Ga naar inhoud

Porsche 911R


Stabilo Boss

Aanbevolen berichten

Naar 't schijnt zijn er daar niet zo veel van?

Ik kan er maar 2 online vinden. Over 5 jaar kun je die makkelijk verkopen voor 220k (minder dan 10k km). 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ze andere bumpers gebruikt hadden niet he.

 

Een motor definieert toch nog altijd meer een auto in tegenstelling tot die plastic opsmuk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De motor is toch ook hetzelfde?

 

Klopt, maar met andere bumpers zal het toch nog steeds een GT3 (evenwel mét handbak) blijven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik bedoel dat als ik de R zie ik een andere auto zie waar iets aan ontbreekt ipv een op zich staand model.

Wat andere bumpers hadden dat verholpen. Ik vind bv ook dat de voorkant te 'zwaar' is voor de achterkant nu er geen spoiler meer op staat.

Voor: lage bumper, grote luchtinlaten. Achter: standaard carrera. Dat kon evenwichtiger imo.

 

Als ze tijd hebben om zoiets afgrijselijk als hieronder te produceren moet een bumper voor een model waar ze eender wat voor kunnen vragen ook wel lukken.

 

665442d1348167650-my-new-guards-red-991-

Link naar reactie
Delen op andere sites

Porsche-911R-side-profile-in-motion-02.jPorsche-911R-rear-view-in-motion-12.jpg?

Porsche-911R-front-three-quarter-in-moti

 

Zeer dik. Zwarte velgen zouden het af maken voor mij persoonlijk.

 

Vind het echter nog altijd zeer vreemd dat het geen LCI is. Ik kan er geen logica in vinden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vind het echter nog altijd zeer vreemd dat het geen LCI is. Ik kan er geen logica in vinden.

Logica is IMO om dan van de 991.2 een niet-gelmiteerde handbak-GT3 uit te kunnen brengen
Link naar reactie
Delen op andere sites

Eigelijk sinds lang dat ik nog eens wauw zeg van een 911, dit is echt super knap materiaal! Die stance, handbak, die stoelen, .... jup!

Enige waar ik me direct aan stoor... die bakverhoudingen. Dik 150 in 2e bv. is erover vind ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

BA25C5E9-230E-47AE-8756-086E1626F16F_zps

 

36317090-033B-49D4-AA7D-F5AC9B6CD59B_zps

 

 

ja lap, vanaf het volgende model geen mogelijkheid meer om ESP uit te zetten. "Haast je, laatste Poschj met uitschakelbare ESP te koop: 2000000 euro, koopje!"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geen idee of dit al gepasseerd is, maar volgens de nieuwe Car Magazine is de versnellingsbak gemaakt door ZF (6 en niet 7 versnellingen) en is die ook voor de volgende GT3RS

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid