Ga naar inhoud

Porsche 718 Boxster


fuxhound

Aanbevolen berichten

Het zal ook nodig zijn om mensen te overtuigen om zoveel geld te geven aan een veel minder goed klinkende 4cil. Porsche.

Moest ik vandaag een Boxster of Cayman willen kopen, ik zou mij haasten voor een dikke GTS.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je als de grote man binnenkomt en overal verkondigt dat je een dikke vette Porsche gekocht hebt mag je idd wat lager zingen.

(...)

En toch zitten er een pak op de Macan diesel 2.0 te wachten...

Link naar reactie
Delen op andere sites

En toch zitten er een pak op de Macan diesel 2.0 te wachten...

 

dan wordt dat een grote lantaarn met heel klein lampje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het zal ook nodig zijn om mensen te overtuigen om zoveel geld te geven aan een veel minder goed klinkende 4cil. Porsche.

Moest ik vandaag een Boxster of Cayman willen kopen, ik zou mij haasten voor een dikke GTS.

Je bent daar echt fout in BMWMB, het gros van de mensen geeft echt geen moer om de motor in die boxster. Zodra ze horen dat het minder verbruikt dan de 6-cilinder, gaan ze blij zijn.
Link naar reactie
Delen op andere sites

dan wordt dat een grote lantaarn met heel klein lampje

zou ik mij hoegenaamd niets van aantrekken.

de tijd dat ik veel in de wagen zat is al lang voorbij. dan is een kleinere maar toch nog iets potente motor voor mij meer dan voldoende.

als ik dan toch kies om er een leuke kas rond te hangen dan is dat mijn goed recht.

het is toch niet omdat je genoeg hebt om met een 2.0diesel rond te tuffen dat je een duster ofzo moet kopen?

maar ik hoor het al. als ik binnen x-aantal jaar durf af te komen met een macan diesel of een cls shooting brake met 220cdi in, heb ik een ban aan mijn kloten alvorens mij eerst goed uitgelachen te hebben. :D

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Je bent daar echt fout in BMWMB, het gros van de mensen geeft echt geen moer om de motor in die boxster. Zodra ze horen dat het minder verbruikt dan de 6-cilinder, gaan ze blij zijn.

Zoveel geld uitgeven en dan wakker liggen over hun verbruik.

De grote sier uithangen ja, en met het budget(je) dat overschiet moeten besparen benzine .

Dat gaat er bij mij niet in.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat de meeste boxster kopers eigenlijk niet weten wat er in ligt :D Ik denk ook dat hun zintuigen niet scherp genoeg zijn om te merken dat ze van een atmo 6 naar een turbo 4 gegaan zijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

een collega van op t'werk rijdt 3 dagen met een nieuwe  Alfa Romeo giulietta qv, toen ik hem vroeg of hij tevreden was met de auto

was dat zijn antwoord:

beetje hoog verbruik,

man, man, man,  dan had die beter met zijn Giulietta diesel blijven rijden

die zit al 3 dagen naar zijn verbruiksmeter te kijken!!!!

sorry maar dat gaat er bij mij niet in

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoveel geld uitgeven en dan wakker liggen over hun verbruik.

De grote sier uithangen ja, en met het budget(je) dat overschiet moeten besparen benzine .

Dat gaat er bij mij niet in.

 

Dat wil daarom echt niet zeggen dat ze geen geld over hebben voor benzine hé. Het enige wat ik wil zeggen is dat de meeste boxster-kopers de auto kopen voor de badge + looks en geen interesse hebben in het rijden zelf. Of die auto FWD of RWD, 4-cilinder turbo of 6 cilinder, ... heeft. Dat kan hen weinig schelen.

 

Net zoals er sommige mensen een 911 4S kopen voor het rode lijntje tussen de achterlichten.

 

Ik denk dat de meeste boxster kopers eigenlijk niet weten wat er in ligt :D Ik denk ook dat hun zintuigen niet scherp genoeg zijn om te merken dat ze van een atmo 6 naar een turbo 4 gegaan zijn

 

Dit dus.

 

Bij een Cayman zal dat misschien al anders liggen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

En toch zitten er een pak op de Macan diesel 2.0 te wachten...

 

Klopt maar dat is dan eerder voor de vrouw. Zolang ze in een 911 geen 2.0 leggen zie ik geen probleem :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

een collega van op t'werk rijdt 3 dagen met een nieuwe Alfa Romeo giulietta qv, toen ik hem vroeg of hij tevreden was met de auto

was dat zijn antwoord:

beetje hoog verbruik,

man, man, man, dan had die beter met zijn Giulietta diesel blijven rijden

die zit al 3 dagen naar zijn verbruiksmeter te kijken!!!!

sorry maar dat gaat er bij mij niet in

Vraag eens of hij wil wisselen met een 1.4 benzine? Km stand: 0

[emoji16]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het zal ook nodig zijn om mensen te overtuigen om zoveel geld te geven aan een veel minder goed klinkende 4cil. Porsche.

 

Maar neen.

 

Fiscaal veel interessanter! (Vergeet niet dat je in de 50-80k vijver zit te spelen, dat is de vijver van de zelfstandige die zich een pleziertje wilt doen), en azo sleuren vanaf 1500 rpm!

 

Denk dat je het doelpubliek overschat.

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt maar dat is dan eerder voor de vrouw. Zolang ze in een 911 geen 2.0 leggen zie ik geen probleem :D

 

Dat zal binnen 10 jaar wel zo zijn, gekoppeld aan een elektromotor op de voortrein.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat zal binnen 10 jaar wel zo zijn, gekoppeld aan een elektromotor op de voortrein.

dit was 113 jaar geleden al het geval

Iohner-Porsche hybrid

 

post-3615-0-40198500-1454665132_thumb.jp

Link naar reactie
Delen op andere sites

Porsche zou dom zijn moesten ze binnen enkele jaren geen nieuwe 912 lanceren. Het is bwvs alleen de motor van de Boxster in de carrosserie van de 911 lepelen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid