Ga naar inhoud

Porsche Boxster Spyder


vince522

Aanbevolen berichten

  • 2 weken later...

Als ik me niet vergis is dat de splugenpass tussen italie en zwitserland...

 

Ik herken die en heb die in detail gezien als ik daar met mijn x5 + caravan naar beneden moest :lolz:

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Als ik me niet vergis is dat de splugenpass tussen italie en zwitserland...

 

Ik herken die en heb die in detail gezien als ik daar met mijn x5 + caravan naar beneden moest :lolz:

en al het verkeer inclusief degene die eens wat plezier wilden in de bochten tegenhield? :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
  • 1 maand later...

 

Heb het eens helemaal doorgelezen, en ik besef dat ik écht nog veel Engelse woorden niet machtig ben. Ik vind het zelfs vrij moeilijk om te lezen bij momenten omdat ik de schakeringen tussen de verschillende woorden gewoon niet ken.

 

Bv. jostling en swishing moest ik hier toch wel eens opzoeken: Where the F-Type jostles and the MX-5 swishes, the Porsche aims to apprise your glutes of every topographical fluctuation below, without ever making the message overly acute or mean-spirited.

 

Wel heerljk om te lezen als je zo'n Spyder in bestelling hebt ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja t is wel "vermoeiend" geschreven, zoals die hele introductie die er eigenlijk totaal niet toe doet.

 

De MX-5 komt er anders ook niet slecht uit. We vergeten soms dat je bijna 4 van die MX-5's hebt voor de prijs van 1 Spyder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Dat ding in de zetel is misschien wettelijk opgelegd iets om nekletsels te vermijden bij aanrijding, Amerika kennend als 'we klagen het bedrijf aan als we als een mongool rijden en onze nek is naar de haaien'?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid