Ga naar inhoud

Rolls Royce Lovers


GinoV

Aanbevolen berichten

4 hours ago, Carlito said:

Dat hij lelijk is akkoord.

Dat is een conti GT ook.

Maar dat maakt het geen slechte auto

Goh, mooi of lelijk, laten we zeggen dat het mooier kon. Het gaat vooral om het gebrek aan road presence.

Maar eigenlijk ging mijn post over dat dingske van @PJH waar ik altijd moet aan denken.

Er zijn al verschillende versies :inlove:

How wi, Bentayga, 't is een twuk te doene in Knokke, pakt je bontkroagsje en me zimme no hunter.

How wi, Bentayga, me gomme noa Blanknberghe. K'i hwoort dat tweeje zupn, jintje vo nietnt is in 't Karrewiel.

How wi Bentayga, me homme vanoavnd nekji goe 't zwin deur de bjeetn joagen in Blankenberge.

  • Vind ik leuk 5
Link naar reactie
Delen op andere sites

'k ging eerst zeggen: How wi, Bentayga, pakt ekji zukken izdern kleerhoak, m'in al veuf kinders, de caravanne is vul.

Maar da's gelijk zo grof, zeker omdat Bentayga weet dat die vreemde deuk in haar hoofdje afkomstig is door dezelfde stoten van haar vader (of één van de kanshebbers) destijds.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uur geleden zei PJH:

Maar da's gelijk zo grof, zeker omdat Bentayga weet dat die vreemde deuk in haar hoofdje afkomstig is door dezelfde stoten van haar vader (of één van de kanshebbers) destijds.

How wi, Bentayga, 'k zan der ekí in kottern, pakt ekji nen oak.

 

2017-rolls-royce-dawn-NCI-3.jpg?x74177

Wat een auto :inlove:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...
  • 1 maand later...
  • 1 maand later...
Citaat

Coachbuilding in optima forma.

 

Rolls-Royce kopers zijn uiteraard veeleisend, maar dat mag ook wel als je +/- een half miljoen eurootjes mag aftikken voor zo’n auto. Voor de échte dandy bestaat er altijd nog de mogelijkheid om een model naar eigen smaak te laten bouwen (à la Ferrari) en precies dat zorgde voor de conceptie van deze Sweptail.

De spitse bips hint uiteraard naar Rollses uit het verleden en zoals gezegd is de auto geheel volgens de wensen van de klant gebouwd. Diezelfde klant heeft er trouwens ook een handje van om privéjets en superjachten naar eigen smaak aan te kleden. Na jaren van intensief overleg is de Sweptail dan eindelijk voltooid, het resultaat check je in de gallery. Technische details zijn trouwens niet vrijgegeven, waarschijnlijk omdat dergelijke banale zaken er bij een auto als deze niet toe doen.

Het front is wat mij betreft iets té pompeus, maar daar hebben meer moderne Rolls-Royces last van. Al met al vind ik ’t gaaf dat iemand de ballen (en de centen!) heeft om een Rolls op deze manier te laten bouwen. De Sweptail wordt dit weekend onthuld tijdens het Villa d’Este Concorso d’Eleganza. De video check je hieronder!

Rolls-Royce-Sweptail-2017-05.jpg

Rolls-Royce-Sweptail-2017-02.jpg

Rolls-Royce-Sweptail-2017-03.jpg

Rolls-Royce-Sweptail-2017-01.jpg

Rolls-Royce-Sweptail-2017-06.jpg

Rolls-Royce-Sweptail-2017-04.jpg

http://www.autoblog.nl/nieuws/sweet-de-unieke-rolls-royce-sweptail-98967

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eigenaar heeft €13.000.000,00 voor deze ketel afgetikt... :lolz:

Waarmee het dus eveneens de duurste nieuwe auto ooit is. Alhoewel, der zit daar ene in Brunei die wrs lacht met zulk bedrag...

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Neen, dat concours is ook bij mij nog steeds bucketlist materiaal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Idem!

Maar is dat mogelijk voor ons gewone stervelingen?

Wou dit jaar graag naar Schloss Bensberg gaan, maar lijkt mij hetzelfde te zijn.

@TCT Weet jij toevallig of dat toegankelijk is voor bezoekers?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is Bensberg nog dit jaar? Ik dacht dat dat vorig jaar het laatste jaar was? (Waar de Diplomat Coupé trouwens een klasseoverwinning behaalde)

Is allemaal publiek toegankelijk, maar de prijs zal er ook naar zijn. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bensberg is idd ook nog dit jaar, dan ben ik verkeerd geïnformeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden zei Phil:

Idem!

Maar is dat mogelijk voor ons gewone stervelingen?

Wou dit jaar graag naar Schloss Bensberg gaan, maar lijkt mij hetzelfde te zijn.

@TCT Weet jij toevallig of dat toegankelijk is voor bezoekers?

Zou je daar niet zomaar binnen kunnen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei William Blake:

Zou je daar niet zomaar binnen kunnen?

Er is mij vertelt dat pebble beach 350$/dag kost. Aangezien Villa d'Este als de Europese tegenhanger aanzien wordt...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid