Ga naar inhoud

Porsche 991 GT3 RS


Gast

Aanbevolen berichten

Zag vorige keer toen ik passeerde eentje buitenstaan in deze kleur bij PCK. Blij die kleur eens in het echt kunnen gezien te hebben. Ik blijf er bij, dat is echt mottig.

Schone platen, dat wel @Denniske

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind het echt magistraal, terwijl, toen de eerste foto's ervan verschenen, ik er niet van moest weten. Iedereen neemt lava orange / wit / GT zilver - dat laatste is ook super, maar op zo'n bijzondere auto mag een bijzonder kleurtje wel.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat paars en oranje zijn allebei kleuren die ik nooit zou kiezen. Ik weet dat het GT Zilver eerder saai is, maar toch vind ik het knapper.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat paars en oranje zou ik eens in het echt willen zien.
Van de standaard kleuren vind ik GT zilver ook het mooiste maar eigenlijk zijn het de pts kleuren die de RS afmaken.

Aquablaumetallic, carbonstahlgraumetallic, mexicoblau, racinggelb en nog zoveel meer. :inlove::inlove::inlove:

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het zal te maken hebben met oud worden, maar.................qua  uitstraling en looks blijft de 997GT3RS MKI voor mij op nr1. 

  • Vind ik leuk 4
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Vind het nog wel iets hebben. Vleugel is op openbare weg toch niet nodig en voor die paar dagen per jaar op circuit schroef je dat er gewoon terug op. 

Aan design van spoiler te zien, had Porsche precies iets gelijkaardig in gedachte. Meer zelfs, voor mij mist de 911R net zo'n ducktail-achtig ding, geeft achterbumper optisch een lichter/dynamischer effect. Ziet er echt beter uit. 

aangepast door exTB
Link naar reactie
Delen op andere sites

11 hours ago, Tom Bentley said:

Vind het nog wel iets hebben. Vleugel is op openbare weg toch niet nodig en voor die paar dagen per jaar op circuit schroef je dat er gewoon terug op. 

 

Dan koop je een Carrera S.

Al die ophanging, remmen en aero shizzle heb je op de openbare weg toch niet nodig, en die paar keer op circuit zal je je wel amuseren met je Carrera S, want die zal daar niks te kort komen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 hours ago, ir_fuel said:

 

Dan koop je een Carrera S.

Al die ophanging, remmen en aero shizzle heb je op de openbare weg toch niet nodig, en die paar keer op circuit zal je je wel amuseren met je Carrera S, want die zal daar niks te kort komen.

Niet het kind met het badwater weggooien hé. (Kind is in dit geval een metafoor voor de motor, nvdr) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid