Ga naar inhoud

Rolls Royce Lovers


GinoV

Aanbevolen berichten

Entrance fee is het goedkoopste aan zo'n evenement...

F1 Gold is eveneens bucketlist materiaal... :)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 hours ago, TCT said:

Is Bensberg nog dit jaar? Ik dacht dat dat vorig jaar het laatste jaar was? (Waar de Diplomat Coupé trouwens een klasseoverwinning behaalde)

Is allemaal publiek toegankelijk, maar de prijs zal er ook naar zijn. 

 

2 hours ago, William Blake said:

Zou je daar niet zomaar binnen kunnen?

Geen idee.

Weet je dan de prijzen? @TCT

Link naar reactie
Delen op andere sites

Phantom Series II :inlove:   Ik kan er niet aan doen maar ik vind dat fantastisch. Als je daar in zit, da's verbluffend. Werkelijk alles wat je aan kan raken is van het allerhoogste niveau en dan nog twee stapjes hoger. Het is echt belachelijk hoe hoog het niveau is. (Cue het mopje van de kartonplaat onderaan 't chassis.)  Een Mulsanne b.v. is waaaay up there qua materialen en afwerking, maar dit is gewoon nog eens een serieus niveau hoger. Werkelijk absurd.

Qua looks, mjah, ik vind een Mulsanne an sich ook een mooiere auto, maar ik vind dit allerminst lelijk. Veel dingen eraan vind ik zelfs (erg) mooi. Op het vlak van karakter of uitstraling is 't ook niet allemaal koosjer, maar ik zou me er dikkevet gene zak van aantrekken. 

Lekker, all in all. En ook gewoon dé beste luxelimousine alsook de meest comfortabele auto die je kan kopen.

 

Als je 't over de coupé zou hebben (Series II), dan bezwijk ik helemaal. :inlove: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Past wel. Hoeft niet. Ontsiert niet. Ik vind het maar een miniem detail tov de totaliteit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
  • 1 maand later...
  • 2 weken later...
  • 2 maanden later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid