Ga naar inhoud

Porsche Boxster Spyder


vince522

Aanbevolen berichten

:rofl: wat een onzin.

Boxster/Cayman (GT)S > Carrera (4)S qua "mannelijkheid" IMO

 

Met mannelijkheid koop je geen respect in de Lippenslaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Iemand die de meest vrouwelijke der 911's uit de catalogus heeft gekozen wil ik deze uitspraken nog vergeven :D

 

 

Sta me nu toe stilletjes in een hoekje te gaan huilen omtrent mijn keuze.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Iemand die de meest vrouwelijke der 911's uit de catalogus heeft gekozen wil ik deze uitspraken nog vergeven :D

 

Sta me nu toe stilletjes in een hoekje te gaan huilen omtrent mijn keuze.

 

 

Het is gelukkig nog geen Targa in colour to sample hot rod pink

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik trek anders iedereen er wel uit met de Cayenne!

 

 

 

 

 

 

 

Uit de modder. Met aangepaste banden.

gelukkig stond dat laatste zinnetje er. :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik trek anders iedereen er wel uit met de Cayenne!

Uit de modder. Met aangepaste banden.

Ik ben mijne nonkel met zijn cayenne TDI op zomerbanden eens uit de sneeuw gaan trekken met de E30 op winterbanden :D

Was zo zalig, zeker omdat hij van bmw is afgestapt wegens niks waard in de sneeuw :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha zeg Willy kalmeer eens jong.

Met troll bedoel ik niet het wezen vanuit de sprookjes, maar iemand die op fora zoals hier uitspraken doet om anderen uit hun kot te lokken.

Met andere woorden wat jij doet, of het nu met opzet is of niet.

Vriendelijke groetjes,

CharleS

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik dacht na maanden ik ga nog is iets posten ,mijn mening geven over een bepaald thema hoe ik het zie ,heb bewust niemand persoonlijk aangevallen of beledigt kortom mooi tussen de lijntjes gekleurd

@fuel die cabrio is voor de madam en je hebt gelijk ergens is het niet de sportwagen die je nodig hebt voor het circuut MAAR DAAR HEB IK SPECIAAL SPEELGOED VOOR

@ alle andere behalve Charle v u ga ik hieronder mijn mening geven, bedankt voor jullie eerlijke mening, zeker alexx, vond het leuk even te communiceren dank u wel

En dan nu CHARLE V , achterlijke aap jij beledigt mij maar verder ben. Je een nul ik heb u een paar jaar terug al op af is uitgenodigd om persoonlijk een klappeke te doen maar je bent ne pc rukker een grote smoel ver van de bewoonde wereld

DUS BIJ DEZE WIL je NU EEN PERSOONLIJK KLAPPEKE KOMEN DOEN MET MIJ TENSLOTTE NOEM JE MIJ TROL JE MAG DAT IS IN MIJN GEZICHT KOMEN ZEGGE

Dank u wel om te lezen

:lolz:

Wat een prachtig stukje tekst. Ga door, Willy.

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

:lol: Wat is dat hier allemaal? Willy waarom reageer je zo agressief man? :( Jij bent toch geen vechtersbaas ofzo he?! Ik begrijp ergens dat je je wat aangevallen voelt, maar kalmeer even :)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik dacht na maanden ik ga nog is iets posten ,mijn mening geven over een bepaald thema hoe ik het zie ,heb bewust niemand persoonlijk aangevallen of beledigt kortom mooi tussen de lijntjes gekleurd

@fuel die cabrio is voor de madam en je hebt gelijk ergens is het niet de sportwagen die je nodig hebt voor het circuut MAAR DAAR HEB IK SPECIAAL SPEELGOED VOOR

@ alle andere behalve Charle v u ga ik hieronder mijn mening geven, bedankt voor jullie eerlijke mening, zeker alexx, vond het leuk even te communiceren dank u wel

En dan nu CHARLE V , achterlijke aap jij beledigt mij maar verder ben. Je een nul ik heb u een paar jaar terug al op af is uitgenodigd om persoonlijk een klappeke te doen maar je bent ne pc rukker een grote smoel ver van de bewoonde wereld

DUS BIJ DEZE WIL je NU EEN PERSOONLIJK KLAPPEKE KOMEN DOEN MET MIJ TENSLOTTE NOEM JE MIJ TROL JE MAG DAT IS IN MIJN GEZICHT KOMEN ZEGGE

Dank u wel om te lezen

Iedereen gelijk voor de wet. Voor mij is dit een persoonlijke aanval en dit wordt niet getolereerd op door forum.

Zie het als een laatste kans.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok dank u wel , Charel,heeft het recht gezet case closed

Willy met ne Toyota ,Ferrari ,Nissan mini Skoda en als laatste ne 911 die,hij ne echt Porsche vind maar te,vrouwelijk,om, op circuut te rijden

Fijne avond aan iedereen

Charel moest anders niets recht zetten hoor.

Maar inderdaad case closed, iedereen mag discussiëren wat ie wil als het maar met respect is. ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok dank u wel , Charel,heeft het recht gezet case closed

Willy met ne Toyota ,Ferrari ,Nissan mini Skoda en als laatste ne 911 die,hij ne echt Porsche vind maar te,vrouwelijk,om, op circuut te rijden

Fijne avond aan iedereen

 

Het ontbreekt ons nog aan beeldmateriaal van de Speciale.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@fuel die cabrio is voor de madam en je hebt gelijk ergens is het niet de sportwagen die je nodig hebt voor het circuut MAAR DAAR HEB IK SPECIAAL SPEELGOED VOOR

AWEL IK OOK

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid