Ga naar inhoud

Ferrari Lovers


kefkie

Aanbevolen berichten

Tct gaat dat ongetwijfeld zeer knap vinden.
De achterspoiler vind ik razendknap ja, de rest wat minder...
Link naar reactie
Delen op andere sites

Erg knappe FF.

En een 360CS/430 Scuderia, dat zijn Ferrari's die bijzonder zijn door hun vermogen/rijkarakteristieken, maar sinds de 355 is er geen enkele V8 die ik nog oprecht mooi heb gevonden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

En een 360CS/430 Scuderia, dat zijn Ferrari's die bijzonder zijn door hun vermogen/rijkarakteristieken, maar sinds de 355 is er geen enkele V8 die ik nog oprecht mooi heb gevonden.

Kan ik mij niet echt volledig in vinden, voor mij F430 blijft gewoon een van de beste sound, looks..:D

Ik heb nog al een probleem met het onderhoud van al de wagens voor de 360. Regelmatig zie ik wel eens rekeningen van oudere Ferrari's en die prijzen zijn gewoon voor te huiveren.:(

Link naar reactie
Delen op andere sites

2012 Ferrari California gets more power and loses weight :up:

According to dealer updates provided to prospective owners, the new 2012 California will be more powerful, lighter, and feature a host of new technology. The 4.3-litre direct-injection V8 power-plant gets an extra 30 horsepower, now clocking in at 483bhp with 373lb ft of torque.

The revised California sheds 30kg thanks to new lighter aluminum alloys in certain parts of the chassis. The new magnerheological dampers are also upgraded and the ECU has a 50% faster response rate. The new California will begin production in January 2012. An optional Handling Special package is now available as well.

ferraricalifornia3.jpg

Bron

Link naar reactie
Delen op andere sites

Erg knappe FF.

En een 360CS/430 Scuderia, dat zijn Ferrari's die bijzonder zijn door hun vermogen/rijkarakteristieken, maar sinds de 355 is er geen enkele V8 die ik nog oprecht mooi heb gevonden.

CS staat toch nog net een stapje hoger dan de 355. In die mate zelfs dat het na de CS enkel nog bergaf kon gaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

CS staat toch nog net een stapje hoger dan de 355. In die mate zelfs dat het na de CS enkel nog bergaf kon gaan.

akkoord.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid