Ga naar inhoud

Porsche 911R


Stabilo Boss

Aanbevolen berichten

Dacht dat ook maar dat is niet.

Ik denk dat het lichaamsbouw-gebonden is? Mijn type mens zit vermoedelijk een tik beter in de "oude" Schalensitze, jouw type mens zit mogelijks beter in de nieuwe?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spel begint er beter en beter en beter uit te zien....zou er dan toch nog een moderne porsche zijn die mij kan interesseren :o

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spel begint er beter en beter en beter uit te zien....zou er dan toch nog een moderne porsche zijn die mij kan interesseren :o

 

De Cayenne S e-Hybrid met slechts 79 gram CO2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fuck ja, zo écht wel. :inlove:

 

2016-03-01%2011_21_51-Porsche%20Car%20Co

 

GT-zilver, zwarte wielen, zwarte striping, carbon spiegelkapjes, binnenin de Leichtbausitze en het bruine leder. Mmm.

 

Daar wordt men toch week van...  :inlove:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gaat dat ding niet lijden onder het feit dat die grote achterspoiler weg is? Moet toch een hele hoop downforce schelen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gaat dat ding niet lijden onder het feit dat die grote achterspoiler weg is? Moet toch een hele hoop downforce schelen.

Wordt gecompenseerd door spoilers aan de onderkant.

De 911R is vooral bedoelt om op de openbare weg te gebruiken en niet als track toy dus heel veel downforce heb je niet nodig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Plus: er zit een uitklappende spoiler op, hé. Nog geen foto van gezien (ik verwacht niet dat dat knap zal zijn).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Plus: er zit een uitklappende spoiler op, hé. Nog geen foto van gezien (ik verwacht niet dat dat knap zal zijn).

 

Porsche-911-Carrera-S-991.2.36.png

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gaat dat ding niet lijden onder het feit dat die grote achterspoiler weg is? Moet toch een hele hoop downforce schelen.

 

Ze hebben er een diffusor onder gevezen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@@Porker  

 

Men krijgt het voertuig uit dit topic (van mij, wegens liefde) maar er zit één angeltje aan:

  • OF er zit geen sper in maar een open diff ... en helaas is dat miraculeuzerwijze op geen enkele manier voor redelijk geld (minder dan 6 cijfers m.a.w. men moet een nieuwe caisse en gehele aandrijflijn kopen om dat te wijzigen) te veranderen, dus een sperdifferentieel is géén optie
  • OF het is een car show 911R "mock-up" waar de definitieve 4-liter nog niet in ligt, maar wel de gewone 991/1 atmosferische 3,8-liter ... mét dus al de rest wel al correct 911R (single mass flywheel, manuele versnellingsbak, sperdifferentieel, ...).

Men moet één van de 2 flaws kiezen en daar doet men het dan mee. Welke flaw kiest men?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@@Porker  

 

Men krijgt het voertuig uit dit topic (van mij, wegens liefde) maar er zit één angeltje aan:

  • OF er zit geen sper in maar een open diff ... en helaas is dat miraculeuzerwijze op geen enkele manier voor redelijk geld (minder dan 6 cijfers m.a.w. men moet een nieuwe caisse en gehele aandrijflijn kopen om dat te wijzigen) te veranderen, dus een sperdifferentieel is géén optie
  • OF het is een car show 911R "mock-up" waar de definitieve 4-liter nog niet in ligt, maar wel de gewone 991/1 atmosferische 3,8-liter ... mét dus al de rest wel al correct 911R (single mass flywheel, manuele versnellingsbak, sperdifferentieel, ...).

Men moet één van de 2 flaws kiezen en daar doet men het dan mee. Welke flaw kiest men?

 

Het wordt flaw 1 + een trap in je muil!

Sperloosheid is nog niet zo'n drama op een 911 en sperloos kan men ook spelen. Ik zou dat blok en bijhorend gehuil te hard missen moest ik optie 2 kiezen.

 

Moest optie 3 bestaan, 'een 911 R zoals hij is, maar het stuur draait in de tegengestelde richting', dan zou ik dat wel verkiezen.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Sperloosheid is nog niet zo'n drama op een 911 en sperloos kan men ook spelen. Ik zou dat blok en bijhorend gehuil te hard missen moest ik optie 2 kiezen.

 

Idd. Ding heeft toch massa's tractie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid