Phil 11.626 Geplaatst: 1 december 2015 Delen Geplaatst: 1 december 2015 Facelift is hier. Turbo Coupé: 540 pk, 0-100 in 3 s, top 320 km/u Turbo S Coupé: 580 pk, 0-100 in 2,9 s, top 330 km/u 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Phil 11.626 Geplaatst: 1 december 2015 Auteur Delen Geplaatst: 1 december 2015 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Stabilo Boss 1.730 Geplaatst: 1 december 2015 Delen Geplaatst: 1 december 2015 991* 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 1 december 2015 Delen Geplaatst: 1 december 2015 991.2 om volledig te zijn Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 1 december 2015 Delen Geplaatst: 1 december 2015 Doe er mij maar zo één met een dak. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wabe 1.018 Geplaatst: 1 december 2015 Delen Geplaatst: 1 december 2015 zo eentje als daily voor mij... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Phil 11.626 Geplaatst: 1 december 2015 Auteur Delen Geplaatst: 1 december 2015 zo eentje als daily voor mij... Doen zou ik zeggen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
vince522 2.299 Geplaatst: 1 december 2015 Delen Geplaatst: 1 december 2015 Ziet er véél te braaf uit aan de voorkant. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Phil 11.626 Geplaatst: 1 december 2015 Auteur Delen Geplaatst: 1 december 2015 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Phil 11.626 Geplaatst: 1 december 2015 Auteur Delen Geplaatst: 1 december 2015 Sinds wanneer is de pook van de PDK plots intuïtief te bedienen? (zijnde duwen om terug te schakelen en trekken om op te schakelen tov het tegenovergestelde vroeger) @@Alexanderr Wel een enorme verbetering... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Framfy 438 Geplaatst: 1 december 2015 Delen Geplaatst: 1 december 2015 Sinds het patent van BMW daarop is vervallen (volgens bobo ). 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Phil 11.626 Geplaatst: 1 december 2015 Auteur Delen Geplaatst: 1 december 2015 Voor mij een Turbo S Coupé. Ik twijfel wel nog over de kleurencombo. Ofwel klassiek: Nachtblau met zwart leder, ofwel GT-Silber met Sattelbraun leder. Buiten een open dak heb ik niet veel opties nodig. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Stabilo Boss 1.730 Geplaatst: 1 december 2015 Delen Geplaatst: 1 december 2015 Voorkant is er op vooruit gegaan, de achterkant weet ik niet. Ik vind de verticale lamellen van het rooster niet zo geslaagd Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
TCT 6.008 Geplaatst: 1 december 2015 Delen Geplaatst: 1 december 2015 De spoiler stoort me enorm! Die moest groter, konden beter een ducktail of niets zetten nu... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BMWMB 10.189 Geplaatst: 1 december 2015 Delen Geplaatst: 1 december 2015 Zot snel zo'n turbo S. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
McLovin 1.193 Geplaatst: 1 december 2015 Delen Geplaatst: 1 december 2015 Echt een geslaagde facelift Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lefty 18.608 Geplaatst: 1 december 2015 Delen Geplaatst: 1 december 2015 Wat doet zoiets 0-200? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
gTa 24.457 Geplaatst: 2 december 2015 Delen Geplaatst: 2 december 2015 De vorige 991 turbo S deed dat in net iets minder dan 10 seconden. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lefty 18.608 Geplaatst: 2 december 2015 Delen Geplaatst: 2 december 2015 Sick Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Audi S8 1.681 Geplaatst: 2 december 2015 Delen Geplaatst: 2 december 2015 Als je weet dat een F1 2,1 - 2,4s nodig heeft voor de 0-100km/u dan weet je hoe snel een Turbo met z'n 2,9s wel niet is. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Audi S8 1.681 Geplaatst: 2 december 2015 Delen Geplaatst: 2 december 2015 Als je weet dat een F1 2,1 - 2,4s nodig heeft voor de 0-100km/u dan weet je hoe snel een Turbo met z'n 2,9s wel niet is. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Stancke 4.177 Geplaatst: 2 december 2015 Delen Geplaatst: 2 december 2015 Zou er sprake zijn van een zogenaamde "duw in de rug"? 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
gTa 24.457 Geplaatst: 2 december 2015 Delen Geplaatst: 2 december 2015 Als je weet dat een F1 2,1 - 2,4s nodig heeft voor de 0-100km/u dan weet je hoe snel een Turbo met z'n 2,9s wel niet is. Een F1 is nu ook niet gemaakt om snel 0-100 te doen, uiteindelijk. Da's out of his comfort zone. Uit stilstand vertrekken is voor veel voertuigen geen geliefkoosd nummer, dragsters uitgezonderd. Mijn tweewielertje doet 0-100 in 2,9 seconden b.v. (daar verslaat zo'n Porsche 991/2 turbo S mij dus) maar 4,9 seconden later zit ik wel al aan 200. Idem bij een F1: van 100 tot 200 is die veel impressionanter dan van 0 tot 100, lijkt me. (Alhoewel, correct volgens de theorie lijkt 't me dat ze op hun best zijn éénmaal de stilstand overwonnen is, er geen slippende koppelingen meer zijn én de motor aan een toerental zit waar 'ie al goed in 't koppel zit. Gezien de lange 1e van veel moto's en F1-auto's zal dat dus ergens vanaf 50-60 zijn, denk ik?) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
gTa 24.457 Geplaatst: 2 december 2015 Delen Geplaatst: 2 december 2015 Gisteren 't spel nog even grondig bekeken op de porsche-site en geconfigureerd (via de turbo S pagina onder modellen, want rechtstreeks via de Configurator ging 't niet). Miljaar. Soms doen we daar een beetje over alsof dat de bompa-911 is, die turbo ... maar uiteindelijk blijft dat wel een 911 én eentje waar doorgaans top-technologie in zit. Kan zijn dat een manuele 911R of atmosferische GTS of een GT3 (RS) puurder is ... maar dit moet toch ook close to perfection zijn. Omdat de gewone 911 nu ook turbo is én omdat de GT3 (RS) nu ook d'office PDK is én zolang er geen Mk.II GTS komt met potente atmo motor en manuele bak ... denk ik dat ik zo'n turbo S zou verkiezen. Eentje geconfigureerd naar mijn goesting en met een kleine 230.000 EUR kom ik toe. Koepeke! 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ir_fuel 53.341 Geplaatst: 2 december 2015 Delen Geplaatst: 2 december 2015 Voor dat geld heb je een nieuwe Ferrari 488. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.