Ga naar inhoud

Configuratie gemaakt? Zet ze hier!


TCT

Aanbevolen berichten

nu ik het opnieuw bekijk, doe mij toch maar deze

kosten "maar" 1.000 eur extra voor gesmede 19" (dus lichtere wielen, meer comfort, hoogst waarschijnlijk ook betere wegligging en zeker goedkopere banden) en geen 20"

 

Build%20your%20F-TYPE%20-%20EXTERIOR%20-

 

kar heeft imo echt geen 20" nodig

roadster ook niet

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Velgen en buitenkleur lijken wel gekozen door een 80-jarige, no offence. :D

Smaak komt met de jaren.

 

Dan toch liever de velgen die ik er onder de vorige pagina heb ondergesmeten.

Ge hebt gelijk. Zijn duur in opleg, maar wel een tik sportiever qua looks zonder zo flashy look-at-me i-cost-a-lot shiny-and-black eruit te zien, en technisch waarschijnlijk de betere keuze dan 20".

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

(ik zou 'm graag in brg metallic nemen, maar ik word lastig van de gierigheid van merken die de mooiste kleuren gewoon dubbel zo duur maken zonder dat de lak meer lagen of pigment of wat dan ook heeft ... en brg moet voor mij trouwens uni zijn om true te zijn, en een metallic groen zie ik graag een tik warmer)

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Onrealistische configuratie gemaakt. Geef mij nu een nieuwe, budgetloze companykar in mijn huidige KM per maand periode en ik ga voor deze. Zonder twijfel.

post-95-0-15531500-1385216427_thumb.jpg

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

economisch gezien wel de beste keuze voor veelrijders

en als je daarmee lange afstanden maalt, valt dat echt niet op dat dat geen benzine is

fantastisch langeafstandsapparaat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan mij bij zoiets moeilijk inbeelden dat je voor de meerprijs tov een 530d of zelfs 535d niet iets leukers kan bedenken om dat bedrag aan uit te geven.

Met een beetje moeite heb je een 997 voor het verschil tussen deze 550 en een redelijk uitgeruste 530d.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan mij bij zoiets moeilijk inbeelden dat je voor de meerprijs tov een 530d of zelfs 535d niet iets leukers kan bedenken om dat bedrag aan uit te geven.

Met een beetje moeite heb je een 997 voor het verschil tussen deze 550 en een redelijk uitgeruste 530d.

 

Een 530d is gewoon de gulden middenweg. Zes-in-lijn, zuinig, meer dan snel genoeg, etc.

 

Voor 20k heb je geen 997, maar ik begrijp uw punt.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

80K voor een 530D, dan schiet er nog 45K over. Daar koop je helaas geen F-type mee :D

 

Een 530d xDrive met M-Sport en Exclusive Plus pack komt op een 75k, een M550d met Exclusive Plus komt op 95k.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid