Ga naar inhoud

Porsche 991 GT3 RS


Gast

Aanbevolen berichten

Echt zonde dat ze die kar in die kleur hebben voorgesteld, ik vind het sowieso geen schoonheid, maar dat Lava helpt echt niet... UV voor mij qua standaardkleuren, of een PTS.

Mjah van jouw favo PTS word ik ook niet wild. :D Of de mat legergroene van Herr Knörre, for that matter. :D

UV inderdaad, maar GT-Silber zou ik ook niet afslaan. Als PTS zou ik Mexico of misschien wel Fountain Blue durven nemen. Of Adriatic Blue. Of Minerva Blue.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor mij Ardent Red, Chrome Orange, Solar Yellow, Storm Titanium, Autumn Gold, Saffron Yellow of Magnetic Blue. En met de andere 150k koop ik een garagebox ergens tussen de ring en spa.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mjah van jouw favo PTS word ik ook niet wild. :D Of de mat legergroene van Herr Knörre, for that matter. :D

UV inderdaad, maar GT-Silber zou ik ook niet afslaan. Als PTS zou ik Mexico of misschien wel Fountain Blue durven nemen. Of Adriatic Blue. Of Minerva Blue.

Wit en dan in een supercup livery steken :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

GT Silber pour moi.

Kan me niet voorstellen dat dat UV het nieuwe signalgrün wordt, in de toekomst.

Dat rood is echt mottig in normaal zonlicht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Foto's geven die kleur, zoals die IRL toont, goed weer imo.

UV wordt het signalgrün van 2025, wees maar zeker.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor mij Ardent Red, Chrome Orange, Solar Yellow, Storm Titanium, Autumn Gold, Saffron Yellow of Magnetic Blue. En met de andere 150k koop ik een garagebox ergens tussen de ring en spa.

Manueel :inlove:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Godver. Gij liep daar ook rond op dat moment? Ik was een fractie te laat om daar een foto van te pakken. Wat een idioot.

 

Hehe. Sjiek spel he daar aan La Source. Enkel jammer van het weer. Het was vorig jaar heel goed weer en dan was dat echt zalig :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Yes!2013-supercup-barcelona-copyright-porschBestickeren die handel!

Haal die man daaruit, voordat hij er een Citroën badge opkleeft!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het ziet er zo echt een poser auto. Wordt waarschijnlijk gekocht voor de naam en looks in plaats van wat het echt kan (denk aan de VS/Azië/Midden oosten). Jammer dat de GT3 (RS) zo uitgebuit wordt. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind dit keer wel oprecht de 991 GT3 de mooiere auto en dat is wel degelijk de eerste keer, bij 996 & 997 verkies ik altijd de RS-versies. Qua rijgedrag hou ik mijn muil...

Link naar reactie
Delen op andere sites

WTF :D

Niet dan? 

 

Het verschil is toch redelijk groot vergeleken met de vorige RS'en al is het maar de stickers die ontbreken. Ik vind niet dat je een GT3 RS zo kunt uitrusten (looks als interieur) dat het praktisch een daily kan zijn zoals een Turbo.

 

Of ik ben te nostalgisch en heb andere verwachtingen. Qua performance en rijden zal het een geweldige auto zijn maar de instap lijkt me redelijk makkelijk, zeker nu met al het nieuwe geld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid