig. In de standaard kleur zit er een tintje brons in de kleur, en dat vind ik persoonlijk minder mooi samen gaan met het GT-zilver.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heerlijke config. Maar moet toegeven dat dat paars irl een pak beter meevalt en om eerlijk te zijn mij ook bevalt. Al zou ik - als ik dan toch het geld heb - voor een Sonderfarbe gaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Al zou ik - als ik dan toch het geld heb - voor een Sonderfarbe gaan.

 

Ook als dat betekent dat je 9 maand langer op je kar mag wachten?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook als dat betekent dat je 9 maand langer op je kar mag wachten?

Ja, want - voor mij persoonlijk - gaat dat het helemaal waard zijn. Ik houd me in die 9 maanden wel bezig met anders leuks ^_^ Denk Cayman GT4 bv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, want - voor mij persoonlijk - gaat dat het helemaal waard zijn. Ik houd me in die 9 maanden wel bezig met anders leuks ^_^ Denk Cayman GT4 bv.

 

Vind ik ook. Dit in donker groen perl :inlove:

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Ik heb dit weekend 7 verschillende GT3 RS'en gezien en ik vind hem in het paars echt het vetst. Rete vet kleur. Oranje is ook mooi, maar is redelijk donker en niet echt een Porsche kleur.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb dit weekend 7 verschillende GT3 RS'en gezien en ik vind hem in het paars echt het vetst. Rete vet kleur. Oranje is ook mooi, maar is redelijk donker en niet echt een Porsche kleur.

 

Ik heb hem nog niet gespot.

 

Waar zat je? :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb dit weekend 7 verschillende GT3 RS'en gezien en ik vind hem in het paars echt het vetst. Rete vet kleur. Oranje is ook mooi, maar is redelijk donker en niet echt een Porsche kleur.

Donker?

Dat oranje ziet er uit als een rode die te lang in de zon heeft gestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Donker?

Dat oranje ziet er uit als een rode die te lang in de zon heeft gestaan.

 

Of een oranje tomaat. Het is gewoon een compleet ander oranje dan dat van de 997 GT3 RS.

 

Ik heb hem nog niet gespot.

 

Waar zat je? :)

 

Spa-Francorchamps

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zag 't in de zon en ik vond het (en ik ben nog lief in m'n woordkeuze) zeer teleurstellend. Zo'n fletse kleur, zeg. Oogt inderdaad "afgeschenen".

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zag 't in de zon en ik vond het (en ik ben nog lief in m'n woordkeuze) zeer teleurstellend. Zo'n fletse kleur, zeg. Oogt inderdaad "afgeschenen".

Echt zonde dat ze die kar in die kleur hebben voorgesteld, ik vind het sowieso geen schoonheid, maar dat Lava helpt echt niet... UV voor mij qua standaardkleuren, of een PTS.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid