Ga naar inhoud

Porsche 911R


Stabilo Boss

Aanbevolen berichten

Fuck ja, zo écht wel. :inlove:

 

2016-03-01%2011_21_51-Porsche%20Car%20Co

 

GT-zilver, zwarte wielen, zwarte striping, carbon spiegelkapjes, binnenin de Leichtbausitze en het bruine leder. Mmm.

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Fuck ja, zo écht wel. :inlove:

 

2016-03-01%2011_21_51-Porsche%20Car%20Co

 

GT-zilver, zwarte wielen, zwarte striping, carbon spiegelkapjes, binnenin de Leichtbausitze en het bruine leder. Mmm.

 

:lolz: ik heb hem een halfuur geleden - op de striping na - exàct hetzelfde gespect :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

De details zijn mooi, maar ik kan er niet bij dat ze er nog een oude navi in steken.

Dat neem je toch gewoon zonder? :P

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Komt dat spoilertje nu omhoog?

 

:lolz: ik heb hem een halfuur geleden - op de striping na - exàct hetzelfde gespect :)

Gezien een rolkooi toch niet kan: ik zou de Leichtbausitze vervangen door de GT2-Sitze. Die kan je neerklappen dus achtercompartiment is beter te beladen (voor roadtrips) én kan je combineren met de Sitzheizung. Ze zitten naar 't schijnt ook comfortabeler dan de nieuwe leichtbaus..  :inlove: @@Porker zal wel zeer boos op me zijn voor die keuze, maar zoals in elk goed huishouden kan 't niet alle dagen koek en ei zijn!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@@Alexanderr Stuur eens even een mailtje naar Stuttgart (en scoor punten voor je oplettendheid) dat ze die 911R écht niet op Michelins Diamaris moeten leveren. :fp:

 

2016-03-01%2011_41_48-Porsche%20Car%20Co

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

@@Alexanderr Stuur eens even een mailtje naar Stuttgart (en scoor punten voor je oplettendheid) dat ze die 911R écht niet op Michelins Diamaris moeten leveren. :fp:

 

2016-03-01%2011_41_48-Porsche%20Car%20Co

 

Misschien is ie stiekem vier wiel aangedreven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid