Ga naar inhoud

Porsche Boxster Spyder


vince522

Aanbevolen berichten

Extreem dik ja!

 

Die blauwe mogen ze hier direct afzetten (de anderen uiteraard ook, maar als ik mag kiezen..)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vroeger kreeg ik het niet warm van een Boxter maar sinds het laatste model, en zeker in deze uitvoering met die spec's... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoezo onverkrijgbare stoelen?

die vaste "918" kuipen zijn niet leverbaar. Blijkbaar kunnen ze niet volgen met produceren ofzo, en als ze ze kunnen produceren worden eerst de 991RS en de Cayman GT4 bestellingen ermee bediend.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vroeger kreeg ik het niet warm van een Boxter maar sinds het laatste model, en zeker in deze uitvoering met die spec's...

Boxster.

Link naar reactie
Delen op andere sites

die vaste "918" kuipen zijn niet leverbaar. Blijkbaar kunnen ze niet volgen met produceren ofzo, en als ze ze kunnen produceren worden eerst de 991RS en de Cayman GT4 bestellingen ermee bediend.

 

Wat een logistieke fail voor zo'n bedrijf.   :facepalm:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Blijft wel hun verantwoordelijkheid om de juiste goederen op de juiste plaats binnen de juiste tijd te krijgen.

 

En een relatief correcte inschatting naar de vraag ervan uiteraard ook.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik niet, want het kapot/in brand vliegen van motorblokken heeft niks met logistiek te maken, en alles met engineering en quality control.

bunny_pancake-300x225.jpg

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Her tekort aan zetels is eerder een controlling/inkoopprobleem dan een logistiek . Dat is echt wel typisch in de branche

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid