Ga naar inhoud

Porsche 991 GT3 RS


Gast

Aanbevolen berichten

  • 3 weken later...

Het gros van de rijders met een GT3 wordt in Francorchamps of NS zelfs voorbij gestoken door een R26 van Franse makelarij...

Hoe heet dat ook alweer? Badgebyers?

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Juist, der zitten daar lange stukken rechtdoor. Waar ze sneller zijn. Wat ze dan weer verliezen in de bochten, omdat ze een km op voorhand remmen. Met de schrik den decor in te gaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou nou, je overdrijft, denk ik. Zelfs een rund rijdt met een 991 GT3 (RS) dik onder de 3 minuten op Spa (met alle rijhulpsystemen op), daarvoor moet je toch al doorperen met je Renoltje. Iemand die een beetje weet wat/hoe draait zo'n nieuwe GT3 onder de 2:50 en dan ga je met je Frans blik toch heel veel gras moeten afrijden om die voor te blijven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met handbak zou die afgedroogd worden door de Turbo S :(

Zaterdag zo eentje gespot in Luik, spreekt weinig tot de verbeelding in het echt maar is ook een beetje zijn charme.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat het Jokke_pédalo was die hier al eens getuigde over een op Spa rondperende 991 GT3 met een nitwit achter 't stuur die enkel maar die snelle tijden draaide omdat de auto alles voor hem deed (PDK om te schakelen, PSM voor al de rest).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met stock m3 ook al 991 GT3 en 458 gepakt. Dat zijn idd mannen die rind die 3' grens zitten te bollen he terwijl die karren makkelijk 10s rapper kunnen. Soit, iedereen moet leren he

Link naar reactie
Delen op andere sites

Trackdays doen we nog altijd voor ons plezier, dus geen schande als je 3.30 draait met je 991. Anderzijds is het wel leuk om een GT3 voorbij te zoeven op de ring, met je E30.

 

Of mindblowing als je ziet hoe snel een echte van je weg trekt terwijl jij denkt dat je je best aan het doen bent.

 

 

Echt ziek hoe snel die 458 weg is op 3:35 :D

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Met handbak zou die afgedroogd worden door de Turbo S :(

Zaterdag zo eentje gespot in Luik, spreekt weinig tot de verbeelding in het echt maar is ook een beetje zijn charme.

 

Spreekt weinig tot de verbeelding?  :blink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het gros van de rijders met een GT3 wordt in Francorchamps of NS zelfs voorbij gestoken door een R26 van Franse makelarij...

Hoe heet dat ook alweer? Badgebyers?

 

 

Who gives a fuck?

Zelfs toen ik met mijn R26 exact deed wat jij hierboven beschrijft gaf ik telkens grif toe dat je dat niet kan vergelijken.

Ik ben ook nu trager met de GT3 trager op de Ring dan met de R26.R

 

But hey - I'm a badgebuyer :roll:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Who gives a fuck?

Zelfs toen ik met mijn R26 exact deed wat jij hierboven beschrijft gaf ik telkens grif toe dat je dat niet kan vergelijken.

Ik ben ook nu trager met de GT3 trager op de Ring dan met de R26.R

 

But hey - I'm a badgebuyer :roll:

jep   :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat het Jokke_pédalo was die hier al eens getuigde over een op Spa rondperende 991 GT3 met een nitwit achter 't stuur die enkel maar die snelle tijden draaide omdat de auto alles voor hem deed (PDK om te schakelen, PSM voor al de rest).

 

Dat klopt, niet normaal die gast vloog zo hard de bocht in dat met een auto zonder rijhulpsystemen het 100% zeker eindigt in "den decor" mijn mond viel open hoe die auto dan nog begon te schudden, beven, knipperen en alsnog de bocht in waggelde. De bocht erna opnieuw, en opnieuw en opnieuw. Een beetje zoals de betere GT-R rijder dus. 

 

Waanzinnig gewoon. 

 

Het was trouwens ene met Martini striping, volgens mij @@Mich met zijn geheim gehouden auto.  :P  :ninja:  :ninja:

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Kom het maar eens doen op spa om 2.45-2.50 te rijden met iets die je een fortuin kost

Ik heb nog niet veel mannen gezien op spa die ik ken of het zijn een paar echte trackers

Toogpraat kan ik ook

Na mijn ongeval heb ik bewust de kaart van het leren rijden getrokken

Rijden als een kip zonder kop is er niet meer bij en is dat maar 2.54 met de GT dan is het dan maar

3.00 met een megane is al super snel en dat doen alleen een paar instructeurs op spa

Het is een groot verschil naar combes of je met een megane rijdt of een GT3

Boven rij je 40 km/h minder rap en blanchimont zal je ook zo rap niet nemen

Btw ik heb al met beide op spa gereden

  • Vind ik leuk 4
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid