Ga naar inhoud

Porsche 991 GT3 RS


Gast

Aanbevolen berichten

Ter info, dat filmpje staat dus ook in het GT4 topic, daar kunnen we blijven doordrammen :D 

 

back on topic hier, akkoord. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Back on topic : Ik zou echt marginaalwaanzinninggraag eens shotgun rijden in de 991 GT3 RS. Kist spreekt me ongelofelijk hard aan.

 

En zou je ook meegaan als het niet shotgun style was? :lolz:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ter info, Jerain wil niks verbeteren, integendeel. Ik zei enkel dat hij serieus curbs pakt en op de limiet van tracklimits zit en dat hij af en toe beetje raar onderstuur heeft. 2:44 met een "straatwagen" op semi's is echt snel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ter info, Jerain wil niks verbeteren, integendeel. Ik zei enkel dat hij serieus curbs pakt en op de limiet van tracklimits zit en dat hij af en toe beetje raar onderstuur heeft. 2:44 met een "straatwagen" op semi's is echt snel!

Excuseer om je in dat vakje te duwen. :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
  • 2 weken later...

"Porsche 991 GT3 RS has downforce problems on the Nürburgring"

 

 

Tekst en uitleg - http://thesupercarkids.com/porsche-911-gt3-rs-has-huge-downforce-problems-on-the-nurburgring/

 

Ik hoorde vanochtend net hetzelfde van de eigenaar van onderstaand exemplaar ivm. dat schuren in de wielkassen. Dat heeft volgens mij wel eenvoudigweg te maken met het enorme formaat van de wielen eerder dan een teveel aan downforce. Je bent veel beperkter in je instelmogelijkheden omdat je de wielen uiteraard voldoende bewegingsvrijheid moet geven, ze zijn daar aan een oplossing aan het werken om aan hun klanten te kunnen aanbieden.

 

post-108-0-82406100-1444073457_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik hoorde vanochtend net hetzelfde van de eigenaar van onderstaand exemplaar ivm. dat schuren in de wielkassen. Dat heeft volgens mij wel eenvoudigweg te maken met het enorme formaat van de wielen eerder dan een teveel aan downforce. Je bent veel beperkter in je instelmogelijkheden omdat je de wielen uiteraard voldoende bewegingsvrijheid moet geven, ze zijn daar aan een oplossing aan het werken om aan hun klanten te kunnen aanbieden.

 

attachicon.gifIMG_8721.JPG

 

Vond het ook nogal overdreven dat er in het artikel zo gefocust wordt op de downforce. Benieuwd naar de oplossing die geboden zal worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik hoorde vanochtend net hetzelfde van de eigenaar van onderstaand exemplaar ivm. dat schuren in de wielkassen. Dat heeft volgens mij wel eenvoudigweg te maken met het enorme formaat van de wielen eerder dan een teveel aan downforce. Je bent veel beperkter in je instelmogelijkheden omdat je de wielen uiteraard voldoende bewegingsvrijheid moet geven, ze zijn daar aan een oplossing aan het werken om aan hun klanten te kunnen aanbieden.

 

attachicon.gifIMG_8721.JPG

knappe nummerplaat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik hoorde vanochtend net hetzelfde van de eigenaar van onderstaand exemplaar ivm. dat schuren in de wielkassen. Dat heeft volgens mij wel eenvoudigweg te maken met het enorme formaat van de wielen eerder dan een teveel aan downforce. Je bent veel beperkter in je instelmogelijkheden omdat je de wielen uiteraard voldoende bewegingsvrijheid moet geven, ze zijn daar aan een oplossing aan het werken om aan hun klanten te kunnen aanbieden.

 

attachicon.gifIMG_8721.JPG

 

Feit blijft dat ze een slecht product hebben afgeleverd. Precies of ze hebben die kar nooit getest op de Nuerburgring.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb dat ook al gehoord.

 

Trouwens, wat is dat met die verhaaltjes ( @@Alexanderr ) van auto's die officieel nog niet zijn voorgesteld maar wel al 9 maand op voorhand zijn uitverkocht? Kan dat echt of is dat broodje aap?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb dat ook al gehoord.

 

Trouwens, wat is dat met die verhaaltjes ( @@Alexanderr ) van auto's die officieel nog niet zijn voorgesteld maar wel al 9 maand op voorhand zijn uitverkocht? Kan dat echt of is dat broodje aap?

Er zijn reeds bestellingen binnen voor een 991 GT3 RS Facelift met levering binnen 2 jaar.

Dus ja, dat kan :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er zijn reeds bestellingen binnen voor een 991 GT3 RS Facelift met levering binnen 2 jaar.

Dus ja, dat kan :)

ja omdat dat  zeker is dat hij er ooit komt.

een 911r is een "compleet nieuw" model en toch minder zeker.

beetje zoals ze zouden schrijven dat er een panamera GT5 RS zou uitkomen, en hij ook al uitverkocht is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik stel voor dat we elke maand mailen naar Alex om te vragen als er nog een porsche uitkomt op 3 wielen zodat we dan zeker bij de eersten zijn :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja omdat dat  zeker is dat hij er ooit komt.

een 911r is een "compleet nieuw" model en toch minder zeker.

beetje zoals ze zouden schrijven dat er een panamera GT5 RS zou uitkomen, en hij ook al uitverkocht is.

Van de moment dat er geruchten waren dat er een 50th anniversary edition zou komen waren ze ook al uitverkocht ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid