Ga naar inhoud

Porsche 991 GT3 RS


Gast

Aanbevolen berichten

15181554_941542959312148_275186715844797

Onderaan rechts en het kontje in de rij daarboven ...... 'onze' Porsche cup samen met teamgenoot onderweg naar Dubai voor de 24H :party:

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei abtler:

Edo-Porsche-991-GT3-RS-21.jpg

 

:roll:Steve, soit belle et tais toi.

Dat doet er mij aan denken, iemand ooit de oneliners uit House MD naast die uit CSI Miami gelegd? Ow zekerst, het niveau kan niet verder uiteenliggen. Eerst op youtube house opzoeken, en daarna csi , 't is een ervaring.

 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Phoe :inlove:

1. Mexico (als het dat is, ik kan het onderscheid met de andere blauwtinten die er heel hard op trekken, zelf niet onderscheiden)
2. GT
3. UV

Stond er eentje in Signalgrün, dan schoven GT en UV elk een plaatsje lager.

Link naar reactie
Delen op andere sites

'k Heb daar nog ergens een toespeling over gelezen, maar het eigenlijke 'nieuws' heb ik gemist: heb je problemen ondervonden met een niet reglementaire voorste nummerplaat? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 minuten geleden zei Framfy:

'k Heb daar nog ergens een toespeling over gelezen, maar het eigenlijke 'nieuws' heb ik gemist: heb je problemen ondervonden met een niet reglementaire voorste nummerplaat? 

Ja een heel avontuur.

Kort samengevat:

Ik zie sirenes afkomen (ik dacht voor een dringende interventie) terwijl ik rustig mijn oprit opdraai.

De sirenes waren dus voor mij omdat ("jij weet niet waarom we je tegenhouden?") ik met een stickernummerplaat rondreed.

Waarna er nog meer macho gedrag zichtbaar was en natuurlijk een boete met directe inning volgde.

Toevallig stond er een camera op mijn oprit die alles heeft gefilmd, filmpje is naar intern toezicht gegaan........... 

Verder kennen wij in ons dorp massaal inbraken waarbij diezelfde agenten vaststellingen komen doen en na dat incident (bij mijn ouders thuis toen daar werd in gebroken en met hen als getuigen doodleuk vertelden: u zoeken we). 

Voila korte samenvatting. 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Gisteren mijn eerste in het echt zien voorbijkomen aan de winkel. Een mooi grijs kleurtje. En oké die spoiler is groot:blink::o

Ferme wagen

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 maanden later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid