Ga naar inhoud

Porsche 718 Boxster


fuxhound

Aanbevolen berichten

Hangt af van welkeen maar is toch een stuk mooier dan een 986.

 

Maar ik zal mijn rant stoppen tegen de toekomstige 4-cyl :)

 

Ik ga nog een stapje verder dan :D

 

Liever een Boxster S (huidige generatie) dan een 911 cabrio. (911 moet voor mij echt coupé zijn, mijn afwijking zeker)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Boxster word iedere generatie een pak knapper. Heb enkel de 986 en 987 gehad. Moest k niet zo cabriozot zijn had het toen wss een 987 Cayman geweest.

Als je Boxster Spyder ziet staan (staat ene bij Porsche Mechelen nu) kies k dat toch voor een 991 Carrera. Dat gevoel heb k ook bij de Boxster (GT)S tov Carrera.

En wat men er van zegt zou k me niet veel aantrekken , zolang je er zelf maar fun van hebt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Boxster Spyder is 6-cyl hé, gelieve niet te mixen :P

 

Die van ons forumlid wordt in 2017 geleverd :ninja: Misschien zit er tegen dan ook al een 4-cyl in? :D :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hangt af van welkeen maar is toch een stuk mooier dan een 986.

Maar ik zal mijn rant stoppen tegen de toekomstige 4-cyl :)

Er komt toch 1 of meer model(len) met een 6 cyl ?

Voor ieder wat wils dus (indien niet uitverkocht :))

Onder de M3 zitten toch minder "goede" motoren?

Het zou trouwens best kunnen dat het doelpubliek van de M4 deels hetzelfde is als deze 4 cyl Porsche ....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als bmw morgen een M4 uitbrengt met een 2.0 in voor 50.000euro zal dat uiteraard verkopen maar waar ben je dan mee bezig als merk :)

 

Soit, knappe kar en elk koopt wat hij wil hé

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het zal geen 10 jaar meer duren voor ook BMW de M3/M4 terug met een 4 cilinder brengt. De oer-M3 was ook een vierpitter en ze zullen daar marketinggewijs wel een draai aangeven dat dat een goeie retrozaak is.

 

Downsizen tot de uitstoot 0 is

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als bmw morgen een M4 uitbrengt met een 2.0 in voor 50.000euro zal dat uiteraard verkopen maar waar ben je dan mee bezig als merk :)

 

Soit, knappe kar en elk koopt wat hij wil hé

Dat gaat geen 10 jaar duren of ze brengen een M4 uit met een 2.0 in voor 90.000 euro.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze brengen vandaag de dag al een 2.0 M uit....

 

420i met M-pack, ophanging, zetels, remmen en stuur. Veel verschil zie ik niet meer eigenlijk :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mij maakt dat eigenlijk allemaal geen hol uit, zolang er maar "leuk" speelgoed uitkomt ook. Had Porsche geen Cayenne mazoutstoof gehad die zo goed verkocht, er was misschien geen sprake meer geweest van gt3rs, gt4, gts'en,...

  • Vind ik leuk 4
Link naar reactie
Delen op andere sites

Er komt toch 1 of meer model(len) met een 6 cyl ?

Voor ieder wat wils dus (indien niet uitverkocht :))

Onder de M3 zitten toch minder "goede" motoren?

Het zou trouwens best kunnen dat het doelpubliek van de M4 deels hetzelfde is als deze 4 cyl Porsche ....

 

Ik zou eerder M2 zeggen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze brengen vandaag de dag al een 2.0 M uit....

 

420i met M-pack, ophanging, zetels, remmen en stuur. Veel verschil zie ik niet meer eigenlijk :D

 

Zo jij durft wel zeg :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als bmw morgen een M4 uitbrengt met een 2.0 in voor 50.000euro zal dat uiteraard verkopen maar waar ben je dan mee bezig als merk :)

Soit, knappe kar en elk koopt wat hij wil hé

Wat is het volgende dan?

Een busje?

Voorwielaandrijving? :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid