Ga naar inhoud

Porsche Boxster Spyder


vince522

Aanbevolen berichten

http://www.autoblog.nl/nieuws/porsche-boxster-spyder-rijtest-en-video-78545

 

Staan ook wel een aantal fouten in:

 

Dat zijn namelijk niet de 918 stoelen, en de wielen zijn wel breder dan bij een andere Boxster, maar de bandenmaat is identiek, dus van meer rubber is er geen sprake (vraag me trouwens af wat het nut is van bredere velgen op dezelfde bandenmaat).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind dat op niks trekken.

 

Mijn M235i had dat ook op de vooras met die aftermarket velgen. 't is dat ik hem niet meer heb, maar anders zou ik na de eerste set versleten banden vooraan bredere steken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

http://www.autoblog.nl/nieuws/porsche-boxster-spyder-rijtest-en-video-78545

(vraag me trouwens af wat het nut is van bredere velgen op dezelfde bandenmaat).

Minder lag in de besturing? De velg die de bandenwang directer aanstuurt? Of gewoon de mogelijkheid voor klanten om makkelijk breder te gaan in banden, mocht je dat al willen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Hoe vaak zegt hij wel niet Gavia in dat filmpje??

 

Wel een waanzinnige pas, van de bekende passen staat hij bij mij zonder twijfel op 1 :D

 

Ik had meer verwacht van de review, liever een Harris review.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Idd wat een geluid. Ik heb het nog al eens gezegd, maar de sound die uit de uitlaat komt vind ik mooier dan dat bij de 991 met sportuitlaat, dus ook mijn GTS. Het geluid binnen kan ik niet vergelijken, want ik heb nog niet met een Boxster/Cayman gereden met sportuitlaat. 

Ik herinner mij nog de Boxster GTS begin dit jaar in Ecuyers... kippenvel!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Idd wat een geluid. Ik heb het nog al eens gezegd, maar de sound die uit de uitlaat komt vind ik mooier dan dat bij de 991 met sportuitlaat, dus ook mijn GTS. Het geluid binnen kan ik niet vergelijken, want ik heb nog niet met een Boxster/Cayman gereden met sportuitlaat. 

Ik herinner mij nog de Boxster GTS begin dit jaar in Ecuyers... kippenvel!!!

 

Ik heb die sound nu ook al een paar X gehoord en da's idd echt ... Laat me keer op keer sprakeloos. Eargasms tot en met :inlove:

Link naar reactie
Delen op andere sites

De EVO vid net kunnen bekijken. Zonde dat het vooral GoPro beelden zijn, die dingen geven de hemelse sounds van de Boxster Spyder verre van mooi weer :( Had gehoopt op wat meer flyby beelden e.d. Maar wat een kar toch ... :inlove: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

De EVO vid net kunnen bekijken. Zonde dat het vooral GoPro beelden zijn, die dingen geven de hemelse sounds van de Boxster Spyder verre van mooi weer :( Had gehoopt op wat meer flyby beelden e.d. Maar wat een kar toch ... :inlove:

Je kan ook een deftige micro op een gopro monteren he!
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid