Ga naar inhoud

Porsche 911R


Stabilo Boss

Aanbevolen berichten

Ok ze zien geen circuit en diene om te genieten, te pronken naar te kijken..... Allemaal mee eens maar wil je dan niet dat het een GT3RS look heeft voor dat budget ? Ik durf te betwijfelen dat je dan voor een GT3rs zonder GT3Rs looks zou kiezen (voor dezelfde prijs)

Er staat niets over skills of wat dan ook dat sleuren jullie er bij. Durf ik maar iets over een auto te schrijven heerst zijn jullie bezig om me telkens een stempel te geven. Ik probeer hoe langer hoe meer beschaamd te zijn omdat ik misschien wat meer ervaring heb met snel autorijden . Maar het is blijkbaar nooit genoeg. Stop ermee ik durf er als niks meer over te schrijven tenzij ik ons race team topic en zelfs dat..... Ik probeer alleen een onderbouwde mening te geven over de ene of andere auto. Sorry

Die laatste alinea slaagt toch helemaal nergens op. Tuscani zegt oprecht en zonder bijbedoelingen dat hij de skills noch de durf heeft om een gt3 over circuit te sturen, maar hij wel van het eigenaarschap zou kunnen genieten, en jij aanziet dat meteen als een aanval en wordt dat "een stempel geven".

Jij moet toch niet beschaamd zijn of kwaad worden omdat tuscani eerlijk is over zichzelf en waarschijnlijk zelfs opkijkt naar jou omdat jij dat wel durft en kan.

Jezus. Fluwelen handschoentjes nodig precies

Link naar reactie
Delen op andere sites

de skills noch de durf heeft om een gt3 over circuit te sturen, maar hij wel van het eigenaarschap zou kunnen genieten

en waarschijnlijk zelfs opkijkt naar jou omdat jij dat wel durft en kan.

Ook eens die opmerking gekregen van Jokke maar dan ivm een Exige. Waarom een Exige( willen) kopen als je toch geen circuit meer doet. Hell, ik zou daar van genieten moest die zelfs nog maar in mijn garage staan. Ik zou zelfs zorgen dat hij naast mijn terras kan staan om bij zomerse dagen te genieten met een glaasje in mijn hand te kijken naar dat vet beest[emoji16]

Laatste zin: idem. Je kan het of de durf, ik heb dat niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Who cares....

Ik zou ook liever gaan showen op de Lippenslaan maar ik heb een vrouw, dus trackdays zijn goedkoper :D

Trackdays goedkoper dan shoppen?

Dan heb ik nogal chanse met mijn madam [emoji14]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok ze zien geen circuit en diene om te genieten, te pronken naar te kijken..... Allemaal mee eens maar wil je dan niet dat het een GT3RS look heeft voor dat budget ? Ik durf te betwijfelen dat je dan voor een GT3rs zonder GT3Rs looks zou kiezen (voor dezelfde prijs)

Er staat niets over skills of wat dan ook dat sleuren jullie er bij. Durf ik maar iets over een auto te schrijven heerst zijn jullie bezig om me telkens een stempel te geven. Ik probeer hoe langer hoe meer beschaamd te zijn omdat ik misschien wat meer ervaring heb met snel autorijden . Maar het is blijkbaar nooit genoeg. Stop ermee ik durf er als niks meer over te schrijven tenzij ik ons race team topic en zelfs dat..... Ik probeer alleen een onderbouwde mening te geven over de ene of andere auto. Sorry

 

 

Ok ze zien geen circuit en diene om te genieten, te pronken naar te kijken..... Allemaal mee eens maar wil je dan niet dat het een GT3RS look heeft voor dat budget ? Ik durf te betwijfelen dat je dan voor een GT3rs zonder GT3Rs looks zou kiezen (voor dezelfde prijs)

 

 

goede vraag.

Heb er al eens op gereageerd denk ik, over het bestaansrecht van de r tegenover de rs.

Voor mij mogen die gerust naast elkaar bestaan. De r heeft echt een retrotoets waar de rs puur voor racelooks gaat. Ik heb niet het geld dus zal mij nooit de vraag of keuze moeten maken, maar beide hebben hun charmes in mijn ogen. De oude rs'en hadden ook geen opzichtige spoilers, die zijn er pas een paar generaties terug bijgekomen. Dus bv een r met een ducktail moet in mijn ogen ook nog best knap zijn.

 

 

Die laatste alinea slaagt toch helemaal nergens op. Tuscani zegt oprecht en zonder bijbedoelingen dat hij de skills noch de durf heeft om een gt3 over circuit te sturen, maar hij wel van het eigenaarschap zou kunnen genieten, en jij aanziet dat meteen als een aanval en wordt dat "een stempel geven".

Jij moet toch niet beschaamd zijn of kwaad worden omdat tuscani eerlijk is over zichzelf en waarschijnlijk zelfs opkijkt naar jou omdat jij dat wel durft en kan.

Jezus. Fluwelen handschoentjes nodig precies

 

oei, had de laatste paragraaf niet gelezen (jokke blijft toch een eeuwige postaanpasser :D)

ik heb indertijd dus gewoon gereageerd op het eerste deel, maar zie nu via asserti dat er nog een bijvoegsel gekomen is,

 

Ik schrijf niets persoonlijks over u. maar heb het enkel over mijzelf. ik geef grif toe dat ik heel graag een GT3RS of andere racebeest in mijn garage zou staan hebben. en die wagens hoogstwaarschijnlijk nooit het circuit zouden zien. puur omdat IK niet de skills of durf heb zoals u. ik heb enorm veel respect voor wat je doet en bereikt.

ik post niet veel in uw racetopic, omdat ik toch niet in die termen kan spreken, maar lezen doe ik daar zeer zeker. Net zoals ik de datums nakijk als je weer een training of race post, zodat ik dat eens in levende lijven kan zien.

maar blijkbaar schiet er soms eens iets  in uw verkeerde keelgat, want ik heb nog nooit denigrerend geschreven over snel rijden gelijk waar. Iedereen weet dat ik meer een "looks" koper ben dan een pk-bom. (zeker als ik over een cls shootingbrake c220cdi begin :D)

Laat het dan voor mij persoonlijke smaak zijn dan ik evengoed kan genieten van een mooi koetswerk waarmee ik op de baan ben en vanop een terras of ergens anders kan bewonderen. zonder daarvoor op circuit te gaan. heb het trouwens in het motortopic ook al meermaals over gehad. hetgeen ik bijna gekocht had was een S4RS. een echt pk beest. waarom? niet voor de pk's die je eruit sleurt maar puur voor de looks, als je dat dik blok met koeling en allerhande ziet hangen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is niet dat het hier zo slecht is maar het is ook eigen aan fora dat ze degenereren zonder moderators of forumregels. Het gaat hier trouwens niet om verschil van mening maar over regelmatig analyses posten over iemands persoonlijkheid. Op de beste fora - allez qua moderering - die ik heb gekend had ge mensen die wel regelmatig met elkaar in de clinch gingen - maar dan telkens een week of langer offline mochten afkoelen. Heeft dit forum een AUP?

 

 

Ik denk dat je niet echt mee bent.

Het gaat om het feit dat er meer aspecten zijn aan autorijden en/of autoliefhebberij dan on-track ervaringen. Dat gaat er bij de fietsenmaker blijkbaar niet in, noch bevalt het hem om eens met zijn eigen neus op de feiten gedrukt te worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb mijn Ducati puur voor de looks gekocht, ik durf niet kijken hoeveel km's ik er nog maar mee heb gedaan in die bijna 2 jaar dat ik die heb [emoji16]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat je niet echt mee bent.

Het gaat om het feit dat er meer aspecten zijn aan autorijden en/of autoliefhebberij dan on-track ervaringen. Dat gaat er bij de fietsenmaker blijkbaar niet in, noch bevalt het hem om eens met zijn eigen neus op de feiten gedrukt te worden.

Waar haal je zulke zever ik begin te twijfelen of je kan lezen.

Mijn post ging over een mening over de R jij begint op de man te spelen zoals steeds. En dat weet je heel goed. Anders lees je het verschil tussen een gefundeerd antwoord van Porker vs jouw post die vol opmerkingen staat op de persoon (zoals steeds tov mij).

Bovendien wil je gewoon niet lezen wat ik schrijf over rijden op de openbare weg.

Het enige dat ik schrijf is dat ik een R overkill vind op de openbare weg.... En als ik zoiets zou kopen ik de multi inzetbaarheid zou willen van track (GT3 manueel )

Als je al een race auto hebt of een GT3 en je koopt dat erbij ok dat kan ik zeker nuanceren. Ook Porker zijn uitleg houdt wel steek.

Maar uw persoonlijke aanvallen met totaal foute oordelen ben ik kotsmoe man. Ik ben hier om over auto's te spreken niet om mensen aan te vallen. Als het persoonlijk wordt haak ik af . Daarvoor dient een forum niet.

Blijkbaar wil je dat zelf niet zien.

En ja ik zou mijn mening over jou ook eens kunnen geven mooi gestaafd. Maar dan doe ik net hetzelfde. Nee daarvoor zat ik hier niet Lefty.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waar haal je zulke zever ik begin te twijfelen of je kan lezen.

Mijn post ging over een mening over de R jij begint op de man te spelen zoals steeds. En dat weet je heel goed. Anders lees je het verschil tussen een gefundeerd antwoord van Porker vs jouw post die vol opmerkingen staat op de persoon (zoals steeds tov mij).

Bovendien wil je gewoon niet lezen wat ik schrijf over rijden op de openbare weg.

Het enige dat ik schrijf is dat ik een R overkill vind op de openbare weg.... En als ik zoiets zou kopen ik de multi inzetbaarheid zou willen van track (GT3 manueel )

Als je al een race auto hebt of een GT3 en je koopt dat erbij ok dat kan ik zeker nuanceren. Ook Porker zijn uitleg houdt wel steek.

Maar uw persoonlijke aanvallen met totaal foute oordelen ben ik kotsmoe man. Ik ben hier om over auto's te spreken niet om mensen aan te vallen. Als het persoonlijk wordt haak ik af . Daarvoor dient een forum niet.

Blijkbaar wil je dat zelf niet zien.

En ja ik zou mijn mening over jou ook eens kunnen geven mooi gestaafd. Maar dan doe ik net hetzelfde. Nee daarvoor zat ik hier niet Lefty.

 

 

Dat laatste - doe maar hoor, ik lees dat met plezier.

 

Weet je wat mijn probleem is? Dat ik altijd zeg wat ik denk, en dat ik je al een paar keer (hier, of daar) op enkele (volgens jou) pijnlijke zaken uit je autoverleden heb gedrukt. Wees nu eens eerlijk...dat vind je gewoon niet leuk, en daarom vind je mij een lul.

 

Nogmaals, en voor de laatste keer want ik ga je uiteraard niet te veel complimenteren B) ...IEDEREEN (IEDEREEN!) wéét dat je goed aan een stuur kan draaien, het is to-taal niet nodig om daar constant aan te twijfelen of jezelf al te gaan verdedigen nog voor iemand je überhaupt aanvalt. @@Asserti moet maar een filmpje posten van een 34 M5 op een circuit en je zit te argumenteren dat 'iedereen rechtdoor kan rijden'. Als je nu 1 iemand niet kan verwijten dat hij alleen maar rechtdoor rijdt, dan is het asserti wel :D

Voor mijn part mag je hier gerust vertrekken, maar dan hoop ik dat ir_fuel verder de BGDC verslagjes verzorgt - wat me goed zou uitkomen want zijn verslagstijl bevalt me sowieso beter. Sorry :P

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij deze mijn laatste post op dit forum, de persoonlijke aanvallen ben ik kotsmoe. Ik wil gerust een controversieel figuur zijn als het over autorijden gaat, maar dat PROBEER ik niet te doen door op de man te spelen.

 

 

Waar haal je zulke zever ik begin te twijfelen of je kan lezen.

Mijn post ging over een mening over de R jij begint op de man te spelen zoals steeds. En dat weet je heel goed. Anders lees je het verschil tussen een gefundeerd antwoord van Porker vs jouw post die vol opmerkingen staat op de persoon (zoals steeds tov mij).

Bovendien wil je gewoon niet lezen wat ik schrijf over rijden op de openbare weg.

Het enige dat ik schrijf is dat ik een R overkill vind op de openbare weg.... En als ik zoiets zou kopen ik de multi inzetbaarheid zou willen van track (GT3 manueel )

Als je al een race auto hebt of een GT3 en je koopt dat erbij ok dat kan ik zeker nuanceren. Ook Porker zijn uitleg houdt wel steek.

Maar uw persoonlijke aanvallen met totaal foute oordelen ben ik kotsmoe man. Ik ben hier om over auto's te spreken niet om mensen aan te vallen. Als het persoonlijk wordt haak ik af . Daarvoor dient een forum niet.

Blijkbaar wil je dat zelf niet zien.

En ja ik zou mijn mening over jou ook eens kunnen geven mooi gestaafd. Maar dan doe ik net hetzelfde. Nee daarvoor zat ik hier niet Lefty.

 

's Niet mooi van zo te liegen.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid