Ga naar inhoud

BMW 8 Reeks


Phil

Aanbevolen berichten

Op 5/2/2019 om 09:19, Quill zei:

Gisteren voor het eerst in real life gezien.

Ziet er eigenlijk echt lomp uit imho.

Er klopt vanalles niet aan vind ik, lomp in het algemeen, met die mega-overhang vooraan lijkt hij FWD te zijn

Afbeeldingsresultaat voor bmw 8 profile

en als je recht op z'n kont kijkt is het alsof ze er per ongeluk een bumper van een 1-reeks hebben opgezet ofzo :

Afbeeldingsresultaat voor bmw 8

Ik weet niet hoe ze het verkloot hebben, maar de concept klopte wel :

Afbeeldingsresultaat voor bmw 8 profile

  • Vind ik leuk 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

Een concept is toch altijd veel mooier en beter. 

On topic is voor mij de 8 wel geslaagd. Terug het spitsere van de oude ipv het bolle van de 6

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Op 10/2/2019 om 17:37, tuscani zei:

Een concept is toch altijd veel mooier en beter. 

On topic is voor mij de 8 wel geslaagd. Terug het spitsere van de oude ipv het bolle van de 6

In dit geval zijn de voor- en achterbumpers veel zwaarder dan op het concept. Het productiemodel kon heel dicht tegen het concept zitten, maar duidelijk dacht iemand bij BMW daar anders over.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De eerste 840d in ons bedrijfswagenpark sinds deze week. Geen fan van de combi binnen buiten maar wel een mooie verschijning. Morgen eens wat deftigere foto’s proberen nemen :)


5887d731b52fa6fd8da49f1bab669d09.jpg


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...

Ik vermoed dat Europese regelgeving ervoor heeft gezorgd dat de shark neus is gesneuveld (veiligheid voor voetgangers of zo) en da's jammer. Het conceptmodel zag er lekker agressief uit, iets wat ik een beetje mis bij het productiemodel. Ik moet wel zeggen dat ik niet helemaal kapot was van de grote luchtinlaten in combinatie met de kleine koplampen van het concept.

Ik vind 'm op foto zeker niet lelijk. De achterschort steekt onderaan wat de ver uit naar mijn zin maar daar zit ergens een bumper. Ik had echter wel liever een iets soberder design, zeker voor- en achteraan.

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minutes ago, Stabilo Boss said:

AMG GT 4 deurs heeft toch ook een 'sharknose'. Snap niet wat ze daar allemaal uitspoken bij BMW

Kan je toch totaal niet vergelijken? Die van de BMW concept was vele malen spitser.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voila. die staat écht spits. Dat is in profiel wel mooi, maar ik denk dat er regeltjes zijn die zeggen hoe schuin zo'n ding mag aflopen om te vermijden dat voetgangers/fietsers er onder geraken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

25 minuten geleden, ir_fuel zei:

Kan je toch totaal niet vergelijken? Die van de BMW concept was vele malen spitser.

Ja, net zoals de neus van de AMG 4 deurs concept ook spitser was dan die van het productiemodel.........

Maar ik doelde gewoon op het feit dat de neus van het AMG productiemodel meer 'sharknose' uitstraalt door de onderzijde van de voorbumper dan het productiemodel van de 8 serie.

image.png.d32c4c11cea231badfc4b4a35a34b45d.png

image.thumb.png.0db7043ba8a4e621ede38f22e45e153b.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is zo. Ik vermoed dat de complexe styling van het front daar geen goed aan heeft gedaan. De achterkant van de AMG is dan weer even bedroevend. Dat is zo massief allemaal. Die onderkant oogt zo zwaar, vind je niet?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 17/5/2019 om 14:12, Maaher zei:

Voila. die staat écht spits. Dat is in profiel wel mooi, maar ik denk dat er regeltjes zijn die zeggen hoe schuin zo'n ding mag aflopen om te vermijden dat voetgangers/fietsers er onder geraken.

Ik denk dat het gewoon iemand bij BMW zelf was die wou dat het designbeter in gamma pastte. Niet om meer 8-series te verkopen, maar meer 1,2, 3 en 5 reeks.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid