Ga naar inhoud

Porsche 911R


Stabilo Boss

Aanbevolen berichten

Een stuur om mee te sturen :inlove: dus zonder 1000 knoppen er op.

 

Leuk ding, ben eens benieuwd of het mij zou kunnen boeien om er mee te rijden. Vermoedelijk wel :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Omdat er al zo'n absurde investeerdersstrijd aan de gang is om eentje te pakken kunnen krijgen, omdat de meeste zoniet allemaal in garages van verzamelaars terecht gaan komen, omdat het dus een auto is die zich richt op de pure piloot maar dus dat doel compleet voorbij schiet, en ook omdat ik hem niet zo bijster mooi vind (witte kleur met die rode striping)... laat dit me eigenlijk redelijk koud.

Da's zo een kar die je toch nooit te zien zal krijgen. Het kan voor mijn part gewoon een theoretisch idee of een concept zijn.

Meh.

  • Vind ik leuk 4
Link naar reactie
Delen op andere sites

Tante heeft wel een punt. En ook, hoe speciaal is een special edition, als er 100 special editions zijn. Kijk maar naar de Veyron enz

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tante heeft wel een punt. En ook, hoe speciaal is een special edition, als er 100 special editions zijn. Kijk maar naar de Veyron enz

klopt, zouden beter wat minder speciale edities bouwen maar de oplage van de modellen die ze maken dan weer vergroten.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Omdat er al zo'n absurde investeerdersstrijd aan de gang is om eentje te pakken kunnen krijgen, omdat de meeste zoniet allemaal in garages van verzamelaars terecht gaan komen, omdat het dus een auto is die zich richt op de pure piloot maar dus dat doel compleet voorbij schiet, en ook omdat ik hem niet zo bijster mooi vind (witte kleur met die rode striping)... laat dit me eigenlijk redelijk koud.

Da's zo een kar die je toch nooit te zien zal krijgen. Het kan voor mijn part gewoon een theoretisch idee of een concept zijn.

Meh.

 

Dat is zoals met de GT3 RS 4.0. Het eerste seizoen dat die uit is zal je die dingen wel kunnen spotten op de Nuerburgring. Daarna gaan ze, met minder dan 10t km op de klok uiteraard, onder het zeil.

Link naar reactie
Delen op andere sites

klopt, zouden beter wat minder speciale edities bouwen maar de oplage van de modellen die ze maken dan weer vergroten.

 

Geraakte je niet aan een slot voor een Carrera S?

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Omdat er al zo'n absurde investeerdersstrijd aan de gang is om eentje te pakken kunnen krijgen, omdat de meeste zoniet allemaal in garages van verzamelaars terecht gaan komen, omdat het dus een auto is die zich richt op de pure piloot maar dus dat doel compleet voorbij schiet, en ook omdat ik hem niet zo bijster mooi vind (witte kleur met die rode striping)... laat dit me eigenlijk redelijk koud.

Da's zo een kar die je toch nooit te zien zal krijgen. Het kan voor mijn part gewoon een theoretisch idee of een concept zijn.

Meh.

Er zouden nog slotjes open zijn, geeft misschien toch aan dat het niet helemaal zo'n hit is bij speculators.

Er komt intussem heel veelbelovend nieuws naar boven over 991.2 GT3, kan wel eens de sweet spot worden binnen 991.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid