Ga naar inhoud

The Grand Tour


kefkie

Aanbevolen berichten

Heb seizoen 2 op 2 dagen bekeken, niet slecht maar niet speciaal goed.

De lunchtime parkingrace (en de jaguar aflevering) vond ik het beste :lol: zou ik eens moeten organiseren :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisteren de aflevering met de Jaguars bekeken, en ik realiseerde me dat Jaguar sinds de XJR toch niks meer gemaakt heeft met een vergelijkbare uitstraling...
Zo is hij op z'n best (100 Limited Edition):

Jaguar-XJR-100-02.jpg

  • Vind ik leuk 6
Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb nu 5 afleveringen gezien en niveau is stukken beter dan vorig jaar. Alleen dat celebrity gedoe spel ik nog door.

Ik ben Prime member dus kan ook kijken naar Amazon Video maar blijft een drama. Geen Chromecast support en ook geen nederlandstalige ondertiteling. Dat laatste is voor mij geen probleem maar als ze voet aan de grond willen krijgen in BE/NL gaan ze daar toch eens werk moeten van maken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 1/28/2018 om 23:08, Krikkie zei:

Spijtig dat hij zo mishandeld werd bij het schakelen. Wel weer top aflevering. 

Misschien legden ze het er wat dik op maar het zou me niet verbazen als die bak echt zo moelijk schakelt. We zijn verwend tegenwoordig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Le Capri Mauve zei:

Misschien legden ze het er wat dik op maar het zou me niet verbazen als die bak echt zo moelijk schakelt. We zijn verwend tegenwoordig.

Ben het wel gewoon, onze oudste tractor heeft ook geen sychromechen. Juiste rpm zoeken en dan voel je minder of geen weerstand. -_-

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, Krikkie zei:

Ben het wel gewoon, onze oudste tractor heeft ook geen sychromechen. Juiste rpm zoeken en dan voel je minder of geen weerstand. -_-

Misschien is het alleen maar dat maar gebrek aan synchros is daarom niet het hele plaatje, den enen bak is den andere niet. Als ik bedenk hoe ver de versnellingsbakken van onze twee autos thuis uiteenliggen...

aangepast door Le Capri Mauve
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben hier ook eens komen piepen, eindelijk bijgekeken (wilde geen spoilers :P ) en ik vind het een PAK beter dan vorig seizoen. Echt een dikke reeks deze keer. 

Las ik hier net dat de crash van Hammond in scene was gezet. OMG :lolz: 

En dat koppel op de berg in de mist ook zeker? :lolz: 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minutes ago, ir_fuel said:

 

Las ik hier net dat de crash van Hammond in scene was gezet. OMG :lolz: 

 

 

Is dat zo? Was toen toch op het nieuws enz ook?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Just now, Jupke said:

Is dat zo? Was toen toch op het nieuws enz ook?

Nee dat was niet zo Jupke :) 

Mijn uitspraak gaat eerder over hoe iemand zo overtuigd kan zijn dat het in scene gezet is. Toont aan hoe "expert" je dan bent in het doorzien van opgezet spel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 11-12-2017 at 12:35 PM, Germinal said:

 

Hoe slecht was deze aflevering wel niet.... als de volgende aflevering hetzelfde niveau haalt dan haak ik af..

 

Wat die zogezegde crash betreft..

 

Dat is volledig in scène gezet he.. dat je dat niet ziet ???

 

net zoals heel dat programma trouwens.. Pff trekt op geen kloten meer.. een auto programma waar ze 90% van de tijd zitten lullen en 10% over auto’s bezig zijn. Il faut le faire.

 

35 minutes ago, Jupke said:

Dan volg ik niet goed met uw post vrees ik. ?

Zie hierboven, kan het niet omdraaien op mijn telefoon :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Moet zeggen dat de laatste afleveringen veel veel beter zijn dan de eerste twee maar vooral de eerste was een miskleun.. nadien alleen maar beter en beter geworden.. allerlaatste moet ik nog wel zien

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid