Ga naar inhoud

Porsche 911R


Stabilo Boss

Aanbevolen berichten

Volgens mij is dat puur voor de emissies. Dit valt dan nog onder de 2011 homologatie ipv de 2015.

 

Ik denk het niet.

 

Dat is gewoon een nieuw model.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk het niet.

 

Dat is gewoon een nieuw model.

 

Je moet niet voor elke motorisatie een volledig nieuwe homologatieprocedure doorstaan. Binnen bepaalde marges kan je dat gewoon homologeren met het standaard model.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fuck ja, zo écht wel. :inlove:

 

2016-03-01%2011_21_51-Porsche%20Car%20Co

 

GT-zilver, zwarte wielen, zwarte striping, carbon spiegelkapjes, binnenin de Leichtbausitze en het bruine leder. Mmm.

 

Da's al meer m'n ding qua looks. :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind hem niet echt mooi, heel bizar dat het een pré-facelift is. Maar dat boeit wellicht allemaal niet als je ermee gereden hebt.

Wut?

Is wel degelijk een 991.2 ze.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben er niet echt wild van qua looks. Als 'm dan toch niet gemaakt is voor het circuit, zie ik niet echt de meerwaarde in tov mijn manuele GTS.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben er niet echt wild van qua looks. Als 'm dan toch niet gemaakt is voor het circuit, zie ik niet echt de meerwaarde in tov mijn manuele GTS.

Meer van hetzelfde.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben er niet echt wild van qua looks. Als 'm dan toch niet gemaakt is voor het circuit, zie ik niet echt de meerwaarde in tov mijn manuele GTS.

 

De R heeft een total ander karakter, look en doelpubliek dan de GTS.

Aanzienlijk lichter (door gebruik van carbon/magnesium, ruiten van polycarbonaat,  standaard geen airco of PCM, geen zetels achteraan,...) manuele 6-bak ipv 7 (3kg bespaard), chassis gebaseerd op dat van de GT3, PCCB.

 

De 911 GTS is een fantastische machine, maar 't is nu ook niet de holy grail.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan toch BMWMB ergens volgen met de Manuele GTS. Zou graag het verschil (dat er zeker zal zijn) eens voelen. Uiteindelijk gaat dat op de openbare weg weinig bruikbaar verschil opleveren in ons landje vrees ik.

Dat "gewicht" verschil mag je niet overdrijven. Eerder de motor en ophanging etc gaat een (groot?) verschil geven.

Wederom een Porsche "uitverkocht" en part of the game rond waardebehoud. Ergens een spijtige tendens voor de liefhebbers, van autorijden.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

btw, voor wat het waard is: op Rennteam is er een 918-eigenaar die zegt dat de 991.2 GT3 ook in manueel zal aangeboden worden. RS zou PDK-only blijven

Link naar reactie
Delen op andere sites

btw, voor wat het waard is: op Rennteam is er een 918-eigenaar die zegt dat de 991.2 GT3 ook in manueel zal aangeboden worden. RS zou PDK-only blijven

Op Autominded werd dat ook al gezegd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben er niet echt wild van qua looks. Als 'm dan toch niet gemaakt is voor het circuit, zie ik niet echt de meerwaarde in tov mijn manuele GTS.

 

De ophanging van de GT3, 4-wiel sturing, een 4 liter motor met 500pk, standaard PCCB's, veel meer downforce op hoge snelheid en een stuk lichter.

 

Volgens mij ga je dat wel voelen als je de juiste spec pakt (en hem dus niet weer volstampt met zware opties). Dat ding gaat een heel pak scherper sturen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De R heeft een total ander karakter, look en doelpubliek dan de GTS.

Aanzienlijk lichter (door gebruik van carbon/magnesium, ruiten van polycarbonaat,  standaard geen airco of PCM, geen zetels achteraan,...) manuele 6-bak ipv 7 (3kg bespaard), chassis gebaseerd op dat van de GT3, PCCB.

 

De 911 GTS is een fantastische machine, maar 't is nu ook niet de holy grail.

 

Maar laten we nu eerlijk zijn. Hoeveel % van de kopers gaat dat ding effectief kopen zonder airo en zonder PCM?

Ben er vrij zeker van dat een deel van de kopers (je moet maar eens op rennlist gaan zien ...) dat ding gaat speccen met gewone sportstoelen ipv kuipen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid