Ga naar inhoud

Porsche 911R


Stabilo Boss

Aanbevolen berichten

Ik ben waarschijnlijk diegene die - hier en daar - het meest tegen je in gaat op dat vlak. En ik moet zeggen dat je toch grotendeels je kar gekeerd hebt, which is good.

De waarde oordeler, bedankt voor het grote compliment. Gaat over de persoon, niet over mijn mening trouwens .

Er was zo bv. een periode dat je moeilijk kon begrijpen dat mensen roadtrips doen, of tout court fun hebben met een auto op de openbare weg....tot je de Vogezen ontdekte. Wie weet knal je binnenkort ook eens door de Ardennen of delen van Zeeland?

Gaat over de persoon en staat vol waardeoordelen waar je niets van weet. Ik heb altijd roadtrips gedaan en genoten van mijn karren, ik weet niet waar je dit soort fantasie vandaan haalt. Ik organiseerde zelfs avond-rag-ritjes op het auto en Lotus forum. Maar toch weer op de man met totaal foute informatie, zomaar.

Het enige wat men jou niet uitgelegd krijgt is het speciale gevoel dat een auto je kan geven (bij straatgebruik). Seen and be seen, daar lijkt het dan weer alsof je het liefst een kruistocht houdt tegen mensen die wel van wat vanity houden. Terwijl je dat vroeger - ik denk toch dat ik dat mag zeggen - op bepaalde spottersites zelf nogal sterk tot uiting bracht :D

Uitvoerig beschreven in mijn oude GT3RS topics, Lotus topics en doe ik nu met de GTS wederom stemmingmakerij met een oordeel dat jij maar rondbazuint en absoluut niet klopt.

Ik vind je als autoliefhebber iemand die op eoa manier heel moeilijk kan begrijpen dat andere mensen ook op andere manieren van auto's kunnen genieten, tenminste, dat doe je toch uitschijnen.

Uitschijnen..... eindelijk iets dat misschien al juist kan zijn, ja omdat mijn passie autorijden is op een manier dat je auto begint te leven ga ik daar verder op in. Beschrijven hoe je de tractie van je GTS voelt bij elke bocht, hoe een 991 voelt doe ik minder. Ik doe het wel eens over de Exige omdat die veel meer feedback geeft. Ik post verder al graag eens een foto van een auto on track, dat vind ik leuker dan de zoveelste keer een geparkeerde versie.

Het lijkt alsof je een soort onbestaande reputatie wil bewijzen, terwijl volgens mij iedereen er toch ondertussen van overtuigd is dat je een zeer goede chauffeur / racepiloot bent.

Nog even genieten van het tikkend geluid van je afkoelende wagen, aan Breidscheid wat frisse remstof opsnuiven, een ouwe kerel op Bleu Nord liefdevol zijn Aston classic zien opboenen...er zijn zoveel andere facetten qua autogenot.

We zijn op het einde van de post, waar staat hier iets over de discussie (waarvoor ik al vreesde toen ik mijn persoonlijke mening gaf) waar het over gaat. Het gaat telkens over een oordeel over Jokke..

Maar ik gun je de overwinning met je mail die volop geliked werd. Ik besef dat ik hier mooi afgerekend wordt, dat verstand heb ik nog. Op de man spelen op mijn posts doe je overal en altijd. Wel dat mag je gerust eens doen, maar telkens weer.

Goed ik gun het je dus, bij deze ben ik hier ribbedebie.

Mijn waarde oordeel over jou als persoon ga ik zo laten, ik neem de moeite mezelf te verdedigen, maar de aanval laat ik achterwege. Geniet er van, we weten beide goed genoeg dat je dat doet.

Bij deze mijn laatste post op dit forum, de persoonlijke aanvallen ben ik kotsmoe. Ik wil gerust een controversieel figuur zijn als het over autorijden gaat, maar dat PROBEER ik niet te doen door op de man te spelen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Komaan hé Jokke. Het is hier een forum, en wat discussie en tegenkanting moet je kunnen verdragen. Denk eraan dat hoge bomen nu eenmaal veel wind vangen. Dat merk ik hier toch zelf ook.

Niet iedereen kan dezelfde mening hebben, en het zijn net die meningsverschillen die een forum leuk maken.

  • Vind ik leuk 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij deze mijn laatste post op dit forum, de persoonlijke aanvallen ben ik kotsmoe. Ik wil gerust een controversieel figuur zijn als het over autorijden gaat, maar dat PROBEER ik niet te doen door op de man te spelen.

How zeker.... Wuk is da ier allemoal?

Na afsplitsing van AF naar AM, nu een derde forum in de maak?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn Ignis 1.3 GL is catalogus maar 1500€ meer waard, maar voor mij is hij minstens 100k waard.

En tegenwoordig zit ik af en toe in tanktracks, als ik mijn zoon ga bezoeken waar hij momenteel bijkomende opleiding volgt.

Telt dat ook allemaal mee?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn Ignis 1.3 GL is catalogus maar 1500€ meer waard, maar voor mij is hij minstens 100k waard.

En tegenwoordig zit ik af en toe in tanktracks, als ik mijn zoon ga bezoeken waar hij momenteel bijkomende opleiding volgt.

Telt dat ook allemaal mee?

Ga je moeten vragen aan de raad van bestuur [emoji51]
Link naar reactie
Delen op andere sites

Shit just got serious

Is eigen aan fora, waar het de bedoeling is "gelijkgezinden" bij elkaar te brengen. Door de diversiteit aan leden en hun respectievelijke ervaringen of achtergronden, krijg je dan discussies. Moet je per definitie altijd akkoord zijn met wat er verteld, verzonnen, gedroomd, bewezen is? Neen. Freedom of speech and right to an opinion is wat het nu meest interessant maakt om op fora aanwezig te zijn.

Als je wil persoonlijk worden, richt dan een politieke partij op.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu weer terug naar dat stukje prachtige techniek van de Ferdinand. Voor dat draakje of iemand anders mij hier wegjaagt.

Alvast mijn excuses voor het intermezzo aan de beheerders.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is een GT3 zonder vleugel.

het is een maandagwagen, want ze hebben zijne vleugel onder ipv op zijn poep gevezen.

 

wel knap dat je dat zo ziet op die foto.  :supercool: is hij in het echt ook zo zichtbaar?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn Ignis 1.3 GL is catalogus maar 1500€ meer waard, maar voor mij is hij minstens 100k waard.

En tegenwoordig zit ik af en toe in tanktracks, als ik mijn zoon ga bezoeken waar hij momenteel bijkomende opleiding volgt.

Telt dat ook allemaal mee?

 

Ach, mits een bod van 2K heb je deze Ferrari wel mee denk ik

 

http://www.kapaza.be/nl/suzuki/suzuki-ferrari-105631508.htm

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is eigen aan fora, waar het de bedoeling is "gelijkgezinden" bij elkaar te brengen. Door de diversiteit aan leden en hun respectievelijke ervaringen of achtergronden, krijg je dan discussies. Moet je per definitie altijd akkoord zijn met wat er verteld, verzonnen, gedroomd, bewezen is? Neen. Freedom of speech and right to an opinion is wat het nu meest interessant maakt om op fora aanwezig te zijn.

Als je wil persoonlijk worden, richt dan een politieke partij op.

Het is niet dat het hier zo slecht is maar het is ook eigen aan fora dat ze degenereren zonder moderators of forumregels. Het gaat hier trouwens niet om verschil van mening maar over regelmatig analyses posten over iemands persoonlijkheid. Op de beste fora - allez qua moderering - die ik heb gekend had ge mensen die wel regelmatig met elkaar in de clinch gingen - maar dan telkens een week of langer offline mochten afkoelen. Heeft dit forum een AUP?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid