Gast Geplaatst: 11 maart 2016 Delen Geplaatst: 11 maart 2016 Zijn er geen andere kleuren dan wit? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ir_fuel 53.342 Geplaatst: 11 maart 2016 Delen Geplaatst: 11 maart 2016 Zilver. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
flupke73 9.657 Geplaatst: 11 maart 2016 Delen Geplaatst: 11 maart 2016 - Uni wit - GT Silver Colour to sample: - A1 zwart - Speed yellow - Lava orange en... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
3000 997 Geplaatst: 11 maart 2016 Delen Geplaatst: 11 maart 2016 En optie zonder strepen! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Alexanderr 34.656 Geplaatst: 11 maart 2016 Delen Geplaatst: 11 maart 2016 Nee, optie met strepen (gratis, evenwel) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
gTa 24.458 Geplaatst: 11 maart 2016 Delen Geplaatst: 11 maart 2016 Ik dacht in eoa interview met AP. Dat in de toekomstige generaties de 'R' een vast productiemodel zou kunnen worden. Als de volgende GT3 terug met manuele versnellingsbak kan besteld worden, is het nut van een R (zoals die er nu is) toch zeer klein? 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
3000 997 Geplaatst: 12 maart 2016 Delen Geplaatst: 12 maart 2016 Nee, optie met strepen (gratis, evenwel) Ook goed! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Porker 8.618 Geplaatst: 12 maart 2016 Delen Geplaatst: 12 maart 2016 Als de volgende GT3 terug met manuele versnellingsbak kan besteld worden, is het nut van een R (zoals die er nu is) toch zeer klein? Geen vleugels, nog lichter, RS-motor, retro toetsje, ... Scheelt toch nog wat als concept? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
tuscani 10.307 Geplaatst: 12 maart 2016 Delen Geplaatst: 12 maart 2016 En optie zonder strepen! wat hebben jullie allemaal toch tegen die strepen! ik zou de mijne direct met bestellen. maar ja ik heb nog geen uitnodiging van alexanderr gekregen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
3000 997 Geplaatst: 12 maart 2016 Delen Geplaatst: 12 maart 2016 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
3000 997 Geplaatst: 12 maart 2016 Delen Geplaatst: 12 maart 2016 Reclamefilmpjes van Porsche zelf, maar de R ziet er wel goed uit zeg op die beelden! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 12 maart 2016 Delen Geplaatst: 12 maart 2016 Als je niet kan rijden koop je toch beter een carrera 4 PDK Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
gTa 24.458 Geplaatst: 12 maart 2016 Delen Geplaatst: 12 maart 2016 Geen vleugels, nog lichter, RS-motor, retro toetsje, ... Scheelt toch nog wat als concept? Mjah, ik snap je wel maar het lijkt me allemaal dunnetjes. Geen grote achtervleugel lijkt me zo ongeveer 't enige échte verschil. En misschien 't feit dat 'ie als road car gemaakt wordt en dus niet met Clubsport pack kan genomen worden. Dat "nog lichter", wat, 20-30 kilo ofzo? (vergeleken met GT3 met manuele bak) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ir_fuel 53.342 Geplaatst: 12 maart 2016 Delen Geplaatst: 12 maart 2016 Trouwens, als je het gewicht wil weten van je auto moet je op de papieren van het specifieke exemplaar kijken. Ik dacht altijd dat een gewichtsopgave op de website van de fabrikant het gewicht van de basisversie was, maar dat zou blijkbaar niet kloppen? Blijkbaar is dat soms het gewicht van de lichtste spec die je kan samenstellen (bv met optionele kuipzetels). Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
gTa 24.458 Geplaatst: 12 maart 2016 Delen Geplaatst: 12 maart 2016 Ja, de basisversie, maar wel met de correcte aandrijflijn. Of ze evt. gewichtsbesparende opties mogen speccen in het "meetvoertuig": no idea. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bouncing Bullet 2.896 Geplaatst: 13 maart 2016 Delen Geplaatst: 13 maart 2016 EG-Richtlinie 92/21/EWG Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BWS 2.886 Geplaatst: 13 maart 2016 Delen Geplaatst: 13 maart 2016 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
McLovin 1.193 Geplaatst: 14 maart 2016 Delen Geplaatst: 14 maart 2016 Voor mij een witte, zonder striping en met het bruin interieur Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
3000 997 Geplaatst: 14 maart 2016 Delen Geplaatst: 14 maart 2016 Nog wat reclame! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jokke_vlo 15.112 Geplaatst: 14 maart 2016 Delen Geplaatst: 14 maart 2016 Kan je, buiten beleggen, met dit soort auto in Belgie iets doen? Ik heb er al enige tijd over nagedacht en omdat ik nogal makkelijk de wind van voren krijg (en een GTS bezit) liet ik het zo. Geen zin om weer maar eens het forum op mijne kop te krijgen. Maar goed we zetten door (met de glimlach). Deze auto heeft, op status en waardevastheid na, 0.0000000000 meerwaarde op onze wegen. Om de simpele reden dat in de zone waar deze auto meerwaarde kan geven er geen ruimte is in ONS land. Waarom zeg ik dat: ik bezit twee modeste (in vgl met dit) wagens. Eentje dat op de wegen die de 911R als doel heeft enig plezier verschaft en eentje dat veel te goed is om het volle potentieel te gebruiken. Ik zie dan ook de meerwaarde niet (echt !) van dit type wagen, op onze wegen. Initieel en theoretisch was en ben ik fan. In praktijk, echter, is dit een nutteloze wagen (op het manuele aspect na). Een manuele GT3(RS) echter wel..... Daar zie ik het plezier dan weer wel van in wegens trackplezier. Als je met je wagen niet on track wil gaan is zelfs een manuele GTS al quasi overkill. Eer mijn (PDK) GTS fun begin te geven ga ik al zo hard dat het onverantwoord wordt. Ok ik zal waarschijnlijk veel tegenwind krijgen van de theoretici op dit forum maar ik schrijf dit naar mijn oprecht gevoel. 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
msxx 6.721 Geplaatst: 14 maart 2016 Delen Geplaatst: 14 maart 2016 Ok ik zal waarschijnlijk veel tegenwind krijgen van de theoretici op dit forum maar ik schrijf dit naar mijn oprecht gevoel. Waarom? Je hebt toch gewoon gelijk? Geldt ook voor alle superbike-moto's. Zelfs op circuit, met de supersport is de gemiddelde bestuurder sneller wegens toegankelijker. Wat uiteraard niet wil zeggen dat het niet fantastisch kan en mag zijn om een 911R in de Ardennen uit te laten Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ir_fuel 53.342 Geplaatst: 14 maart 2016 Delen Geplaatst: 14 maart 2016 Tja, wat doe je dan met een Ferrari 488, een Lambo of zelfs een AMG GTs met 500+pk? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ir_fuel 53.342 Geplaatst: 14 maart 2016 Delen Geplaatst: 14 maart 2016 Die dingen koop je voor "de heb". Waarom koopt iemand een GT3-RS als hij nooit on track gaat, behalve misschien de parade lap op de Porsche Days in Spa? Voor de heb. Het kunnen bezitten is een deel van het genot. 5 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Porker 8.618 Geplaatst: 14 maart 2016 Delen Geplaatst: 14 maart 2016 Kan je, buiten beleggen, met dit soort auto in Belgie iets doen? Ik heb er al enige tijd over nagedacht en omdat ik nogal makkelijk de wind van voren krijg (en een GTS bezit) liet ik het zo. Geen zin om weer maar eens het forum op mijne kop te krijgen. Maar goed we zetten door (met de glimlach). Deze auto heeft, op status en waardevastheid na, 0.0000000000 meerwaarde op onze wegen. Om de simpele reden dat in de zone waar deze auto meerwaarde kan geven er geen ruimte is in ONS land. Waarom zeg ik dat: ik bezit twee modeste (in vgl met dit) wagens. Eentje dat op de wegen die de 911R als doel heeft enig plezier verschaft en eentje dat veel te goed is om het volle potentieel te gebruiken. Ik zie dan ook de meerwaarde niet (echt !) van dit type wagen, op onze wegen. Initieel en theoretisch was en ben ik fan. In praktijk, echter, is dit een nutteloze wagen (op het manuele aspect na). Een manuele GT3(RS) echter wel..... Daar zie ik het plezier dan weer wel van in wegens trackplezier. Als je met je wagen niet on track wil gaan is zelfs een manuele GTS al quasi overkill. Eer mijn (PDK) GTS fun begin te geven ga ik al zo hard dat het onverantwoord wordt. Ok ik zal waarschijnlijk veel tegenwind krijgen van de theoretici op dit forum maar ik schrijf dit naar mijn oprecht gevoel. Daar moet ik als theoreticus toch wat tegenwind op geven... Dit model is nu toch exact een voorbeeld van een wagen waar je wél iets mee bent op de openbare weg. Dat je zoiets zegt over een Turbo S of iets dergelijks, ik zou het betreuren maar kunnen begrijpen. Maar een 911 R zou nu net een model moeten zijn dat ook beleving biedt aan normale snelheden? Beperkte geluidsisolatie, kletterend vliegwiel, een 4.0 N/A, manueel en puur, wat retro-feel in het interieur, etc... draagt toch allemaal bij aan de beleving/het gevoel dat je met iets speciaals onderweg bent ook aan normale snelheden. Het feit dat hij net zozeer op circuit inzetbaar is als pakweg een GT3 maakt hem als model misschien meer relevant dan een GT3/RS? Inzetbaar (en speciaal) op straat én inzetbaar op circuit. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
msxx 6.721 Geplaatst: 14 maart 2016 Delen Geplaatst: 14 maart 2016 Tja, wat doe je dan met een Ferrari 488, een Lambo of zelfs een AMG GTs met 500+pk? Idd!! http://www.standaard.be/cnt/dmf20160314_02181927 Pffff Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.