Ga naar inhoud

Nieuwe firmawagen


Riskitalltowin

  

29 leden hebben gestemd

  1. 1. Welke te kiezen?

    • Octavia RS Combi - 2.0tdi 184pk
      17
    • Superb Combi - 2.0tdi 150pk
      12


Aanbevolen berichten

Daarvoor heb je cruise control en lane assist. Geen handjes en voetjes nodig  :ninja:

 

Ik ben nog maar een rookie in de bedrijfswagenwereld he. Dat mag ekik allemaal nie pakken hoor.

 

Pff, dan mors je met bickysaus of mayonaise op je kostuum.

En kruimels in de middenconsole[emoji37]

 

Ah nee he, wat ruimtelijke ordening in je wagen he. Ik heb altijd servietten in mijn handschoenkastje. En een broodje zit altijd in een zakje. Overlangs openscheuren en op je schoot leggen of in de handpalm onder uw broodje nemen als "onderlegger". En de servietjes zijn voor igv een rescue nodig is.

Bij hamburgers het bakje in je handpalm houden en de burger erboven houden met de vingers. Even oefenen en gaat prima!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn servetten zitten in mijn deur. Makkelijker bereikbaar bij noodgevallen

 

jouw noodgevallen zijn misschien niet mijn noodgevallen

we hadden het over ETEN

:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

jouw noodgevallen zijn misschien niet mijn noodgevallen

we hadden het over TETTEN

:D

Yup.

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

jouw noodgevallen zijn misschien niet mijn noodgevallen

we hadden het over ETEN

:D

Ik ook hoor.

Andere dingen zijn achteraan en dat is "haar" probleem :)

Gewoon het idee dat je wanneer heel je handen vol ketchup hangen, je handschoenenkastje moet openen vind ik niets.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij het lezen van de laatste pagina denk ik spontaan aan...

 

story-messy-car2.jpg

 

Bij het zien van de foto dacht ik spontaan aan

 

 

 

In een daily gebruik ik "rechtsvoor" altijd als vuilnisbak, maar in scherpe rechtse bochten schuift die ophoping dan ook wel eens naar links, waardoor ik weer denk dat het rechts nog niet zo vuil is, which makes it worse etc. Ik neem ook glazen mee in de auto voor koffie, er ligt overal pmd, modder van de mountainbike etc.

 

 

:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Superb dikke week eerder dan verwacht binnen bij de dealer. Jungle green staat hem (volgens ons) goed.

Ze blijken er alleen de verkeerde velgen opgezet te hebben. Benieuwd wat ze gaan doen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Superb dikke week eerder dan verwacht binnen bij de dealer. Jungle green staat hem (volgens ons) goed.

Ze blijken er alleen de verkeerde velgen opgezet te hebben. Benieuwd wat ze gaan doen :)

 

Welke velgen? De Stratos, standaard style, zijn nagenoeg onbeschikbaar geworden..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Indeed.

Stratos schijnen op dit moment niet meer in stock te zijn dus nu staat hij op Zeus (kromme 5 spaaks). Vraag is gesteld wat als ze dadelijk weer leverbaar zijn. Worden ze dan omgeruild ? :) Lijkt me sterk aangezien deze dan gebruikt zouden zijn maar van de andere kant zou je toch mogen verwachten dat je op voorhand geinformeerd wordt en wellicht dan een ander alternatief kiest.

Eens zien of we geen aftermarket set met toestemming van de leasing erop kunnen leggen ...... of de dealer er wat anders tegenaan gooit ter compensatie :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisteren in Limbabwe een vrachtwagen gespot met Superbs er op. Allen met Zeus velgen. Stratos zijn mooier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@@Jupke smijt maar dicht, ik heb de minderheid gevolgd (of Audi zou me nog moeten overtuigen toch voor een A4 te gaan) @@gTa spijtig van je betoog, maar ik blijf toch bij mijn blauw.

 

Hopelijk snel interne goedkeuring en dat ze de ketel maar bestellen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

En er is extra budget voor opties: 1. deel door de de leasemaatschappij die de voorwaarden heeft verbeterd voor ons 2. Recent ontslag van mijn collega draait positief uit voor mijn wensen (beetje van aan het profiteren).

 

Superb zal nog extra opties krijgen zoals leder, pano, kessy, verwarmbare voorruit, automatisch afrollende afdekscherm in de koffer, scheidingsnet, multifunctioneel pocket in de koffer (heb ik in de huidige ook en heel handig voor jassen in te leggen)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pff, dan mors je met bickysaus of mayonaise op je kostuum.

En kruimels in de middenconsole[emoji37]

 

Das het voordeel van engineer te zijn, ge kunt overal smerig binnen komen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@@Jupke smijt maar dicht, ik heb de minderheid gevolgd (of Audi zou me nog moeten overtuigen toch voor een A4 te gaan) @@gTa spijtig van je betoog, maar ik blijf toch bij mijn blauw.

 

Hopelijk snel interne goedkeuring en dat ze de ketel maar bestellen.

Ik ben fan van donkerblauw, mijn reeks ketels toont dat wel aan, denk ik? ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

mooi :)

 

Ondertussen via een Skoda verkoper wat interne mail info over de (in BE) levertijd vertragende opties (bepaalde velgen, pano, 2.0 motor, 230V aansluiting, etc.) gekregen. Wagen (met name in Style en L&K versie) verkoopt zo goed dat Skoda c.q. de leveranciers niet snel genoeg kunnen fabriceren. Reden om aanpassingen te maken in bestellingen of de klant te informeren dat de levertijd 12-18 weken c.q. niet te bevestigen is. Als je wilt stuur ik het door (stuur me dan even e-mailadres).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid