Ga naar inhoud

Configuratie gemaakt? Zet ze hier!


TCT

Aanbevolen berichten

@@TCT jij hebt probs om de porsche cc te laden in 3D-modus? ik kom toevallig dit tegen:

 

"It only works on 32 bit Windows, not x64. If you have x64 Windows, go to the Start button / all Programs then look at the top of the listing for 2 IE icons. One will have 64-bit, choose the other one."

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@@TCT jij hebt probs om de porsche cc te laden in 3D-modus? ik kom toevallig dit tegen:

 

"It only works on 32 bit Windows, not x64. If you have x64 Windows, go to the Start button / all Programs then look at the top of the listing for 2 IE icons. One will have 64-bit, choose the other one."

1454790_10151822205984327_897374873_n.jp

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zeer knap zo'n Alpina D3. Een snelle en zuinige camionette. :)

Ik zou ook enkel de striping op de frontspoiler nemen. Welke kleur is dat? Bruin? Als dat zo is dan zijn die blauwe klauwen idd minder mooi.

Wat ik mis in zo'n Alpina is dat knappe nieuwe M-stuur.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Valt de kleur vd remklauwen te modden?

En kunnen ze een Zusatztank regelen? :D Rijbereik :inlove:

citrin al live gezien? moet je voor zijn, is zeer donker (ik vind het beestig wijs)

dekor zou ik zelf niet nemen, ik vind het vooral vet op de alpina van een ander :D

golddekor enkel in combinatie met een warme interieurtint, anders silber

remklauwen kunnen in andere kleur, maar is sonderwunsch en prijs is navenant (duitser liet het doen en betaalde 2/3e van de prijs die amg ervoor aanrekent via de manufaktur prijslijst, nl 2k netto)

zusatztank moet beestig zijn, zoals de optionele 100L tank op de pan diesel :inlove: stel je voor dat je dat in dit spel hebt

Link naar reactie
Delen op andere sites

in het kader van "we proberen even iets anders"

(zie hoger al phantom coupé en continental gtc)

 

 

bgt1a.jpg

 

bgt1b.jpg

 

bgt1c.jpg

 

bgt1d.jpg

 

 

terug dat donkerbruin interieur (ipv zwart) met het brunel leder op zetels en deurinzetten (rappel van buitenkleur)

ik denk dat ik 't echt zo zou durven bestellen (de rolls hoger niet zoals geconfigd, maar dit wel)

Link naar reactie
Delen op andere sites

(volgende in de 'and now, for something completely different' reeks)

 

f12 in mirabeau (klik voor realistische weergave kleur; cc geeft het niet goed weer), interieur 2-tone carta di zucchero met sabbia, lichtbeige stikking, alu interieur (geen carbon)

 

F12Berlinetta%20-%20Car%20Configurator%2

 

F12Berlinetta%20-%20Car%20Configurator%2

 

F12Berlinetta%20-%20Car%20Configurator%2

 

F12Berlinetta%20-%20Car%20Configurator%2

 

F12Berlinetta%20-%20Car%20Configurator%2

 

niet weergegeven is de aangeklikte "centrale tunnel in carta di zucchero", nl. de middenconsole wil ik in blauw, niet in sabbia (enkel inzetten zetels en deuren en onderzijde dashboard in sabbia, dus)

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik weiger normaliter pertinent zwart leder, "da's voor zij die geen smaak hebben, niet kunnen kiezen, enz." (zeg ik dan)

--> dus mezelf verplicht iets te doen met zwart leder op een ferrari f12 :D hoofdtoon interieur moest zwart

 

ziet er dan zo uit

 

F12%20Berlinetta%20Car%20Configurator%20

 

F12%20Berlinetta%20Car%20Configurator%20

 

F12%20Berlinetta%20Car%20Configurator%20

 

tapijt, interieurhemel, onderste deurpockets, daytona-inserts e.d. in alcantara cuio

stikking en gordels in beige

full carbon interieur

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid