Ga naar inhoud

Porsche 991 GT3 RS


Gast

Aanbevolen berichten

Als er een 30th en 40th AE bestaat, dan is de kans vrij groot dat er ook een 50th AE komt, als je dan toevallig nog iemand kent binnen Porsche is dat rapper geregeld dan je zou denken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als er een 30th en 40th AE bestaat, dan is de kans vrij groot dat er ook een 50th AE komt, als je dan toevallig nog iemand kent binnen Porsche is dat rapper geregeld dan je zou denken.

Of als je gewoon bij Porsche werkt :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Van de moment dat er geruchten waren dat er een 50th anniversary edition zou komen waren ze ook al uitverkocht ;)

Qua nonsens op een woensdag kan dit tellen

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vertel alleen maar wat men mij verteld :)

 

 

Komt kans van een collega van Alexander :)

 

Je had beter naar je leerkracht Nederlands geluisterd.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Stuur van de Aston vind ik persoonlijk niet zo knap, sound is wel berzerk.

 

De GT3 RS, tja... GT3 RS :inlove: Ik verschoot er wel van dat Harris zei dat de Aston een beter stuurgevoel (on track) heeft dan de Porsche! 

 

De McLaren? Wolf in schaapskleren van jewelste, vergeleken met de andere twee. Maar puur optisch gezien zou ik die bolide niet kopen. Vind het design niet overtuigend. Wel behoorlijk verschoten van z'n laptime :o

 

Alledrie naast elkaar zou ik steeds voor de GT3 RS gaan. Because Porsche RS :inlove: De Aston kan me niet echt strikken en de McLaren, ondanks het feit dat dat een steengoede supercar is, kan me ook niet overtuigen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beter stuurgevoel door de bekrachtiging, dus echt énkel het gevoel in 't stuur.

Voor de rest heeft de Porsche wel de duidelijk betere vooras.

Maar ik zou durven denken dat, als je nooit een RS gevoeld hebt, je met die Aston tevreden bent. Ook qua bak.

 

Alleen ... ik vind 'm echt niet mooi in die kleurstelling. :oops:  Komen ze allemaal in die livery?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Of er andere liveries of kleurstellingen mogelijk zijn dat weet ik eigenlijk niet juist @@gTa. Maar denk datvari atie wel kan. Lijkt me ergens voor de hand liggend.

 

De bak van de Aston zou dan echt wel enkel kunnen bekoren als je die van de GT3 RS nooit "ervaarde". Afgaande op wat Harris zegt is die van de Porsche machtig snel en voelt die van de Aston traag en achterop hinkend, in vergelijking met elkaar that is.

 

Edith zegt dat mits wat Gegoogle ik moet concluderen dat je de GT12 niet in een andere jasje kan kopen, maar waarschijnlijk valt daar wel een mouw aan te passen via een of ander personalisatieprogramma binnen Aston (?)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid