Ga naar inhoud

Porsche 911R


Stabilo Boss

Aanbevolen berichten

Om van de manuele GTS nog maar te zwijgen!

 

Porsche heeft al lang gesnapt dat er nog genoeg vraag is achter manuele bakken, edoch eerder in de "speciallekes". Ze zullen er nog wel een tijdje blijven maken. Zou me niet verbazen als je binnen een paar generaties geen Carrera meer kunt krijgen manueel, maar nog wel ergens iets GT4/RS/R-achtig met manueel.

 

De GTS is de laatste 'gewone' 911 met atmosferische motor en manuele versnellingsbak. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mee eens. Maar dan zitten we aan de kern. Het gaat niet langer over hoe een auto rijdt of voelt maar over exclusiviteit. Je kan blijven "speciallekes" bouwen en auto's verzinnen.

Een manuele Spyder met GT4 ophanging en 10 pk meer aan 400 stuks en hopla het is weer "prijs". Zeker ook publiek voor !

Het is de laatste tijd niet meer normaal met die autohandel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De GTS is de laatste 'gewone' 911 met atmosferische motor en manuele versnellingsbak. 

 

 

Naar 't schijnt zijn er daar niet zo veel van?

  • Vind ik leuk 6
Link naar reactie
Delen op andere sites

Mee eens. Maar dan zitten we aan de kern. Het gaat niet langer over hoe een auto rijdt of voelt maar over exclusiviteit. Je kan blijven "speciallekes" bouwen en auto's verzinnen.

 

Porsche heeft nooit anders gedaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De GTS is de laatste 'gewone' 911 met atmosferische motor en manuele versnellingsbak.

Voorlopig de laatste..... Ik zie een 991.2 GTS atmo manueel zeker als mogelijk .... Of iets in die zin.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De 991.2 GTS zal een turbomotor hebben.

Ik zie een atmo (manuele) 991.2 zeker gemaakt worden , op een of andere manier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voorlopig de laatste..... Ik zie een 991.2 GTS atmo manueel zeker als mogelijk .... Of iets in die zin.

 

De GTS is het eindereeksmodel van de Carrera. Lijkt me sterk dat ze die nu met een andere motor gaan uitrusten. 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

De GTS is de laatste 'gewone' 911 met atmosferische motor en manuele versnellingsbak. 

 

Jij gaat toch doodgaan als ze er toch nog één uitbrengen hé? :D

 

Geniet eens van je auto en stop met je blind te staren op een unicum die er (mogelijks) niet is ;)

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Jij gaat toch doodgaan als ze er toch nog één uitbrengen hé? :D

 

Geniet eens van je auto en stop met je blind te staren op een unicum die er (mogelijks) niet is ;)

 

Ja mag gerust zijn dat ik er met volle teugen van geniet. Elke km is puur genot!

Link naar reactie
Delen op andere sites

De GTS is het eindereeksmodel van de Carrera. Lijkt me sterk dat ze die nu met een andere motor gaan uitrusten. 

 

Bij de panamera deden ze het, de gts behield de v8 terwijl de s nr een v6 turbo ging.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mee eens. Maar dan zitten we aan de kern. Het gaat niet langer over hoe een auto rijdt of voelt maar over exclusiviteit. Je kan blijven "speciallekes" bouwen en auto's verzinnen.

Een manuele Spyder met GT4 ophanging en 10 pk meer aan 400 stuks en hopla het is weer "prijs". Zeker ook publiek voor !

 

Dat jij als zaakvoerder niet snapt dat zo'n R pure commercie is en dus begrijpt dat een firma als Porsche dit doet, vind ik straf.

 

Het is geen toeval dat er de voorbije jaren op fora en in de pers over deze wagen gepraat wordt, dat maakt allemaal deel uit van de marketingstrategie. Mensen raken opgewonden, sommigen leggen enkele 100k voorschot op tafel omdat ze er zeker bij willen zijn.

Online worden er pagina's volgeschreven met nonsens uit anticipatie. Iedereen moet er eentje hebben.

Wanneer de kopers, de pers en al de ongelukkigen die er nooit eentje zullen kunnen rijden het een geile auto vinden is het opzet van deze wagen geslaagd.

De R heeft helemaal geen bestaansreden nodig, moet helemaal geen meerwaarde bieden.

Het doet vooral veel voor het imago van Porsche en verkoopt gewoon lekker.

  • Vind ik leuk 5
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid