Ga naar inhoud

Porsche 718 Boxster


fuxhound

Aanbevolen berichten

F-type, Z4, 370Z, SLK (of hoe is de nieuwe naam ook weer?), TT, ...

 

De enige reden waarom ik geen Boxster zou willen, los van b.v. een Spyder, is het imago. Mij zou het storen om me telkens opnieuw te moeten verdedigen tegenover debielen die zeggen dat het geen echte Porsche is.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

De enige reden waarom ik geen Boxster zou willen, los van b.v. een Spyder, is het imago. Mij zou het storen om me telkens opnieuw te moeten verdedigen tegenover debielen die zeggen dat het geen echte Porsche is.

 

't is toch ook geen echte Porsche hé :D :D :D

 

Los daarvan, Boxster is idd veel mooier geworden dan vroeger

Link naar reactie
Delen op andere sites

Omdat het geen 911 is geen echte Porsche?

Ze hebben hem zelf ontwikkeld. Het is geen rebadged geval of zo..

Absolute onzin wat mij betreft. Een vette Porsche is elke coupe/cabrio die ze maken

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, alsof een Cayenne geen echte Porsche is.

:D

 

Vermits je nu al Porsche gereden hebt kan je dat van je bucketlist schrappen. Tijd voor een Ferrari :)

 

Dat mag al eens, niet? :D

 

Zeker ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

F-type, Z4, 370Z, SLK (of hoe is de nieuwe naam ook weer?), TT, ...

De enige reden waarom ik geen Boxster zou willen, los van b.v. een Spyder, is het imago. Mij zou het storen om me telkens opnieuw te moeten verdedigen tegenover debielen die zeggen dat het geen echte Porsche is.

Trek jij je echt aan wat de anderen denken van je auto? Wat koop je daarmee?

Wat mij veel meer zou storen, is dat ik een nier heb moeten verkopen om mij een Porsche te kopen en er dan niet het rijplezier van heb.

Da's alsof je met een supersexy fotomodel trouwt, maar je mag enkel voor de kosten opdraaien en er niet aankomen. Enkel kijken...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat mij veel meer zou storen, is dat ik een nier heb moeten verkopen om mij een Porsche te kopen en er dan niet het rijplezier van heb.

Dus in een boxster zit geen rijplezier? of veralgemeen je naar alle porsches?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Omdat je ironisch bezig was? :D

 

Nope ik meende elk woord, misschien kan Alex me eens meepakken als hij de zijne heeft om me te overtuigen :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry, die eerste generatie Boxster heeft m'n idee over die kar compleet om zeep geholpen ;)

 

Eerste generatie M3 had een viercilinder dus de jouwe vind ik ook maar willen maar niet kunnen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eerste generatie M3 had een viercilinder dus de jouwe vind ik ook maar willen maar niet kunnen.

 

Een Opel is even snel, idd een schande :D

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

En een 996, wat vind je daar van?

 

Hangt af van welkeen maar is toch een stuk mooier dan een 986.

 

Maar ik zal mijn rant stoppen tegen de toekomstige 4-cyl :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid