Ga naar inhoud

Porsche 911R


Stabilo Boss

Aanbevolen berichten

Ik heb echt zin om voor de grap eens naar 'mijn' P garage te mailen met de vraag of ik kan komen bestellen.

Zelfs al krijg ik een slot - denk niet dat ik het zou doen. 'If it sounds too good to be true' ish.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat geluid bij het opschakelen is zooooo onevenaarbaar bij een manuele P!

 

:inlove:

 

Vind 'm in deze config ook mooier dan op de foto's, plots.

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat geluid bij het opschakelen is zooooo onevenaarbaar bij een manuele P!

 

:inlove:

 

 

Ja hé. Ik begrijp nog steeds niet waarom zo weinig mensen voor de manuele bak kiezen. Van mijn GTS zijn er maar 2 manueel geleverd in België!!! 

Moest elke Porsche verdeler een manuele als testwagen hebben, ik denk wel dat er meer manuele zouden gekocht worden. Nu wordt de PDK opgehemeld omwille van de lagere CO2, het lagere verbruik, en het snellere schakelen. Maar, dat is toch allemaal niet belangrijk bij een wagen waarmee je wil genieten van het rijden zelf, en waarmee je 95% van de tijd doorbrengt op de openbare weg, en op momenten dat er weinig of geen files zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Niet echt een gerucht als Preuninger het zowat bevestigt in Top Gear. :D

 

 

Over to Preuninger: "I really think there is a good chance we will see the manual gearbox in the next GT3."

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

 

Eigenlijk zouden ze permanent zo een model in de lineup moeten hebben, met ongeveer dezelfde prijszetting (tussen de Turbo en de GT3 RS). Voor de "straatpuristen".

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eigenlijk zouden ze permanent zo een model in de lineup moeten hebben, met ongeveer dezelfde prijszetting (tussen de Turbo en de GT3 RS). Voor de "straatpuristen".

 

Dat laten ze toch uitschijnen dat dat inderdaad de bedoeling is? Ik denk wel dat daar ruimte voor is...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat laten ze toch uitschijnen dat dat inderdaad de bedoeling is?

 

Ik weet niet waar ze dat zo laten uitschijnen? Het enige dat ik lees is "991 exemplaren" en eentje die al te koop staat voor 750K :lolz:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet niet waar ze dat zo laten uitschijnen? Het enige dat ik lees is "991 exemplaren" en eentje die al te koop staat voor 750K :lolz:

 

Ik dacht in eoa interview met AP. Dat in de toekomstige generaties de 'R' een vast productiemodel zou kunnen worden.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid