Ga naar inhoud

Porsche 991 GT3 RS


Gast

Aanbevolen berichten

Niet dan? 

 

Het verschil is toch redelijk groot vergeleken met de vorige RS'en al is het maar de stickers die ontbreken. Ik vind niet dat je een GT3 RS zo kunt uitrusten (looks als interieur) dat het praktisch een daily kan zijn zoals een Turbo.

 

Of ik ben te nostalgisch en heb andere verwachtingen. Qua performance en rijden zal het een geweldige auto zijn maar de instap lijkt me redelijk makkelijk, zeker nu met al het nieuwe geld.

Ik snap je punt totaal niet. Je kon de vorige RS'en ook aankleden zoals de huidige hoor. Dat is altijd zo geweest. Je kan/kon zelfs de kuipstoelen schrappen en elektrisch instelbare sportstoelen erin laten steken af fabriek.

Link naar reactie
Delen op andere sites

11816329_10153611086767668_3080009935272

Kleur zou irl heel goed meevallen, al vaker gehoord. Zelf - helaas - nog geen persoonlijk oordeel over kunnen vellen. Ben van de wagen en z'n vormen an sich wel helemaal weg :inlove:

Link naar reactie
Delen op andere sites

In de UK staat de eerste al weer te koop. Aan meer dan 2x de nieuwprijs.

 

Vreemd dat de politiek daar niets op tegen heeft maar wel zo'n heisa maakt voor TML tickets :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vreemd dat de politiek daar niets op tegen heeft maar wel zo'n heisa maakt voor TML tickets :P

 

misschien omdat er meer TML tickets dan GT3 RSsen worden verkocht

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor mij ook meteen UV, echt vet.

Maar GT-zilver zou 'k ook niet afslaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid