Ga naar inhoud

Porsche 991.2 Turbo


Phil

Aanbevolen berichten

Sinds wanneer is de pook van de PDK plots intuïtief te bedienen?

 

(zijnde duwen om terug te schakelen en trekken om op te schakelen tov het tegenovergestelde vroeger)

 

@@Alexanderr

 

Wel een enorme verbetering...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor mij een Turbo S Coupé.

 

Ik twijfel wel nog over de kleurencombo.

 

Ofwel klassiek: Nachtblau met zwart leder, ofwel GT-Silber met Sattelbraun leder. Buiten een open dak heb ik niet veel opties nodig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De spoiler stoort me enorm! Die moest groter, konden beter een ducktail of niets zetten nu...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je weet dat een F1 2,1 - 2,4s  nodig heeft voor de 0-100km/u dan weet je hoe snel een Turbo met z'n 2,9s wel niet is.

Een F1 is nu ook niet gemaakt om snel 0-100 te doen, uiteindelijk. Da's out of his comfort zone. Uit stilstand vertrekken is voor veel voertuigen geen geliefkoosd nummer, dragsters uitgezonderd. Mijn tweewielertje doet 0-100 in 2,9 seconden b.v. (daar verslaat zo'n Porsche 991/2 turbo S mij dus) maar 4,9 seconden later zit ik wel al aan 200. Idem bij een F1: van 100 tot 200 is die veel impressionanter dan van 0 tot 100, lijkt me. (Alhoewel, correct volgens de theorie lijkt 't me dat ze op hun best zijn éénmaal de stilstand overwonnen is, er geen slippende koppelingen meer zijn én de motor aan een toerental zit waar 'ie al goed in 't koppel zit. Gezien de lange 1e van veel moto's en F1-auto's zal dat dus ergens vanaf 50-60 zijn, denk ik?)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisteren 't spel nog even grondig bekeken op de porsche-site en geconfigureerd (via de turbo S pagina onder modellen, want rechtstreeks via de Configurator ging 't niet). Miljaar. :inlove: Soms doen we daar een beetje over alsof dat de bompa-911 is, die turbo ... maar uiteindelijk blijft dat wel een 911 én eentje waar doorgaans top-technologie in zit. Kan zijn dat een manuele 911R of atmosferische GTS of een GT3 (RS) puurder is ... maar dit moet toch ook close to perfection zijn. Omdat de gewone 911 nu ook turbo is én omdat de GT3 (RS) nu ook d'office PDK is én zolang er geen Mk.II GTS komt met potente atmo motor en manuele bak ... denk ik dat ik zo'n turbo S zou verkiezen. :inlove: Eentje geconfigureerd naar mijn goesting en met een kleine 230.000 EUR kom ik toe. Koepeke!

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid