Ga naar inhoud

Porsche 991 GT3 RS


Gast

Aanbevolen berichten

Nog wat -ongefilterde- info over de volgende generatie:

"2GT3RS, I cannot confirm or deny yet. Sorry. Same for questions concerning GT2/GT2RS.

The OTHER car will be a resurrection of a historic name plate. All I can say.

The gen 2.5 engine in the .2 GT3 is an evolution of the gen 2 4.0 in the GT3R which has a completely new oiling system, it will not grenade itself Smiley Will be race proven at least.

The engine in the current RS and the R is a gen 1.5, they are an improvement over the gen 1 engine in the current GT3.

.2 GT3 will have a evolutionary exterior design, mixed reactions from the 918 owners, some like it, some don't. Personally I like the new design, more aggressive. It will still narrow body so not gonna have the wide tires from the RS. The 'major' difference will be the inclusion of the option for manual gearbox.

Engine output should be right around 500HP. Slightly less than the current GT3RS, as even though the GT3RS is rated at 500HP, the ram air effect from the side intake at speed will give it a little bit more."

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

.2 GT3 will have a evolutionary exterior design, mixed reactions from the 918 owners, some like it, some don't. Personally I like the new design, more aggressive. It will still narrow body so not gonna have the wide tires from the RS. The 'major' difference will be the inclusion of the option for manual gearbox.

zij die een GT4 of 97GT3 kochten als belegging/speculatie-vehikel zijn er  aan voor de moeite

(en terecht)

Link naar reactie
Delen op andere sites

The gen 2.5 engine in the .2 GT3 is an evolution of the gen 2 4.0 in the GT3R which has a completely new oiling system, it will not grenade itself Smiley Will be race proven at least.

The engine in the current RS and the R is a gen 1.5, they are an improvement over the gen 1 engine in the current GT3.

 

Wat een hoop Chinees is me dat man :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe je het ook draait of keert, het blijft een iconische kar. Veel meer beroering dan als er bijvoorbeeld een nieuwe Ferrari uitkomt. Een bewijs dat Ferdinand ooit de juiste beslissing nam. De oervorm van de 911 is een silhouet dat al decennia lang herkenbaar blijft. Wie doet hen dat na?

Iedere P is op termijn een icoon. Er werd jaren geleden smalend gedaan over de 928. Zowat de meest mislukte P voor mij. Intussen stijgen deze in waarde dat het niet mooi meer is. Zo iets is weinig merken gegeven. Enkel Ferrari en wat andere rariteiten hebben die eer ook. P is goed bezig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De oervorm van de 911 is een silhouet dat al decennia lang herkenbaar blijft. Wie doet hen dat na?

Kever, mini, Lotus?

Link naar reactie
Delen op andere sites

De oervorm van de 911 is een silhouet dat al decennia lang herkenbaar blijft. Wie doet hen dat na?

Kever, mini, Lotus?

HELA GDVRDMM

MORGAN 3Whlr en 4/4

100 en 80 jaar al

Tedjuuuuuu[emoji48][emoji48][emoji48][emoji48][emoji48][emoji48]

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb nergens gezegd dat Audi top is. Ik bezit trouwens een Suzuki Ignis 1.3 GL.

Ik hou van hun logo, maar ook van dat van Coca Cola. Maar dat laatste is not done op een autoforum.

Lotus is dan weer top in speculoospasta.

Link naar reactie
Delen op andere sites

We spreken hier wel over wagens he.

 

Ahzo, dus in Le Mans 24h kan de GTE Pro klasse door een niet wagen gewonnen worden. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

ame="Bouncing Bullet" post="1087111" timestamp="1460267037"]

HELA GDVRDMM

MORGAN 3Whlr en 4/4

100 en 80 jaar al

Tedjuuuuuu[emoji48][emoji48][emoji48][emoji48][emoji48][emoji48]

 

Mijn excuses, ik dacht die ook neer te tikken, maar dan moesten de Audi TT en de Golf er ook bij. En er zijn grenzen :P  ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is toch wel weer apart om te zien hoe mensen zichzelf au sérieux nemen. En het nodig vinden om van in een hoekje, waar ze zich bedreigd voelen, wat op de man te spelen. Ah ja, ze kunnen steeds in hun garage gaan zitten in hun wonder der natuur. Om vandaar uit te denken wat het nu zou geweest zijn indien ze toch maar die wagen van die andere, die zoveel beter is ( maar ze nooit zullen toegeven), maar konden permitteren.

Een bedenking die me net binnen viel. Ik ben gelukkig met mijn Japanse kar. Ook omdat ik me geen BMW of P kan permitteren.

Ik zit af en toe in mijn garage, maar droom dan van een A1'tje, wat net binnen mijn grenzen ligt. Uiteraard met 1.2 motor. Als ik die dan uiteindelijk heb, kan ik verder dromen van een S1.

Just saying.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Is toch wel weer apart om te zien hoe mensen zichzelf au sérieux nemen. En het nodig vinden om van in een hoekje, waar ze zich bedreigd voelen, wat op de man te spelen. Ah ja, ze kunnen steeds in hun garage gaan zitten in hun wonder der natuur. Om vandaar uit te denken wat het nu zou geweest zijn indien ze toch maar die wagen van die andere, die zoveel beter is ( maar ze nooit zullen toegeven), maar konden permitteren.

Een bedenking die me net binnen viel. Ik ben gelukkig met mijn Japanse kar. Ook omdat ik me geen BMW of P kan permitteren.

Ik zit af en toe in mijn garage, maar droom dan van een A1'tje, wat net binnen mijn grenzen ligt. Uiteraard met 1.2 motor. Als ik die dan uiteindelijk heb, kan ik verder dromen van een S1.

Just saying.

 

Ik lees dit terwijl op Stubru "Stan" van Eminem speelt. Met deze tekst zou je ook zo'n gefrusteerd rap nummer kunnen maken. :lolz:

 

No offence bedoeld, @@utah

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is toch wel weer apart om te zien hoe mensen zichzelf au sérieux nemen. En het nodig vinden om van in een hoekje, waar ze zich bedreigd voelen, wat op de man te spelen. Ah ja, ze kunnen steeds in hun garage gaan zitten in hun wonder der natuur. Om vandaar uit te denken wat het nu zou geweest zijn indien ze toch maar die wagen van die andere, die zoveel beter is ( maar ze nooit zullen toegeven), maar konden permitteren.

Een bedenking die me net binnen viel. Ik ben gelukkig met mijn Japanse kar. Ook omdat ik me geen BMW of P kan permitteren.

Ik zit af en toe in mijn garage, maar droom dan van een A1'tje, wat net binnen mijn grenzen ligt. Uiteraard met 1.2 motor. Als ik die dan uiteindelijk heb, kan ik verder dromen van een S1.

Just saying.

 

Ben jij dat niet die een A5 kocht met de verkeerde versnellingsbak?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Neen. Een Ignis met een klein moteurken.

En bij de A5, niet alleen een verkeerde versnellingsbak maar ook de verkeerde carrosserie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid